001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (25 травня – 1 червня 2020 року).

Бюджет

Станом на 28 травня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 704,6 млн грн. (35,1% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 114,4 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 82,2 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 25,6 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 80,9 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 43 млн грн.; єдиного податку – 10,9 млн грн., земельного податку та орендної плати – 24,8 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,2 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 22,2 млн грн. (27,6% до плану на рік) та на 12 млн грн. (або на 35,1%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,9 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1,4 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,4 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 211,2 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень-травень за розписом, до Спеціального фонду ¬– 40 млн. грн., що становить 97,8% до плану на січень-травень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом травня надійшло: від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що становить 95,7% від планового завдання на місяць; плати за землю – 6,8 млн грн., що складає 42,6% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 9,4 млн грн. (99,5% від планового завдання на п’ять місяців); від відчуження комунального майна – 1,4 млн грн. (132,8% від планового завдання на п’ять місяців); плати за землю – 53,1 млн грн. (66,7% від планового завдання на п’ять місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, попереднього тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста (4,8 млн грн.): АТ «Сумське НВО» (3,7 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (856 тис. грн.), АТ Акціонерне товариство «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (286,9 тис. грн.).

Усього протягом травня четверо роботодавців міста виплатили 45 млн грн.: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (35,4 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (7,4 млн грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (2 млн грн.), ТДВ «Будінмашсервіс» (130 тис. грн., заборгованість погашено в повному обсязі).

Крім того, згідно з оперативною інформацією, відділом примусового виконання рішень управління державної виконавчої служби Головного територіального управління юстиції у Сумській області з АТ «Сумське НВО» у примусовому порядку було стягнуто 41,4 тис. грн. заборгованості з заробітної плати.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 41 дитина дітей: хлопчиків – 25, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 382 особи проти 368.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 225, вуличних травм – 139, дорожньо-транспортних – одна, інших – 17.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219033 декларації про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110190, КНП «ЦПМД № 2» – 108843), що становить 82,5% приписного населення міста.

Освіта

Заклади загальної середньої освіти міста завершили освітній процес святами останнього дзвоника в онлайн режимі через карантинні обмеження.

Відбулась онлайн-нарада з керівниками закладів позашкільної освіти, під час якої підбили підсумки роботи за 2019–2020 навчальний рік та опрацювали питання відкриття гуртків.

Спеціалісти управління освіти і науки взяли участь в IX Онлайн-форумі з циклу «Солідарність мерів: управління муніципалітетом під час пандемії», який був присвячений відновленню роботи закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти.

Відбулась онлайн-нарада з Харківським регіональним центром оцінювання якості освіти, де обговорили питання створення безпечних умов проведення зовнішнього незалежного оцінювання в період карантину.

Заступник міського голови Віра МОТРЕЧКО, начальник управління освіти і науки Антоніна ДАНИЛЬЧЕНКО стали учасниками загальношкільних батьківських зборів в режимі онлайн у 18 закладах освіти, де порушувались важливі для кожного закладу питання завершення навчального року.

Трудові колективи закладів освіти міста взяли участь у загальноміських днях толоки 22 та 23 травня (проведено прибирання на закріплених територіях: парках та скверах міста, зібрано та вивезено понад 15 т сміття). Крім того, 890 працівників галузі освіти в рамках місячника з благоустрою привели до належного санітарного стану території закладів освіти: території очищені від торішнього листя, гілок, побутового сміття, приведені в належний санітарний стан газони, клумби, спортивні та ігрові майданчики, обкопані дерева та кущі.

У закладах дошкільної освіти № 7, № 23, № 35, загальної середньої освіти № 2, № 8, № 26, Піщанській ЗОШ проходили капітальні ремонти харчоблоків та інших приміщень.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.
Проведено автоматичний розрахунок розміру житлової субсидії на неопалювальний період 2020 року та нарахування пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги за травень поточного року. Загальна потреба в коштах на виплату субсидій та пільг становить 9,7 млн грн., з них субсидії нараховано 15078 домогосподарствам на 5,6 млн грн., пільги – 12971 особі на 4,1 млн гривень. За травень отримають субсидію готівкою 3262 представника домогосподарства через відділення АТ «Укрпошта» (1,1 млн грн.), 11779 домогосподарств – грошовим переказом через банківські установи (4,5 млн грн.), пільги ж готівкою отримають 3653 пільговики на суму 1,6 млн гривень. У безготівковій формі субсидія буде перерахована 37 домогосподарствам (13,9 тис. грн.), пільги – 9318 громадянам (2,5 млн гривень).

По тих домогосподарствах, у складі яких є пільгові категорії громадян, та по яких житлова субсидія на неопалювальний період розрахована в нульовому розмірі, автоматично нараховано за травень пільгу при оплаті за житлово-комунальні послуги. Кількість отримувачів пільг в порівнянні з квітнем збільшилась на 1300 осіб: 12971 пільговик в травні проти 11677 пільговиків у квітні.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 179,7 тис. гривень.

Профінансовано шість вищих навчальних закладів для забезпечення проведення виплати 716 студентам, яким призначено соціальну стипендію за травень, на суму 1197,1 тис. гривень.

За рахунок коштів Сумської міської ОТГ надавачам послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків проведено відшкодування витрат за квітень за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим громадянам, пільги яким встановлені рішенням Сумської міської ради, на загальну суму 191 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» до Міжнародного дня захисту дітей надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 400 грн. 125 сім’ям, в яких виховуються діти з інвалідністю (підгрупи А).

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» 39 сім’ям учасників бойових дій, які фактично проживають за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 165, проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за квітень на загальну суму 17,5 тис. гривень.

Двом учасникам антитерористичної операції, які були включені до списку, затвердженого рішенням Сумської міської ради в 2019 році, перераховано по 350 тис. грн. для придбання житла,

Членам сімей трьох жителів Сумської міської ОТГ, яким присвоєно звання Герой України з врученням ордена «Золота Зірка» посмертно, перераховано одноразову грошову винагороду (Постанова Кабінету Міністрів України від 26 лютого 2020 року № 144).

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам, для розгляду на якій підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог восьми внутрішньо переміщеним особам, та по яким комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.

Ринок праці

З 22 по 28 травня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 218 осіб

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 29 травня перебували на обліку, становила 4673 особи, з яких 3912 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1280 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 29 травня розірвано 144 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 29 травня налічувала 456 одиниць: для робітників – 235, службовців – 165, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 56. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 10 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 276 роботодавців для виплати допомоги 1865 працівникам. Станом на 29 травня прийняті рішення про надання такої допомоги 200 роботодавцям міста.