003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (25 січня-1 лютого 2016 року).

Бюджет

Станом на 29 січня до Загального фонду міського бюджету надійшло 52 млн грн. (6,2 % до плану на рік). Сума недовиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 14,2 млн грн., в тому числі: податок на доходи фізичних осіб – 11,8 млн грн., земельний податок та орендна плата – 2,6 млн грн.

 У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження власних доходів збільшилися на 20,3 млн грн. за рахунок: податку на доходи фізичних осіб (+10 млн грн.), акцизного податку (+5 млн грн.) єдиного податку (+1,7 млн грн.), земельного податку та орендної плати (+1,1 млн грн.), плати за оренду комунального майна (+883,7 тис. грн.), податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки (+661,7 тис. грн.), плати за надання інших адміністративних послуг (+489,5 тис. грн.), державного мита (+259,7 тис. грн.), та інших; зарахування з 1 лютого 2016 року адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень за місцем надання таких послуг (+75 тис. грн.).

Із загальної суми надходжень з початку року 57,9 % (30,2 млн грн.) становить податок на доходи фізичних осіб; 13,4 % (7 млн грн.) – єдиний податок; 11,7 % (6,1 млн грн.) – земельний податок та орендна плата; 3,8 % (2 млн грн.) – плата за оренду комунального майна; 1,1 % (564,5 тис. грн.) – плата за надання адміністративних послуг.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 313,1 тис. грн. (0,5 % до плану на рік), що на 210,9 тис. грн. менше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 217,7 тис. грн. (59,9 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 215 тис. грн. – кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим, та майна, що перебуває в комунальній власності; 1,1 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 1,6 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 70,7 млн грн. (66,8 % до плану на січень), до Спеціального фонду офіційні трансферти не надходили.

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди станом на 21 січня склали 37 тис грн.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів, станом на 21 січня отримано 96,6 тис. грн.

Плати за землю за 13 робочих днів січня надійшло 1,6 млн грн. (орендна плата – 1,2 млн грн., земельний податок – 331,8 тис. грн.).

Станом на 1 лютого до міського бюджету перерахували 2 млн грн. від оренди та 214,9 тис. грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

Станом на 1 лютого сума загального боргу складає 69,2 млн грн. (менше до 1 січня 2016 року на 783,6 тис. грн.).

Заборгованість накопичили 32 підприємства: 13 – економічно активні (29,1 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (39 млн грн.), шість – економічно неактивні (1,1 млн грн.).

Серед економічно активних підприємств найбільше боргів має ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 88,3 % від суми заборгованості економічно активних підприємств (борги Держбюджету з відшкодування ПДВ– 22,3 млн. грн.), КП «Електроавтотранс» – 5,9 % від суми боргів економічно активних підприємств (борги Держбюджету за пільгові перевезення 2,9 млн грн.) КП «Сумижитло» – 2 % від суми боргів економічно активних підприємств; серед підприємств-банкрутів – ВАТ «Selmi» – 61,8 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів, ПАТ «Центролит» – 28,4 % від суми заборгованості підприємств-банкрутів.

Охорона здоров`я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з`явилось на світ 39 дітей (за попередній тиждень – 47): дівчаток – 21, хлопчиків – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась на 15,2 %: 414 осіб проти 488.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 300 (переломи – 68, травми зв’язок – 54, рани – 33, вивихи – 14, інше – 131).

Вуличних травм – 98 (переломи – 45, травми зв’язок – 29, рани – шість, вивихи – один , інше – 17), виробничих – три, кримінальних – три, інших – 10.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернувся 21 переселенець із Донецької та Луганської областей, у тому числі 18 дорослих (16 – щодо лікування, двоє – за медоглядом) й троє дітей (усі щодо лікування).

Медичної допомоги потребували й семеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО. До психолога Телефону довіри суїцидологічного центру звернувся один військовик та зателефонували рідні п`яти військовослужбовців, котрі побували на Сході країни.

За даними щотижневого моніторингу, за останній тиждень у місті зареєстрували 5408 випадків захворювань на ГРВІ, що на 521 менше, ніж за попередній тиждень. Серед тих, хто занедужали, 33,3 % (1802 особи) – діти до 18 років. Показник захворюваності становить 199,7 на 10 тис. населення, що вище порогового рівня. Зареєстрували 85 випадків грипу.

Госпіталізували 318 мешканців міста, з них 176 – діти. Тяжкий перебіг захворювання зареєстровано у 12 хворих. Трапився один летальний випадок.

До лікувально-профілактичних закладів звернулись три особи з обмороженнями стоп: одну госпіталізовано до обласної лікарні, двоє лікуються амбулаторно (всього звернулось із обмороженнями 10 людей).

Одну особу з загальним переохолодженням госпіталізували до реанімаційного відділення міської лікарні № 5, де вона й померла.

У пунктах обігріву, які створили при лікувально-профілактичних закладах міста, з 21 по 28 січня побували 78 осіб.

Освіта

У ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання (дівчата і хлопці) призові місця посіли учні шкіл № 10 та № 27.

Відбувся вебінар «Особливості проведення ЗНО-2016», на якому учителів хімії, біології, української мови та літератури, математики ознайомили з умовами проведення зовнішнього незалежного оцінювання, специфікацією тестових завдань.

Закінчилася реєстрація на участь у пробному ЗНО. Із 1 лютого по 4 березня триватиме реєстрація на основне зовнішнє незалежне оцінювання.

Учні шкіл № 7, № 9, № 10, № 17, № 18, № 21, навчально-виховного комплексу № 11 взяли участь у ІV етап ХVІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

У школах та садочках відбулись батьківські конференції з публічними звітами керівників щодо порядку розподілу та використання виділених з міського бюджету додаткових коштів на утримання закладів.

Провели сім методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.

Оплачено рахунки за використану електроенергію.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів у січні виділили 1,3 млн грн.

Працівники галузі отримали заробітну плату за другу половину січня.

Професійно-технічним навчальним закладам перерахували кошти з міського бюджету для виплати заробітної плати за січень, стипендій учням, оплату за продукти харчування та електричну енергію.

Ринок праці

За період із 22 по 28 січня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 117 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 29 січня перебували на обліку, складала 3354 особи, із них 2788 осіб (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 201 одиницю: для робітників – 115, службовців – 71, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 15.

Із 22 по 28 січня розірвали 27 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 240 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 146.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 20 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 64 особи з числа зареєстрованих безробітних: 24 працювали у КП «Зелене будівництво» та 40 – в управління соціального захисту населення.