0010.jpg

Архівний відділ на час дії карантину прийматиме заяви від фізичних та юридичних осіб засобами дистанційного зв’язку.

Подавати заяви можна звичайною поштою (м. Суми, вул. Бельгійська, 2, 40022) або електронною (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Заяви можна писати за зразком, який представлений на сторінці архівного відділу, чи в довільній формі українською мовою із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, повної адреси, контактного телефону. В заяві необхідно вказати, про що запитується довідка (стаж, заробітна плата, пільговий стаж, витяг з рішення виконкому, інше), вказати назву підприємства та запитуваний період (для довідки про заробітну плату – будь-які 60 календарних місяців до 1 липня 2000 року). До заяви необхідно додати копію паспорта та трудової книжки.


Інформацію про результати розгляду заяв та консультації можна отримати за телефонами: 70-05-15, 70-05-18, 70-09-21, 70-09-57.