002.jpg

15 лютого під час апаратної наради говорили про видачу дозволів на порушення об’єктів благоустрою, що регламентується Тимчасовим порядком.

За словами начальника управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслана ГОЛОПЬОРОВА, за 2015 рік фахівцями структурного підрозділу розглянуто 884 заяв на отримання вищевказаних дозволів. З них видано 875 дозволів, надано 9 відмов, 1 дозвіл анульовано.

 Протягом 2015 року із 875 дозволів на порушення об’єктів благоустрою, 553 – пов’язані з ліквідацією аварій на інженерних мережах, 322 – з проведенням планових земляних робіт. Їх виконували: КП «Міськводоканал» (236); ТОВ «Сумитеплоенерго» (232); ПАТ «Сумиобленерго» (65); ПАТ «Сумигаз» (52); комунальні підприємства (20); будівельні компанії (12); підприємства (59); установи, організації (51); фізичні особи-підприємці (11); громадяни (62); управління капітального будівництва та дорожнього господарства (75).

За словами Руслана Голопьорова, в управлінні ведуть посилену роботу з керівниками організацій чи підприємств, які не виконують договірних зобов’язань з відновлення благоустрою після земляних робіт, інколи навіть переховуються. Минулоріч за проведення земляних робіт без дозволу та несвоєчасне його закриття складено 30 адміністративних протоколів. Ще 26 протоколів складено працівниками УДСО при УМВС України.

«У другому кварталі цього року плануємо внести зміни до діючого Тимчасового порядку, чим посилимо контроль за відновленням об’єктів благоустрою після розриття», – додає посадовець.

Зокрема, після прийняття змін буде рекомендовано не проводити земляні роботи в осінньо-зимовий період, на місці розриття обов’язково має бути встановлена табличка з контактними даними організації, яка їх проводить. Ще однією вимогою стане чітке дотримання проекту робіт тощо. Зміни нині доопрацьовують разом із керівниками підприємств, установ та організацій міста.