0010.jpg

Торік зменшилась кількість звернень громадян до КП «Міськводоканал» .

Про це на щопонеділковій нараді повідомив головний інженер підприємства Йосип ТИСІВСЬКИЙ, котрий доповідав щодо стану роботи зі зверненнями громадян протягом 2015 року.

У звітному періоді, повідомив він до КП «Міськводоканал» надійшло 1543 письмових звернення громадян проти 1877 минулого року, що на 17,7 % менше.

Актуальними залишались питання повірки та поставки на облік приборів обліку води, здійснення перерахунку оплати наданих послуг, заторів в каналізаційних мережах та відключення водопостачання, заниженого тиску води, покриття люками відкритих колодязів, виконання благоустрою території після земляних робіт, видачі технічних умов на водопостачання, водовідведення та влаштування лічильників. На даний час на довгостроковому контролі знаходиться 39 звернень громадян.

Окрім цього, підприємство отримало 483 контрольних звернення ( 202 з обласного контактного центру, 88 з урядової «гарячої лінії», 168 із міської ради, п`ять – від облдержадміністрації, шість – від Департаменту інфраструктури міста та 14 депутатських звернень та запитів).

Всі види звернень детально розглянуто та вжито необхідних заходів реагування щодо позитивного вирішення порушених питань.

«Особлива увага, – зазначив Йосип Тисівський, – приділялась вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері, учасники бойових дій АТО та члени їх родин, інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки».

На особистому прийомі у керівництва КП «Міськводоканал» торік побувало 212 громадян. Усі заявники отримали компетентні відповіді та ґрунтовні роз’яснення щодо порушених питань, на письмові звернення надано вичерпні відповіді у строки, визначені законодавством.

Жителі міста, зауважив головний інженер КП «Міськводоканал», звертались до директора підприємства та керівників структурних підрозділів постійно, в зручний для них час та поза межами особистого прийому, проте жоден не залишився без уваги, а по всіх нагальних питаннях надано кваліфіковану допомогу у їх вирішенні.

Щомісяця на підприємстві аналізували та узагальнювали питання, що порушували сумчани. Щокварталу інспектор з контролю за виконанням доручень готував і надавав відповідні доповідні записки директору підприємства, в яких інформував про стан роботи та окреслював шляхи поліпшення й удосконалення роботи у даному напрямку.

«Питання виконавської дисципліни та стан роботи зі звернення громадян знаходяться на особистому постійному контролі керівництва підприємства», – підсумував доповідь Йосип Тисівський.