Фінансовий і соціальний стан Сум (15–22 липня 2019 року).
Бюджет
Станом на 18 липня до Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 919,4 млн грн. (49,3% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 100,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 85,7 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2 млн грн.; акцизному податку – 16,8 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом становить 56,4 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 57,5 млн грн.; плати за надання адміністративних послуг – 2,9 млн грн.; акцизному податку – 8,9 млн гривень.
У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження Загального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) збільшилися на 76,5 млн грн. (або на 9,1%).
До Спеціального фонду міського бюджету (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 66,6 млн грн. (59% до плану на рік) та на 12,2 млн грн. (або на 22,4%) більше надходжень за відповідний період 2018 року.
Надходження до бюджету розвитку склали 7 млн грн., що на 3,1 млн грн. більше до плану на січень-липень за розписом.
Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 699,1 млн грн., що становить 96,9% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду – 52,9 млн грн., що становить 89,8% до плану за розписом.
Плата за землю та комунальне майно
Протягом липня надійшло плати від оренди комунального майна – 453,4 тис. грн., що складає 26,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 3,6 млн грн., що складає 22,8% від планового завдання на місяць, продажу земельних ділянок - 13,5 тис. гривень.
З початку надходження склали від: оренди комунального майна – 12,4 млн грн., що складає 104% від планового завдання на сім місяців; відчуження комунального майна – 3,7 млн грн., що складає 136,3% від планового завдання на сім місяців; плати за землю – 95 млн грн., що складає 90,8% від планового завдання на сім місяців та перевищує надходження відповідного періоду минулого року на 8,4 млн. грн., або на 9,8%; від продажу земельних ділянок – 593,6 тис. грн, що складає 103,4% від планового завдання на сім місяців.
Станом на 17 липня вихідний залишок розподільчого рахунку міського бюджету по оренді комунального майна складав 1,4 млн гривень.
Заборгованість із заробітної плати
Згідно з оперативною інформацією станом на 19 липня прострочену заборгованість із заробітної плати на загальну суму 267,6 млн грн. мали 12 підприємств міста.
Протягом минулого тижня заборгованість із заробітної плати погасили: Державне підприємство «Сумигеодезкартографія» (149,4 тис. грн.); ТОВ «Сумиспортінвест» (залишилася заборгованість лише за два місяці у сумі 97,6 тис. грн.); ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (3,7 млн грн).
Охорона здоров’я
У міському клінічному пологовому будинку Пресвятої Діви Марії за останній тиждень з’явилось на світ 47 дітей: хлопчиків – 25, дівчаток – 22.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 448 осіб проти 529.
Ушкоджень, отриманих у побуті – 267, вуличних травм – 140, виробничих – одна, спортивних – три, інших – 37.
Медичної допомоги потребували й 28 військовослужбовців, що перебували у зоні АТО, 18 з них лікувались амбулаторно, 10 – стаціонарно.
Телефону довіри суїцидологічного центру від військовослужбовців, які знаходилися в зоні АТО, та їх родичів не зареєстровано.
Всього з початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218666 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 113831, КНП «ЦПМД № 2» – 104 835), що становить 82,3% приписного населення міста.
Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні Святої Зінаїди оздоровлено 609 дітей, у стаціонарі – 377, у денних стаціонарах – 232.
Освіта
Тривало оздоровлення дітей у позаміських таборах. До дитячого оздоровчого закладу «Універ» СумДУ прибуло на відпочинок 77 учнів пільгових категорій закладів освіти.
Здійснювався моніторинг процесу оздоровлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Протягом червня-липня у позаміських таборах оздоровлено 218 дітей пільгових категорій.
З метою забезпечення реалізації права дітей на особливе піклування й допомогу розроблені пропозиції до проекту «Міської цільової програми з реалізації Конвенції ООН про права дитини на 2020-2022 роки».
Закладами освіти отримані підручники для 2-го класу. Всього завезено 19000 примірників.
До департаменту фінансів, економіки та інвестицій надано інформацію про фактичні дані проведення розрахунків бюджетними установами за спожиті енергоносії та комунальні послуги станом на 15 липня року, а також інформацію на виконання листа Міністерства фінансів України від 12 липня.07.2019 №07010-05-6/17989 щодо потреби у фонді оплати праці педагогічних працівників у зв’язку з очікуваним підвищенням посадових окладів з 1 січня 2020 року.
До управління Державної казначейської служби у м. Суми надано консолідовану фінансову та бюджетну звітність за І півріччя 2019 року по галузі «Освіта».
До органів державного управління статистики в Сумській області надано звіт з праці 1–ПВ.
До органів доходів і зборів надано звіт про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, а також податковий розрахунок сум доходу нарахованого (сплаченого) на користь платників податку і сум утриманого з них податку.
За кошти державної субвенції завершено заміну вікон і дверей у школі № 17 та дитячому садочку № 16; розпочато ремонт будівлі та приміщень у дитячому садочку № 21; тривають роботи у дитячому садочку № 18 із заміни вікон та дверей по програмі енергозбереження.
У презентації, яка пройшла у Києві, нової онлайн-системи «Автоматизований інформаційний комплекс освітнього менеджменту» зі збору, зберігання, управління та використання освітніх даних, мета якої підвищити ефективність шкіл та поліпшити якість навчання, взяли участь представники управління освіти і науки.
Ринок праці
З 12 по 18 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 169 осіб.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 18 липня перебували на обліку, складала 2202 особи із них 1906 осіб (87%) отримували допомогу з безробіття.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3680 осіб, із них зареєстрованих безробітних – 1446 осіб.
Професійне навчання під замовлення роботодавця пройшли196 осіб.
Станом на 19 липня розірвали 202 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладений до 1 січня 2015 року.
На виконання громадських робіт у 2019 році направили 139 осіб з числа зареєстрованих безробітних, в тому числі: 56 – у КП «Зеленбуд»; 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат»; 68 – у департаменті соціального захисту населення. Також 26 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.
Актуальна база вакансій станом на 19 липня налічувала 1130 одиниць: для робітників – 638, службовців – 381 осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки – 111. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило дві особи.