Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (2 – 9 березня 2020 року).
Бюджет
Станом на 1 березня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 317,1 млн грн. (15,8% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 17,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 28,1 млн грн.; акцизного податку – 1,7 млн грн., земельного податку та орендної плати – 2 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом становила 9,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 11,8 млн грн.; єдиного податку – 7,3 млн грн., земельного податку та орендної плати – 1,5 млн гривень.
До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 9,6 млн грн. (11,9% до плану на рік) та на 4,8 млн грн. (або на 33,6%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.
До бюджету розвитку надійшло 0,2 млн грн. (кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту), що на 0,1 млн грн. (або на 26,1 %) менше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.
Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 90 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень-лютий за розписом.
Плата за землю та комунальне майно
Протягом лютого надійшло: плати від оренди комунального майна – 2,1 млн грн., що становить 115% від планового завдання на місяць; плати за землю – 16,1 млн грн., що складає 95,2% від планового завдання на місяць.
З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 4 млн грн. (107% від планового завдання на два місяці); від сплати за землю – 30 млн грн. (95,3% від планового завдання на два місяці).
Заборгованість із заробітної плати
За оперативною інформацією з початку березня заборгованість із заробітної плати виплачувалася лише АТ «Сумське НВО».
Протягом минулого тижня інспектори управління з питань праці продовжували проведення інформаційно-роз’яснювальної роботи серед роботодавців міста щодо недопущення до роботи працівників без оформлення з ними трудових відносин, необхідності безумовного додержання законодавства про працю та відповідальності, передбаченої за його порушення. Усього вказаними заходами було охоплено 13 роботодавців міста. Крім того було проведено три інспекційних відвідування.
Охорона здоров’я
Протягом тижня в місті з’явилась на світ 31 дитина: хлопчиків – 20, дівчаток – 11.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 397 осіб проти 434.
Ушкоджень, отриманих у побуті, – 207, вуличних травм – 124, виробничих – одна, спортивних – 20, інших – 45.
З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 221999 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 114608, КНП «ЦПМД № 2» – 107391), що становить 83,6% приписного населення міста.
Освіта
Заклади освіти міста працювали у відповідності до плану роботи.
На спеціальній нараді до відома керівників закладів дошкільної, загальної середньої, позашкільної освіти довели рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій щодо заходів із недопущення занесення та поширення в закладах освіти коронавірусної інфекції.
У закладах загальної середньої освіти завершили Декаду української мови й літератури, присвячену Шевченківським дням, в рамках якої відбулись тематичні конкурси, літературні композиції, вікторини, інформаційні дайджести, літературні читання.
Під час проведення загальноміського місячника культури поведінки та спілкування реалізовували концептуальні засади Нової української школи – виховання на цінностях, формування в школярів навичок поведінки та спілкування.
Протягом тижня учні шкіл брали активу участь у роботі шкіл «Юного олімпійця», готуючись до ІV етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад.
На базі шкіл № 4, № 20, № 23, № 25 відбувся міський етап спортивних змагань із волейболу серед дівчат.
За результатами моніторингу станом на 5 березня на ГРВІ хворіли 2289 учні, що становить 8,4% від загальної кількості школярів.
Температурний режим у закладах освіти відповідав санітарно–гігієнічним вимогам.
Соціальний захист
Департаментом соціального захисту населення перераховано субсидію та пільги за лютий (на 39,4 млн грн.) 29977 субсидіантам та 2965 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою.
У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за березень на 22,7 млн гривень.
КП «Електроавтотранс» за рахунок коштів бюджету Сумської міської ОТГ відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 2 млн гривень.
У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» захиснику України, який отримав захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. гривень.
П’яти сім’ям загиблих захисників України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн. кожній.
Розпочато виплату одноразової цільової матеріальної допомоги на придбання житла захисникам України, які були включені до списку, затвердженого рішенням Сумської міської ради в 2019 році, але яким виплата не була проведена. На минулому тижні кошти перераховано шести особам (по 350 тис. грн.).
Двом військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень.
19 добровольцям-захисникам України виплачено щомісячну адресну грошову допомогу на отримання транспортних послуг за поточний місяць на 11,8 тис. гривень.
Для розгляду на засіданні комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика, підготовлено подання по 28 справах одержувачів житлової субсидії, які претендують на її отримання не враховуючи загальні вимоги порядку надання субсидії, по яких комісією прийнято позитивне рішення. До того ж по 10 домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку із виявленими змінами в складі членів домогосподарства або в складі сім’ї членів домогосподарства, або пов’язані із зміною місця реєстрації. Також комісією прийнято рішення про призначення державної соціальної допомоги малозабезпеченій сім’ї з урахуванням виняткових обставин, які склалися в родині, та про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги шести пільговиками за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації, в тому числі чотирьом учасникам бойових дій з числа учасників антитерористичної операції
Для розгляду на засіданні комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 34 внутрішньо переміщеним особам, по яких комісією прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.
Ринок праці
З 28 лютого по 5 березня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 161 особа.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 6 березня перебували на обліку, становила 2288 осіб, з яких 1946 (85%) отримували допомогу з безробіття.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 798 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 400. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб.
На виконання громадських робіт у 2020 році направили 16 осіб: 12 – до КП «Зеленбуд», чотири – до департаменту соціального захисту населення.
Ще шість осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.
Станом на 6 березня розірвано 50 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.
Актуальна база вакансій станом на 6 березня налічувала 721 одиницю: для робітників – 390, службовців – 271, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 60. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.