Фінансовий і соціальний стан Сум (8–15 липня 2019 року).
Бюджет
Станом на 11 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 891,6 млн грн. (47,8% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 94,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 81,4 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2,2 млн грн.; акцизному податку – 14,6 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом становить 50,9 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 53 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 3 млн грн.; акцизному податку – 7,9 млн гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 76,9 млн грн. (або на 9,4%).
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 65,8 млн грн. (58,3% до плану на рік) та на 12,4 млн грн. (або на 23,1%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.
Надходження до бюджету розвитку склали 6,7 млн грн., що на 2,9 млн грн. більше до плану на січень-липень за розписом.
Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 684,2 млн грн., що становить 94,8% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 52,9 млн грн., що становить 89,8% до плану за розписом.
Плата за землю та комунальне майно
Протягом липня надійшло плати від оренди комунального майна – 453,4 тис. грн., що складає 26,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 2,2 млн грн., що складає 13,6% від планового завдання на місяць.
З початку надходження склали від: оренди комунального майна – 12,4 млн грн., що складає 104% від планового завдання на сім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що що в 1,4 раза перевищує планове завдання на сім місяців; плати за землю – 93,5 млн грн., що складає 89,3% від планового завдання на сім місяців.; від продажу земельних ділянок – 580,1 тис. грн, що складає 101% від планового завдання на шість місяців.
Заборгованість із заробітної плати
З початку липня згідно з оперативною інформацією, три підприємства-боржники погасили 3,7 млн грн. заборгованої заробітної плати: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 2,3 млн грн., ТОВ
«Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 1,3 млн грн., ТОВ «Сумиспортінвест» – 54 тис. гривень.
Станом на 11 липня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 276,3 млн грн. мали 13 підприємств міста, у тому числі: 241,4 млн грн. – ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання»; 3,3 млн грн. – ТОВ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об'єднання»; 125,1 тис. грн. – ТОВ «Сумиспортінвест»; 149,4 тис. грн. – ДП «Сумигеодезкартографія».
Охорона здоров’я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 57 дітей: хлопчиків – 31, дівчаток – 26.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилось: 529 осіб проти 532.
Ушкоджень, отриманих у побуті – 258, вуличних травм – 233, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – дві, інших – 34.
Медичної допомоги потребували й 10 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО. Четверо з них лікувались стаціонарно, шестеро – амбулаторно.
Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218380 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113698, КНП «ЦПМД № 2» – 104682), що становить 82,2% приписного населення міста.
Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 525 дітей, у стаціонарі – 325, у денних стаціонарах – 200.
Освіта
На оздоровлення та відпочинок в оздоровчому таборі «Зоряний» КП «Шляхрембуд» направлено із закладів освіти № 18, № 26, В.-Піщанської школи 18 дітей пільгових категорій.
Проводилась організаційна робота щодо оформлення документів учнів закладів загальної середньої освіти № 7, № 21, № 25, № 29, класичної гімназії на отримання стипендії Президента України за визначні успіхи у Всеукраїнських учнівських олімпіадах та конкурсах.
Готувалась документація для отримання закладами освіти підручників для 5-6-х класів. Виконувались заходи по підготовці до серпневої конференції педагогічних працівників освіти міста.
Проведена нарада з виконуючими обов’язків керівників закладів освіти міста з питань оздоровлення учнів пільгових категорій в оздоровчому таборі «Зоряний» ПАТ «Сумихімпром».
До Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації надано інформацію про використання субвенції з державного бюджету для придбання дидактичного матеріалу, меблів та комп’ютерного обладнання для початкових класів Нової української школи у сумі 2,9 млн гривень.
До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надано інформацію про чисельність працюючих в установах (організаціях), підпорядкованих управлінню освіти і науки щодо фактичного використання коштів на заробітну плату з нарахуваннями.
До управління Державної казначейської служби у м. Суми подано квартальну бюджетну та фінансову звітність по закладах, які обслуговуються централізованою бухгалтерією за І півріччя 2019 року.
Завершено капітальний ремонт будівлі школи № 12, капітальний ремонт покрівлі у дитячому садочку № 39; капітальний ремонт групових приміщень у дитячому садочку № 27.
Ринок праці
З 5 по 11 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 173 особи.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 12 липня перебували на обліку, складала 2219 осіб із них 1929 (87%) отримували допомогу з безробіття.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3577 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1408 осіб.
Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли196 осіб.
Станом на 5 липня розірвали 195 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.
На виконання громадських робіт у 2019 році направили 137 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 54 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 68 – у департаменті соціального захисту населення. Також 26 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.
Актуальна база вакансій станом на 12 липня налічувала 1093 одиниці: для робітників – 610, службовців – 375 осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 108. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.