001.jpg

За минулий рік 848 сумчан отримали фахові консультації від спеціалістів відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, у тому числі й телефоном, які було зареєстровано належним чином.

Протягом 12 місяців 2019 року відділом отримано 204 письмові скарги на порушення Закону України «Про захист прав споживачів», розглянуто 201, вирішено на користь споживачів 169 скарг, або 84 % від розглянутих.

Із загальної кількості одержаних звернень, на першому місці – скарги на неякісно надані послуги або порушення термінів виконання договорів – 42 скарги, або 21% від одержаних (проведення гарантійних та не гарантійних ремонтів побутової техніки, мобільних телефонів, виготовлення та встановлення дверей, металопластикових вікон, меблів).

Друге місце посіли скарги на неналежну якість взуття – 29 скарг або 14 %.

На третьому місці скарги на якість побутової техніки та електротоварів – 28 скарг, або 14 % від одержаних.

Четверте місце посіли скарги на порушення правил торгівлі - 25 скарг або, 12 % (відмова у проведенні обміну неналежної якості товарів або повернення коштів) та 25 скарг або 12 % на виготовлення та встановлення металопластикових конструкцій.

Також отримано 22 скарги, або 11 % від одержаних на інші товари побутового призначення.

В результаті розгляду скарг та звернень, споживачам повернуто кошти за неналежної якості товари та послуги на загальну суму 149,9 тис. грн.

Крім того, згідно зі зверненнями споживачів на неналежну якість товарів або не можливість використання товару за призначенням, проведено обмін товарів на суму 66,0 тис. грн.