003.jpg

Міський голова Олександр ЛИСЕНКО розпорядився опрацювати питання запуску тролейбусного маршруту, що курсуватиме проспектом Шевченка.

Відповідне доручення отримав начальник відділу транспорту, зв’язку та телекомунікаційних послуг Сергій ЯКОВЕНКО.

«Ми зробили нову лінію, тролею на вулиці Набережна річка Сумка і фактично зараз вже є технічні можливості з’єднати Центральний ринок із проспектом Шевченка. Вважаю несправедливим, що наприклад на вулиці Горького комунальний транспорт рухається, а по проспекту Шевченка лише маршрутні таксі. Єдине, я розумію, що там є проблема повороту з Набережної річки Стрілка на вулицю Іллінську. Тому надаю доручення опрацювати це питання разом з патрульною поліцією та КП «Шляхрембуд». Протягом двох тижнів чекаю на доповідь щодо ситуації», – підкреслив Олександр Лисенко.

Також очільник обласного центру поцікавився ситуацією з закупівлею транспорту за кошти Європейського інвестиційного банку, де 10 лютого відбулось відкриття тендерних пропозицій. Директор КП «Електроавтотранс» Віталій ОДНОРОГ повідомив, що, за умови швидкого опрацювання документів і погодження з боку Європейського банку, заключити договори можна буде вже в травні.

Окрім цього, Віталій Однорог відзвітував щодо результатів діяльності комунального підприємства за 2019 рік, доповівши про виробничі та фінансові показники, кількість придбаного рухомого складу та проведені за кошти підприємства ремонтні роботи.

Протягом 2019 року виробничі дані електротранспорту та автотранспорту дещо збільшились. Зокрема, зросли такі показники, як середньодобовий випуск (тролейбуси і комунальні автобуси – на 10%), пробіг (тролейбуси – на 2,3%, комунальні автобуси – на 11,6), відпрацьовані машино-години на лінії (тролейбуси – на 11,4%, комунальні автобуси – на 8,2%).

Дохід від перевезень пасажирів склав понад 108 млн грн., витрати склали майже 123 млн гривень. Серед причин збитків директор комунального підприємства назвав незначну різницю у вартості проїзду у комунальному та приватному транспорті, а також збільшення обсягів реалізації проїзних квитків, оскільки придбання одного такого економило пасажиру близько 30 поїздок, що в свою чергу зменшило доходи підприємства на майже 4 млн гривень.

А от рухомий склад комунального підприємства протягом минулого року поповнився чотирма одиницями – тролейбусами на суму 22 млн 472 тис. гривень, що були придбані за кошти міського бюджету, повідомив Віталій Однорог.

Протягом 2019 року коштом підприємства також було проведено низку робіт: капітальний ремонт м’якої покрівлі майстерень депо; поточний ремонт кабелю тягової підстанції №1 0,6 кВ протяжністю 150 м; закінчено капітальний ремонт тролейбуса № 283; виконано середні ремонти тролейбусів № 264, № 265, № 031; капітальний ремонт двох автобусів «Богдан»; введено в дію програму «Пастранс», що виконує облік показників роботи транспорту на лінії; введена програма, що дає змогу відстежити рух транспорту підприємства на маршрутах; встановлено систему автоматичного озвучення зупинок на 10 одиниць тролейбусів; встановлено 4 одиниці вуличних табло; проведено заміну пультів управління, плат, інтерфейсу табло, мікрофону (озвучення зупинок зовні) у тролейбусах №№ 151, 152, 153; сформовано резерв запасних частин для виконання ремонтів по відновленню обриву контактної мережі; випущено третю групу та розпочато навчальний процес четвертої групи водіїв тролейбуса.