001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (4 – 11 лютого 2019 року).

Бюджет

Станом на 7 лютого до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 150 млн грн. (8,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 36,3 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 30,4 млн грн., акцизного податку – 8,5 млн грн.; земельного податку та орендній платі – 3,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 11,7 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 11,8 млн грн.; земельному податку та орендній платі – 1,7 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 20,3 млн гривень.

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 6,4 млн грн. (5,8% до плану на рік), що на 0,2 млн грн. (або на 3,2%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 0,6 млн грн. що на 0,2 млн грн. (або на 66,7%) більше плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 163,4 млн. грн., що становить 68,6% до плану на січень-лютий за розписом, до спеціального фонду – 0,9 тис. гривень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом лютого надійшло коштів від плати за землю – 545,9 тис. грн., що складає 3,7% від планового завдання на місяць.

З початку 2019 року надходження склали від оренди комунального майна – 1949,8 тис. грн., що складає 57,3% від планового завдання на два місяці; плати за землю – 14649,6 тис. грн., що складає 51,8% від планового завдання на два місяці.

Станом на 6 лютого вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету по оренді комунального майна складає 39,9 тис. гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 1 по 7 лютого) заборгована заробітна плата виплачувалася одним роботодавцем – ТОВ ««Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання», у сумі 149 тис. гривень.

Згідно з оперативною інформацією станом на 1 лютого прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 256882,2 тис. гривень.

Її накопичили 13 підприємств: чотири – економічно активні (226,7 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 221,1 млн грн.; вісім – підприємства-банкрути (30,2 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; одне підприємство, яке фактично не веде діяльність, є економічно неактивним, за юридичною адресою не знаходиться (16,7 тис. гривень).

По шести підприємствах сума заборгованості із заробітної плати протягом 2018-2019 років залишається незмінною і становить 2778,7 тис. грн. або 1,1% загальної суми заборгованості на 1 лютого, з них: 2762 тис. грн. по п’яти підприємствах – банкрутах та 16,7 тис. грн. по одному економічно неактивному підприємству.

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 33 дитини (за попередній тиждень – 41): хлопчиків – 16, дівчаток – 17.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 415 осіб проти 442.

Ушкоджень, отриманих у побуті – 240, вуличних – 117, спортивних – 20, інших – 38.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись три особи–переселенця із Донецької та Луганської областей: всі дорослі (всі на амбулаторне лікування). Переселенця із АРК не звертались за медичною допомогою.

Медичної допомоги потребували 22 військовослужбовця, що перебував у зоні АТО, з них 18 звернулися за амбулаторною допомогою, чотири – за стаціонарною допомогою. Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 201547 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 104424, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 97123), що становить 75,6% приписного населення міста.

Освіта

На базі СумДУ за участі директора Харківського регіонального центру оцінювання якості освіти організовано інструктивний семінар з питань проведення ЗНО-2019. До заходу долучилися представники управління освіти і науки, Інформаційно-методичного центру, педагогічної, учнівської, батьківської громадськості закладів загальної середньої освіти міста.

Відбулося засідання методичної ради з координаційної роботи шкільних музеїв, на яку були запрошені керівники шкільних музейних об’єднань, представники ради Сумської організації ветеранів України, представники центру АТО. Підведено підсумки міського та обласного етапів Всеукраїнського огляду музеїв закладів освіти, нагороджено кращі музеї від ветеранської організації, проведено майстер-клас із підготовки екскурсоводів шкільних музеїв.

На базі Центру науково-технічної творчості молоді пройшла VІІІ міська виставка-конкурс декоративно-ужиткового мистецтва «Паперові дива». У виставці-конкурсі брало участь 28 закладів освіти.

У обласному етапі Всеукраїнського фестивалю дитячої та юнацької творчості «Чисті роси» (номінація «Художнє виконавство» – «Живе слово») взяли участь 11 учнів-переможців міського етапу конкурсу.

Відбулася нарада для медичних сестер та заступників директорів з навчально-виховної роботи, відповідальних за організацію медичного обслуговування учнів, на якій надано методичні рекомендації та наголошено про посадові обов’язки медичних сестер.

Проведена нарада із заступниками керівників з адміністративно-господарської частини та завгоспами закладів освіти з питань планування та впровадження заходів з енергозбереження у 2019 році.

Постійно діючою комісією Сумської міської ради вивчено організацію харчування учнів у школі № 15. Адміністрацію закладу зобов’язано усунути виявлені порушення.

Відповідно до графіка проводиться ІІІ (обласний) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Організовано 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності освітнього процесу.

Систематично проводився прийом громадян.

За результатами моніторингу станом на 7 лютого на ГРВІ хворіли 2765 учні, що складає 10,4% від загальної кількості школярів, що свідчить про незначне підвищення рівня захворюваності.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

З 1 по 7 лютого у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 209 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 8 лютого перебували на обліку, складала 2722 особи із них 2304 (85%) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій станом на 8 лютого налічувала 630 одиниць: для робітників – 293, службовців – 280, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 57. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.

Станом на 8 лютого розірвано 48 трудових договір між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 487 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 220.

На виконання громадських робіт у 2019 році для інформування населення про надання житлових субсидій направлено 31 особу з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 13 – у КП «Зеленбуд»; 18 – у департамент соціального захисту населення. З початку року п’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

65 осіб проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.