0012.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (1–8 червня 2020 року).

Бюджет

Станом на 1 червня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 733,5 млн грн. (36,5% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 103 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 72 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 23,4 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,4 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 69,5 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 32,2 млн грн.; єдиного податку – 13,4 млн грн., земельного податку та орендної плати – 23 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 3,3 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 22,3 млн грн. (27,7% до плану на рік) та на 14,7 млн грн. (або на 60,2%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 2,9 млн грн. (кошти від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн.; кошти від відчуження майна – 1,4 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,4 млн грн.).

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 211,2 млн грн., що становить 99,7% до плану на січень-травень за розписом, до Спеціального фонду – 40 млн. грн., що становить 97,8% до плану на січень-травень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом травня надійшло: від оренди комунального майна – 1,8 млн грн., що становить 95,3% від планового завдання на місяць; плати за землю – 10,3 млн грн., що складає 64,4% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 0,9 тис. грн., або 0,3% від планового завдання на місяць;

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 9,4 млн грн. (99,5% від планового завдання на п’ять місяців); від відчуження комунального майна – 1,4 млн грн. (132,9% від планового завдання на п’ять місяців); плати за землю – 56,6 млн грн. (66,7% від планового завдання на п’ять місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (в 5,3 раза перевищує планове завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, попереднього тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста (8372,2 тис. грн.): АТ «Сумське НВО» (6064,2 тис. грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1458,6 тис. грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (849,4 тис. грн.).

Окрім того, з початку травня заходи державного контролю за додержанням законодавства про працю інспекторами праці не проводилися у зв’язку з запровадженням карантину і введенням обмежень на проведення заходів із здійснення державного контролю у сфері господарської діяльності.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 46 дітей: хлопчиків – 25, дівчаток – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо зменшилась: 370 осіб проти 382.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 224, вуличних травм – 125, виробничих – не звертались, спортивних – одна, дорожньо-транспортних – одна, інших – 19.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219276 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110420, КНП «ЦПМД № 2» – 108856), що становить 82,5% приписного населення міста.

Освіта

Заклади дошкільної освіти та дошкільні підрозділи навчально-виховних комплексів відновили діяльність з відкриттям чергових груп (норма 15-20 осіб) для дітей із родин, в яких працюють обоє батьків, за наявності довідки від роботодавця. Так, було відкрито 167 чергових груп у 40 закладах дошкільної освіти (33 заклади дошкільної освіти, 7 навчально-виховних комплексів).

Разом із тим, дозволено було роботу, але з дотриманням протиепідеміологічних вимог: КУ «Сумський міський центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді» (для проведення консультацій по підготовці до ЗНО); КЗ «КДЮСШ № 1 м. Суми» та КЗ «КДЮСШ № 2 м. Суми» (для проведення групових занять (з кількістю учасників не більше 10 осіб); КЗ «Міжшкільний навчально-виробничий комбінат» (для організації виробничої практики учнів 10-х класів та поновлення виробничого навчання з індивідуального практичного керування автотранспортними засобами для учнів 11-х класів); КУ «Інклюзивно-ресурсний центр № 1» (для відновлення надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг шляхом проведення індивідуальних занять).

Окрім того, освітяни готували випускників в онлайн-режимі до участі у пробному ЗНО; проводили підготовчі протиепідемічні заходи школах №№1, 10, 17, 22, які будуть безпосередньо задіяні як пункти тестування.

У закладах загальної середньої освіти проводили роботу щодо реалізації вимог ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».

Зокрема, у деяких школах покращили матеріальну базу: провели заміну технологічного та холодильного обладнання, встановили посудомийну машину, вентиляційну систему в харчоблоці, замінили підлогу у коморі, придбали меблі для шкільної їдальні, електроваги, стелажі, обладнання та інвентар для харчоблоку, гігрометри та посуд.

Завершили капітальний ремонт приміщення ССШ № 2 та капітальний ремонт харчоблоків у ЗОШ № 20 та ДНЗ № 7. Розпочали капітальний ремонт приміщення ДНЗ № 23 та ЦЕНТУМ, будівлі ЗОШ № 8 та ДНЗ № 14, ремонт харчоблоків ЗОШ № 26 та ДНЗ №№ 20, 30, 35. Завершили монтаж пожежної сигналізації в школах №№ 2, 3, 15 та ДНЗ №№ 10, 14.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

Перераховано державну допомогу за травень та червень поточного року на суму 2,4 млн. грн. 502 фізичним особам-підприємцям, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку та в сім’ях яких виховуються діти віком до 10-ти років.

15 041 субсидіанту та 3 653 пільговикам, які виявили бажання отримувати знижку на оплату житлово-комунальних послуг готівкою, перераховано субсидії та пільги за травень на 7,2 млн. гривень. Вже з 2 червня мешканці Сумської ОТГ мали можливість отримати дані кошти.

За рахунок коштів Сумської міської ОТГ надавачам послуг та об’єднанням співвласників багатоквартирних будинків проведено відшкодування витрат за квітень за надані пільги на оплату житлово-комунальних послуг окремим громадянам, пільги яким встановлені рішенням Сумської міської ради, на загальну суму 99 тис. гривень.

У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» семи сім’ям учасників бойових дій надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань по 10 тис. грн кожній.

П’яти військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у ЗСУ, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень. 19 добровольцям-захисникам України виплачено щомісячну адресну грошову допомогу на отримання транспортних послуг на суму 11,4 тис. гривень.

Протягом звітного періоду виплачену допомогу десяти ветеранам війни на суму 32,3 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено планове засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Відтак, для розгляду було підготовлено подання по 31 справі одержувачів житлової субсидії з числа внутрішньо переміщених осіб, по яким комісією прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії без оформлення акту обстеження умов проживання.

Департаментом також підготовлено для розгляду 21 подання на 1062 одержувачі житлової субсидії, по яким не можливо провести автоматичний розрахунок розміру житлової субсидії на неопалювальний період 2020 року без врахування акту обстеження матеріально – побутових умов проживання.

Організовано роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. В межах наявних коштів, згідно з чергою, укладено 129 договорів на забезпечення 708 осіб з інвалідністю 1585 засобами реабілітації (кріслом колісним, протезами молочних залоз, протезно-ортопедичними засобами, ортопедичним взуттям, технічними засобами реабілітації, на ремонт технічних засобів реабілітації). Здійснено виплату компенсації за самостійно придбані засоби для орієнтування та спілкування 17 особам на загальну суму 45 тис. гривень.

Ринок праці

З 29 травня по 4 червня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 262 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 5 червня перебували на обліку, становила 4749 осіб, з яких 3985 (84%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1400 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 124 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще дев’ять осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 5 червня розірвано 146 трудових договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 5 червня налічувала 451 одиниць: для робітників – 236, службовців – 160, осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 55. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило 11 осіб.

За допомогою по частковому безробіттю на період карантину звернулись 298 роботодавців для виплати допомоги 1969 працівникам. Станом на 5 червня прийняті рішення про надання такої допомоги 244 роботодавцям міста.