0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (18 – 25 травня 2020 року).

Бюджет

Станом на 21 травня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 674,7 млн грн. (33,6% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 100,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 69 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 25,6 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – ¬3,1 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 66,6 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 31,4 млн грн.; єдиного податку – 4,8 млн грн., земельного податку та орендної плати – 25,1 млн грн., плати за надання адміністративних послуг ¬– 3 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 21,3 млн грн. (26,4% до плану на рік) та на 9,8 млн грн. (або на 31,5%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,9 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1,4 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,4 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 211,2 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень-травень за розписом, до Спеціального фонду ¬– 40 млн. грн., що становить 97,8% до плану на січень-травень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом травня надійшло: від оренди комунального майна – 1,7 млн грн., що становить 90,6% від планового завдання на місяць; плати за землю – 2,3 млн грн., що складає 14,4% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 9,3 млн грн. (98,4% від планового завдання на п’ять місяців); від відчуження комунального майна – 1,4 млн грн. (132,8% від планового завдання на п’ять місяців); плати за землю – 48,5 млн грн. (61% від планового завдання на п’ять місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, попереднього тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста (32,1 млн грн.): АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 31 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» – 1,1 млн грн.; АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» – 11,2 тис. гривень.

Усього з початку травня цього року четверо роботодавців міста виплатили 40,3 млн грн.: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» –
31,7 млн грн., АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» – 7,1 млн грн., ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» – 1,1 млн грн.; ТДВ «Будінмашсервіс» – 130 тис. грн. (заборгованість погашено в повному обсязі).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 40 дітей: хлопчиків – 22, дівчаток – 18.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 368 осіб проти 373.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 199, вуличних травм – 144, дорожньо-транспортних – дві, інших – 23.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218474 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 109740, КНП «ЦПМД № 2» – 108734), що становить 82,1% приписного населення міста.

Освіта

Заклади освіти міста перебували в режимі карантину, водночас у дитсадках проводилась робота щодо відновлення їхньої роботи.

Відбулась онлайн-дискусію з керівниками шкіл за участі заступника міського голови Віри МОТРЕЧКО щодо шляхів розроблення стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти, плану роботи школи, самооцінювання освітньої діяльності та управлінських процесів. Також учасники обговорили питання проєктної мережі на 2020–2021 навчальний рік та результати опитування учнів та батьків щодо організації дистанційного навчання під час карантину в школах міста.

Заступник міського голови Віра Мотречко та начальник управління освіти і науки Антоніна ДАНИЛЬЧЕНКО взяли участь у загальношкільних батьківських зборів в режимі онлайн у 20 закладах освіти, під час яких були порушені важливі для кожного закладу питання завершення навчального року.

Відбулась онлайн-нарада з керівниками шкіл № 3, № 8, Піщанської, В-Піщанської та спеціальної шкіл з питання використання коштів субвенції по НУШ у 2020 році.

Для учнів закладів загальної середньої та позашкільної освіти спільно з Координаційним центром з надання правової допомоги провели онлайн-конкурс дитячих малюнків «Країна моїх прав».

Випускники театрального відділення школи № 29 увійшли до п’ятірки кращих (номінація «Юнацький театр») у Першому міжнародному інтернет-конкурсі «Театр.NET».

Управління освіти і науки здійснювало моніторинг наповнення рубрики «Дистанційне навчання» на веб-сайтах закладів освіти.

Освітяни щодня наповнювали розробками уроків для 1–11 класів розділ «Дистанційне навчання» на веб-сайті та YouTube-канал управління освіти і науки.

Соціальний захист

Протягом тижня департаментом надано 1316 соціальних послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії.

Продовжувалась робота по підготовці справ та документів одержувачів житлової субсидії для розрахунку розміру даної допомоги на неопалювальний період без звернення громадян: перевірено склад зареєстрованих осіб в 32 706 домогосподарствах (або 100% від загальної кількості домогосподарств, по яких необхідно провести перерахунок) шляхом співставлення інформації, яка міститься в особові справі, з інформацією електронної бази ТОВ «МЄІРЦ». Уже встановлено майже 200 випадків неповідомлення департамент про зміну складу та чисельності зареєстрованих осіб у домогосподарствах. Дані факти тягнуть за собою вжиття заходів по проведенню перерахунку раніше наданої житлової субсидії та повернення заявниками надміру отриманих бюджетних коштів.

Проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додаткових відомостях 247 одержувачам.

Перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за травень 890 внутрішньо переміщеним особам на 1,3 млн гривень.

На виконання програми «Милосердя» мешканці територіальної громади, якій виповнилося 102 роки, з метою вшанування її з нагоди Дня народження, надано матеріальну допомогу в розмірі 5 тис. гривень.
Сім’ї, в якій виховується дитина, хвора на онкологічне захворювання, виплачено матеріальну допомогу для придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення (70 тис. гривень).

Тривало проведення виплати одноразової матеріальної допомоги в розмірі 1,1 тис. грн. «чорнобильцям» та дітям, інвалідність яких пов’язана з наслідками ЧАЕС (перераховано кошти 191 особі з інвалідністю ІІ групи).

У відповідності до програми «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» до Дня захисту дітей 20 дітям загиблих (померлих) захисників України надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 1 тис. гривень.

За кошти Державного бюджету України забезпечено підготовку документів та виплату разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни: відповідно до переліку осіб, які є пенсіонерами Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області та Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області, протягом звітного періоду дану допомогу виплачено 86 ветеранам війни на 165,2 тис. грн., а також 8,3 тис. грн. перераховано на спеціальні рахунки військових частин, установ та організації для виплати допомоги 6 особам за місцем їх служби.

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якій підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 12 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 15 по 21 травня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 230 осіб

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 22 травня перебували на обліку, становила 4553 особи, з яких 3825 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1226 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 762. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 22 травня розірвано 137 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 22 травня налічувала 428 одиниць: для робітників – 214, службовців – 160, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 54. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 11 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 249 роботодавців для виплати допомоги 1771 працівнику. Станом на 22 травня прийняті рішення про надання такої допомоги 166 роботодавцям міста.