002.jpg

Станом на 1 січня 2019 року у загальному реєстрі діючих регуляторних актів міської ради та її виконавчих органів налічується 72 діючих регуляторних актів.

Про це повідомили у департаменті фінансів, економіки та інвестицій.

Наразі у реєстрі обліковується 33 регуляторних акти – рішення міської ради та 39 – виконавчого комітету.

Відповідно до чинного законодавства були затверджені плани діяльності з підготовки проектів регуляторних актів відповідно міської ради та її виконавчих органів на 2018 рік.

Протягом року до цих планів регуляторної діяльності вносилися зміни, які оприлюднені на Інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Бізнесу/Регуляторна діяльність/Планування регуляторної діяльності». Тож у підсумку протягом року до планів включено підготовку 27 проектів регуляторних актів. З них вісім – рішення міської ради, 19 – виконавчого комітету.

Відтак, у 2018 році підготовлено та оприлюднено 27 проектів регуляторних актів. Разом із проектом розробниками готувалися повідомлення про його оприлюднення та аналіз регуляторного впливу. Вони оприлюднювались на Інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Бізнесу/Регуляторна діяльність/Оприлюднення проектів регуляторних актів» та у «Офіційному віснику Сумської міської ради» для отримання пропозицій.

Також, відповідно до статті 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», торік з метою отримання пропозицій щодо удосконалення відповідно до принципів державної регуляторної політики було підготовлено та направлено до Державної регуляторної служби України низку проектів. Зокрема, п’ять проектів регуляторних актів міської ради та один проект регуляторного акта виконавчого комітету (за ініціативою розробника). На них отримані висновки.

Відповідно до вимог статті 10 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» стосовно проектів регуляторних актів здійснюється базове, повторне та періодичне відстеження їх результативності.

Затвердженими планами-графіками відстеження результативності діючих регуляторних актів було передбачено підготовку 20 звітів. З них по дев’яти рішенням міської ради та по 11 – виконавчого комітету.

Разом з тим, протягом 2018 року підготовлено та оприлюднено 50 звітів про відстеження результативності діючих регуляторних актів (21 – міської ради та 29 – виконавчого комітету). Додатково підготовлено 30 звітів (по 12 рішенням міської ради та 18 – виконавчого комітету), у тому числі 19 звітів про базове відстеження результативності діючих регуляторних актів (шість – міської ради та 13 – виконавчого комітету).

Звіти по відстеженню результативності діючих регуляторних актів оприлюднені на Інформаційному порталі Сумської міської ради у розділі «Бізнесу/Регуляторна діяльність/Відстеження результативності».

Питання реалізації покладених на міську раду та її виконавчих органів повноважень у здійсненні державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності знаходиться на постійному контролі.