003.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (4 – 11 травня 2020 року).

Бюджет

Станом на 1 травня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 589,2млн грн. (29,3% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 80 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 52,1 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 17,8 млн грн., єдиного податку – 7,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 46,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 18,4 млн грн.; єдиного податку – 10,5 млн грн., земельного податку та орендної плати – 17,3 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 21,1 млн грн. (26,2% до плану на рік) та на 6,8 млн грн. (або на 24,4%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,8 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1,4 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,3 млн грн.) що на 1,8 млн грн. (або в 2,8 раза) більше до планових розрахунків на поточну дату за розписом.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 171,2 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень-квітень за розписом, до Спеціального фонду – 32 млн грн., що становить 97,3% до плану за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом квітня надійшло: від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що становить 92,7% від планового завдання на місяць; відчуження комунального майна – 830,5 тис. грн., що в 3 рази перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 3,2 млн грн., що складає 19,9% від планового завдання на місяць; продажу земельних ділянок – 197,3 тис. грн., що становить 98,7% від планового завдання на рік.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 7,6 млн грн. (100,4% від планового завдання на чотири місяці); від відчуження комунального майна – 1,4 млн грн. (178,5% від планового завдання на чотири місяці); від сплати за землю – 46,2 млн грн. (72,8% від планового завдання на чотири місяці); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували два підприємства міста (1,9 млн грн.): АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (779,5 тис. грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,1 млн грн.).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 58 дітей: хлопчиків – 28, дівчаток – 30.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 337 осіб проти 280.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 164, вуличних травм – 135, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, інших – 33.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217204 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 108820, КНП «ЦПМД № 2» – 108384), що становить 81,8% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста перебували в режимі карантину.

Працівники управління освіти і науки взяли участь у вебінарі «Самооцінювання освітніх і управлінських процесів закладу загальної середньої освіти», організованому цифровим видавництвом MCFR.

Відбулась онлайн-нарада для заступників директорів школи ІІ-ІІІ ступеня з питань виконання конкретних заходів під час оцінювання навчальних досягнень учнів, заповнення класних журналів, підготовки випускників до ЗНО.

Керівники закладів освіти систематично проводили онлайн-наради з педагогами з метою контролю за впровадженням дистанційного навчання.

Управління освіти і науки здійснювало моніторинг наповнення рубрики «Дистанційне навчання» на веб-сайтах закладів освіти.

Освітяни щодня наповнювали розробками уроків для 1–11 класів розділ «Дистанційне навчання» на веб-сайті та YouTube-канал управління освіти і науки.

Соціальний захист

Департаментом перераховано субсидії та пільги за квітень на суму 29,5 млн грн. 30270 субсидіантам і 3564 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою.

У повному обсязі забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за травень 15628 мешканцям Сумської ОТГ на 23,6 млн гривень.
До відділень АТ «Укрпошта» перераховано одноразову грошову допомогу у зв'язку з негативними наслідками поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, у розмірі 1 тис гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» 10 дітям з інвалідністю з чотирьох багатодітних сімей, де виховується двоє та більше дітей з інвалідністю, перераховано одноразову матеріальну допомогу (21,7 тис. грн.) в розмірі прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку (дітям до 6 років – по 1779 грн., дітям старше 6 років – по 2218 грн.).

Учаснику антитерористичної операції перераховано 350 тис. грн. для придбання житла (включений до списку, затвердженого рішенням міської ради в 2019 році).

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 90,1 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, на якому розглянуто пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 10 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 30 квітня по 7 травня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулась 319 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 8 травня перебували на обліку, становила 4306 осіб, з яких 3645 (85%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1118 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 655. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще вісім осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 30 квітня розірвано 120 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 30 квітня налічувала 395 одиниць: для робітників – 193, службовців – 149, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 53. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 11 осіб.