Управління «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми», через високу ймовірність розповсюдження коронавірусної інфекції та на виконання рішення міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, скасувало другу зміну та чергування по суботах.
Тимчасово ЦНАП працюватиме за наступним графіком:
понеділок – четвер: 8:00 – 17:15;
п'ятниця: 8:00 – 16:00.
Про відновлення звичайного графіка роботи буде повідомлено додатково.
Такожє ЦНАП рекомендує містянам утриматись від відвідин установи та подавати звернення з особистих питань, заяви на отримання адміністративних послуг засобами телекомунікаційного зв’язку.
Телефони структурних підрозділів управління:
- відділ адміністративних послуг (зали № 1 та «2) – 70-05-74 (питання реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання, видалення зелених насаджень, спеціаліст Пенсійного фонду);
- відділ з питань оформлення паспортних документів (зал № 3) – 70-10-05 (питання оформлення паспорту громадянина України у формі ІД-картки та біометричного паспорту для виїзду за кордон);
- відділ з питань прийому документів по державній реєстрації (зал № 4) – 70-00-64 (прийом документів для реєстрації фіз.осіб-підприємців, юридичних осіб, громадських формувань, реєстрація нерухомого майна);
- відділ дозвільних процедур (каб. № 107) – 70-05-75, 70-00-62 (земельні та архітектурні питання, дозвільні процедури, тощо);
- відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 70-10-04;
- відділ державної реєстрації юридичних та фізичних осіб-підприємців – 70-06-59;
- відділ документообігу та інформаційного забезпечення – канцелярія (каб. № 5) – 70-05-76;
- відділ реєстрації місця проживання – 70-05-81;
- сектор формування архівних справ – 70-06-58;
- кабінет видачі документів (каб. № 108) – 70-10-06;
- прийом спеціалістів департаменту соцзахисту населення, КП «Міськводоканал», міського розрахункового центру – 70-04-21.
Також у Центрі надання адміністративних послуг діє «гаряча» лінія: 70-05-75.