0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (19 – 26 листопада 2018 року).

Бюджет

Станом на 22 листопада до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 412,4 млн грн. (86,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 44,9 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 53,3 млн грн.; акцизний податок – 10,7 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом – 30,4 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 34,8 млн грн.; акцизний податок – 10,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 222,6 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 89,4 млн грн. (105,9% до плану на рік), що на 18,6 млн грн. (26,2%) більше надходжень за відповідний період 2017 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 8,6 млн грн. що на 1,1 млн грн. більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 1433,6 млн грн. (93,9% до плану за розписом), до спеціального фонду – 45,6 млн грн. (88,1% до плану за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Протягом листопада від оренди комунального майна надійшло 1339,6 тис. грн. (72,4% від планового завдання на місяць), плати за землю – 3239,2 тис. грн. (24% від планового завдання на місяць), від відчуження комунального майна – кошти не надходили.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 19,2 млн грн., від відчуження комунального майна – 5,3 млн гривень.

З початку року надійшло плати за землю 164,4 млн грн. (що на 5,6% більше надходжень за відповідний період минулого року), від продажу земельних ділянок з початку року надійшло 6 тис. грн. (0,6% від річного плану).

Станом на 21 листопада вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету від оренди комунального майна склав 375,7 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 16 по 20 листопада) трьома роботодавцями виплатили 57,2 тис. грн. простроченої заборгованості із заробітної плати, з них: ТОВ «Сумиспортінвест» – 37,7 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 16 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 3,5 тис. гривень.

Усього з початку поточного місяця чотирма підприємствами було виплачено 869,7 тис. грн. заборгованої заробітної плати, у тому числі: ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 738 тис. грн.; ТОВ «Маш – Сервіс» – 90,5 тис. грн.; ТОВ «Сумиспортінвест» – 37,7 тис. грн.; ДП «Сумський державний науково – дослідний інститут мінеральних добрив і пігментів» – 3,5 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 листопада прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 226304,1 тис. гривень.

Її накопичили 18 підприємств: сім – економічно активні (196,8 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 192 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (29,4 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; чотири – економічно неактивні (110,5 тис. гривень).

По дев’яти підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом поточного року залишається незмінною і становить 2872,5 тис. грн. або 1,3% загальної суми заборгованості на 1 листопада, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах-банкрутах та 110,5 тис. грн. по чотирьом економічно неактивних підприємствах.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 38 дітей (за попередній тиждень – 42): хлопчиків – 22, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 364 особи проти 435.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 221, вуличних травм – 79, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, спортивних – 23, інших – 38.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 23 особи–переселенці з Донецької та Луганської областей: дорослих – 21 (12 – на амбулаторне лікування, дев’ятеро – на стаціонарне лікування), дітей – двоє (один – на амбулаторне лікування, один – на стаціонарне лікування).

Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 16 військовослужбовців, що перебував у зоні АТО, з них троє лікувалися стаціонарно, 13 – звернулися за амбулаторною допомогою. Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 165307 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 87652, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 77655), що становить 62% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти працювали відповідно до плану роботи.

У школі № 24 відбулося урочисте відкриття І (зонального) туру Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності «Учитель року-2019». У конкурсі брало участь 17 сумських педагогів та один вчитель з Шостки. Конкурсанти виконали практичну роботу, провели показові уроки та підготували проекти. Змагання проходило у п’яти номінаціях «Географія», «Французька мова», «Захист Вітчизни», «Основи здоров’я» та «Учитель інклюзивного класу». Переможці будуть оголошені під час урочистого закриття.

Організовано 12 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

На базі школи № 17 організовано ІІ етап Міжнародного конкурсу з української мови ім. Петра Яцика.

У рамках участі в конкурсі «Кращі практики місцевого самоврядування у 2018 році» відбувся верифікаційний візит експерта Міністерства регіонального розвитку України та Ради Європи в Україні щодо наданої на розгляд практики «Упровадження STEM-освіти у закладах загальної середньої освіти м. Суми» на базі школи № 7.

Організовано нараду директорів за участі міського голови, де були розглянуті питання впровадження системи «Онлайн школа» у заклади освіти Сум.

За результатами ІІ (міського) етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з біології перші місця посіли учні шкіл № 9, № 19, гімназії № 1 та класичної гімназії, в олімпіаді з історії найкращими стали вихованці шкіл № 7, № 21.

На базі СумДУ пройшов міський етап Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси», номінація «Художнє виконавство», «Співуча веселка».

Школа № 6 приймала учасників обласної олімпіади з історії для закладів професійно-технічної освіти.

Учні 11-х класів пройшли пробне тестування з математики та історії.

Продовжувались перевірки закладів освіти управлінням Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області.

У ЗДО № 3, № 5, № 8 було проведено візуальне обстеження стану будівель з представниками управління капітального будівництва та дорожнього господарства з метою відбору об’єктів для реалізації проекту «Підвищення енергоефективності в дошкільних навчальних закладах».

Прибране опале листя з територій закладів освіти міста. У дев’яти закладах сміття буде вивезено на наступному тижні (у зв’язку з відсутністю вільної техніки).

Проведено семінар-нараду для бухгалтерів закладів освіти.

Розпочато закупівлю електричної енергії на 2019 рік шляхом проведення відкритих торгів. Здійснено закупівлю комп’ютерної техніки через електронну систему ProZorro шляхом проведення переговорної процедури.

Температурний режим у закладах освіти відповідав санітарно-гігієнічним вимогам.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період з 16 по 22 листопада у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 175 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 23 листопада перебували на обліку, складала 2341 особа із них 1913 (82%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 661 одиниці: для робітників – 369, службовців – 220, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 72. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

З початку року між приватними підприємцями та найманими працівниками розірвано 472 трудових договорів, укладені до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 5512 особа, з них зареєстрованих безробітних – 2260.

До проведення громадських робіт із початку року залучено 308 осіб, із числа зареєстрованих безробітних: 164 працювали у КП «Зелене будівництво», 140 – у департаменті соціального захисту населення, чотири особи – у департаменті інфраструктури міста. Також з початку року 47 особа взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

263 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.