007.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (12–19 листопада 2018 року).

Бюджет

Станом на 15 листопада до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1376,6 млн грн. (84,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 49,7 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 52,3 млн грн.; акцизний податок – 9,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 34,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 35,7 млн грн.; акцизний податок – 8,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 218 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 86,4 млн грн. (102,3% до плану на рік), що на 18,7 млн грн. (27,6%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 8,3 млн грн. що на 1 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1419,7 млн грн. (93% до плану за розписом), до спеціального фонду – 45,5 млн грн. (87,9% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом листопада від оренди комунального майна надійшло 1,3 млн грн., що складає 72,4% від планового завдання на місяць, плати за землю надійшло 590,9 тис. грн., що складає 4,4% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 19,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 144,9 млн грн. (що на 5,46 більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 8 по 15 листопада) один роботодавець, а саме ТОВ «Маш – Сервіс», виплатив 18,5 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 листопада загальна сума простроченої заборгованості із заробітної плати становила 226304,1 тис. гривень.

Її накопичили 18 підприємств: сім – економічно активні (196,8 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 190 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По дев’яти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 2872,5 тис. грн. або 1,3% загальної суми заборгованості на 1 листопада, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах-банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьом економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 42 дитини (за попередній тиждень – 54): хлопчиків – 19, дівчаток – 23.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 435 осіб проти 428.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 277, вуличних травм – 88, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 14, інших – 52.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 18 осіб–переселенців з Донецької та Луганської областей: дорослих – 15 (14 – на амбулаторне лікування, один – на стаціонарне лікування), дітей – троє (двоє – на амбулаторне лікування, одна дитина – на стаціонарне лікування). Звертався один дорослий – переселенець із АРК за амбулаторною медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 19 військовослужбовців, що перебував у зоні АТО, з них шість лікувались стаціонарно, 13 – звернулись за амбулаторною допомогою.

Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 158830 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 84209, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 74621), що становить 59,6% приписного населення міста.

Освіта

Разом із Сумським місцевим центром з надання безоплатної вторинної правової допомоги, управлінням патрульної поліції в Сумській області проведено загальноміські батьківські збори «Створення безпечного освітнього середовища» за участі заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО. Батькам надали інформацію про булінг, відповідальність за невиконання батьківських обов’язків, необхідність вчасної вакцинації дітей.

За результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій І місце посіли учні шкіл № 10, № 15, № 27, з англійської мови – учні класичної гімназії.

Проведений ІІ етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім. Т. Шевченка.

У закладах освіти міста пройшов Тиждень безпеки дорожнього руху. Здоров’язбережувальні компетентності учнів формувалися шляхом включення вихованців в ігрову діяльність. Із залученням представників Національної поліції були проведені вікторини, квести, бесіди, інтерактивні вправи. У школі № 24 відбувся національний урок безпеки, в якому було задіяно 58 учнів 4-х класів.

Учителі-логопеди сумських дитячих садків № 16 і № 26 провели майстер-класи з корекції заїкання у дітей дошкільного віку на Всеукраїнському фестивалі практичної логопедії у м. Київ.

Для пізнання історико-культурної та архітектурної спадщини Сум з учнями позашкільних навчальних закладів проведена квест-гра «Лідерське орієнтування». Переможцями визнано команду Сумського Палацу дітей та юнацтва.

Команда школи № 1 стала найкращою серед команд 14 шкіл міста, які брали участь у ІІІ регіональному конкурсі з основ здоров’я ім. М. М. Васюка.

На базі Інформаційно-методичного центру організовано міський етап обласного конкурсу відеороликів «Агенти здоров’я».

Учні шкіл змагалися у міському етапі Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» (номінація «Плакати», «Фотографія»).

Організовано 18 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надано консолідовану звітність про дебіторську та кредиторську заборгованість за бюджетними коштами по загальному та спеціальному фондах.

До Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації надано інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи.

До Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності надано заяву-розрахунок для отримання матеріального забезпечення застрахованим особам.

Температурний режим у закладах освіти відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Працює Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 9 по 15 листопада у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 172 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 листопада перебували на обліку, складала 2360 осіб із них 1934 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 742 одиниці: для робітників – 409, службовців – 249, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 84. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 467 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 5427 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2204.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 308 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 164 працювали у КП «Зелене будівництво», 140 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 46 особа взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

263 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.