005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (29 жовтня – 5 листопада 2018 року).

Бюджет

Станом на 1 листопада до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1319,2 млн грн. (80,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 45,1 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 47,3 млн грн.; акцизний податок – 6,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 28,3 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 34,2 млн грн.; акцизний податок – 5,9 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 211,2 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 83,4 млн грн. (98,8% до плану на рік), що на 18,4 млн грн. (28,4%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 7,8 млн грн. що на 0,9 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1358,7 млн грн. (95,8% до плану за розписом), до спеціального фонду – 40,7 млн грн. (89,7% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня від оренди комунального майна надійшло 1851,8 тис. грн. (100,1% від планового завдання на місяць), плати за землю – 15050,1 тис. грн. (37,3% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 17,9 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 143 млн грн. (що на 5,3% більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 26 по 31 жовтня) п’ять підприємств-боржників виплатили 4036,8 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 3752 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 12,4 тис. грн.; КП «Сумижитло» – 40,7 тис. грн.; ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 200 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 31,7 тис. грн.

Усього з протягом жовтня цього року заборгованість із заробітної плати на загальну суму 7725,7 тис. грн. зменшили 6 роботодавців, з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 6931 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 283,1 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 144,5 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 126,4 тис. грн.; ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 200 тис. грн.; КП «Сумижитло» – 40,7 тис. грн.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 жовтня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 224548,2 тис. гривень.

Її накопичили 18 підприємств: сім – економічно активні (195,1 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 190 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По дев’яти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 2872,5 тис. грн. або 1,3% загальної суми заборгованості на 1 жовтня, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах-банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьом економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 44 дитини (за попередній тиждень – 41): хлопчиків – 22, дівчаток – 22.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, значно зменшилась: 396 особи проти 493.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 245, вуличних травм – 93, дорожньо-транспортних – п’ять, спортивних – 14, інших – 39.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись дев’ять осіб–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – вісім (сім – на амбулаторне лікування, один – на стаціонарне лікування), дітей – один (усі на стаціонарне лікування).

Звертався один дорослий –переселенець із АРК за амбулаторною медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 23 військовослужбовця, що перебував у зоні АТО, з них семеро лікувались стаціонарно, 16 – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 147215 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 79971, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 67244), що становить 55,2% приписного населення міста.

Освіта

У школах міста завершились осінні канікули. Для організації змістовного дозвілля дітей проведено квести, розважально-ігрові програми, екологічні години, години практичного психолога, кулінарні конкурси, брейн-ринги, свята, мовознавчі турніри, ігротеки, віртуальні екскурсії, інтерактивні ігри, акції милосердя, спортивні ігри тощо. Школярі відвідали заклади позашкільної освіти, музеї та театри міста, здійснили екскурсійні подорожі та поїздки. Проведено заходи до Дня визволення України від нацистських загарбників.

Здійснено загальноміський рейд «Канікули», під час якого вивчено стан дозвіллєвої діяльності учнів під час осінніх канікул, відвідано сім’ї дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку або опинились у складних життєвих обставинах.

Дитячі садки міста працювали у звичайному режимі. Організовуються виставки осінніх поробок, до яких залучаються і батьки вихованців, тематичні свята та розваги.

Організовано ІІ (міський) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з фізики, української мови та літератури.

Проведено міський етап Всеукраїнського фестивалю-конкурсу літературно-музично-спортивних міні-композицій «Молодь обирає здоров’я».

Представники Інформаційно-методичного центру та закладів освіти міста відвідали освітні установи Луцька у рамках міського проекту «Методичні мости – шляхи до співпраці».

Директори, заступники директорів взяли участь у ІV обласному форумі педагогічних працівників закладів позашкільної освіти «Позашкільна освіта Сумщини: сучасні практики, першочергові завдання».

На базі шкіл № 7, № 22, №23 тренерами тренінгового центру «Сертифіковані українські технології освіти (СУТО)» було проведено тренінги для освітян міста Суми.

Палац дітей та юнацтва та Центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді презентували свою діяльність під час всеукраїнського семінару-наради «Нові виміри результативності позашкільної освіти: вимоги часу, сучасні практики».

Організовано вісім методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Проведено моніторинг температурного режиму у закладах дошкільної та позашкільної освіти.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 26 жовтня по 1 листопада у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 182 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 2 листопада перебували на обліку, складала 2290 осіб із них 1922 (84%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 802 одиниць: для робітників – 444, службовців – 266, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 92. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 453 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 5194 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2105.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 286 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 154 працювали у КП «Зелене будівництво», 128 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 43 особа взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

263 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.