004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (17 – 24 червня 2019 року).

Бюджет

Станом на 20 червня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 775,4 млн грн. (41,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 104,6 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 92,4 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2,1 млн грн.; акцизному податку – 13,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становить 63,8 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 61,5 млн грн.;   плати за надання адміністративних послуг – 2,9 млн грн.; акцизному податку – 9,1 млн гривень.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 71,2 млн грн. (або на 10,1%).

До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 40,3 млн грн. (36,4% до плану на рік) та на 4,3 млн грн. (або на 9,6%) менше надходжень за відповідний період 2018 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 5,6 млн грн., що на 3,8 млн грн. (або на 3,2 раза) більше до плану пропорційно 1/12.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 621,1 млн грн., що становить 95,8% до плану на січень-червень за розписом, до Спеціального фонду – 53,6 млн грн., що становить 91,1% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло плати від оренди комунального майна – 257 тис. грн., що складає 15,1% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1 млн грн., що в 11,6 раза перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 3,1 млн грн., що складає 19,9% від планового завдання на місяць.

З початку цього року надходження склали від: оренди комунального майна – 10,1 млн грн., що складає 99,5% від планового завдання на шість місяців; відчуження комунального майна – 3,6 млн грн., що в 7,7 раза перевищує планове завдання на шість місяців; плати за землю – 79,5 млн грн., що більше ніж надходження відповідного періоду минулого року майже на 8 млн грн.; від продажу земельних ділянок – 580,1 тис. грн, що складає 101% від планового завдання на шість місяців.

Станом на 19 червня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету з оренди комунального майна складав 1,7 млн гривень.

Заборгованість із заробітної плати

Протягом попереднього тижня (з 13 по 20 червня) виплата заборгованості із заробітної плати проводилася двома підприємствами-боржниками міста на загальну суму 61,8 млн грн., а саме: ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 59 тис. грн. та ТОВ «Сумиспортінвест» – 2,8 тис. гривень.

За інформацією, наданою ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» за виконавчими листами з початку місяця стягнуто 550 тис. грн. заборгованості по заробітній платі. Таким чином, з початку червня цього року трьома підприємствами було самостійно сплачено та стягнуто за виконавчими листами 9,6 млн грн. заборгованої заробітної плати.

Станом на 1 червня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 260,8 млн грн. мали 13 підприємств міста.

З них п’ять – економічно активні (232 млн грн.), з них: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 225 млн грн.; сім – підприємства-банкрути (28,8 млн грн.), найбільшу питому вагу серед яких має ВАТ «Selmi» – 26,4 млн грн.; одне підприємство, яке фактично не веде діяльність, є економічно неактивним, за юридичною адресою не знаходиться (16,7 тис. гривень).

Охорона здоров’я

У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилась на світ 41 дитина: хлопчиків – 20, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась – 565 осіб (проти 576 осіб на минулому тижні).

Ушкоджень, отриманих у побуті – 285, вуличних – 239, виробничих – одна, спортивних – чотири, інших – 36.

За минулий тиждень до медичних установ міста звернулося 25 осіб-переселенців з Донецької та Луганської областей: усі дорослі (24 – на амбулаторне лікування, одна – на стаціонарне лікування). Переселенці із АРК за медичною допомогою не звертались.

Медичної допомоги потребували 15 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, з них 12 проліковано амбулаторно, троє – стаціонарно. Телефонних дзвінків до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217429 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1 – 113293, Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2 – 104136), що становить 81,9% приписного населення міста.

Освіта

У закладах освіти закінчилася відпочинкова кампанія. Працювало 59 таборів (32 пришкільних, 24 профільних, три дитячі заклади праці та відпочинку). Відпочило 5675 школярів. Управлінням освіти і науки здійснювалося вивчення роботи та організація харчування дітей у таборах. Щоденно на сайтах закладів освіти оприлюднювалась інформація про проведену роботу. Засоби масової інформації активно висвітлювали хід відпочинкової кампанії.

На харчування дітей у таборах з денним перебуванням, дитячих закладах праці та відпочинку було виділено з міського бюджету 1,4 млн гривень.

На оздоровлення та відпочинок в ОТ «Зоряний» КП «Шляхрембуд» направлено дітей пільгових категорій із закладів освіти № 3, № 4, № 8, № 10, № 18, № 19, № 24, Піщанської ЗОШ, В.-Піщанської ЗОШ, Спеціальної ЗОШ.

Інформаційно – методичним центром ведеться підготовка збірників за результатами навчального року та методичних посібників для використання в роботі в новому навчальному році.

Відбувся підбір педагогів для виконання роботи в якості старших інструкторів, які будуть залучені до проведення вступних випробувань на другий магістерський рівень, що проходитиме у формі ЗНО 2 та 4 липня.

Для розвитку навичок критичного сприйняття інформації, інтеграції медійної грамотності у програми закладів загальної середньої освіти проведені тренінги в рамках реалізації проекту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», у яких взяли участь 18 педагогів закладів освіти міста.

З 18 по 21 червня проходили курси з програмування «Школа вчителів інформатики» на базі школи № 29.

У заклади освіти міста з резервного фонду Міністерства освіти і науки України завезено 100 комплектів підручників для 6 класу.

Проведено п’ять методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Завершено капітальний ремонт теплопункту у ДНЗ № 14 та капітальний ремонт покрівлі у ДНЗ № 30. Розпочато капітальний ремонт пральні у ДНЗ № 23 та капітальний ремонт спортивної зали ДНЗ № 20.

Тривала підготовка теплових пунктів закладів освіти міста до роботи в осінньо-зимовий період 2019-2020 років, виконуються промивка та гідравлічні випробування опалювальних мереж, повірка лічильників.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

З 14 по 20 червня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 196 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 21 червня перебували на обліку, складала 2285 осіб із них 1986 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштовано 3234 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1285.

Станом на 21 червня розірвано 180 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.

На виконання громадських робіт у 2019 році направлено 120 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 44 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 61 – у департамент соціального захисту населення. З початку року 23 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Актуальна база вакансій станом на 21 червня налічувала 1073 одиниці: для робітників – 618, службовців – 344 осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 111. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.

183 особи проходили професійне навчання під замовлення роботодавця.