Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ОТГ (20 – 27 липня 2020 року).
Бюджет
Станом на 23 липня до Загального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшов 993,6 млн грн. (49,5% до плану на рік).
Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 126,6 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 71,9 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 25,9 млн грн., єдиного податку – 19,4 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 4,5 млн гривень.
Сума недовиконання за розписом становила 86,1 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 42,1 млн грн., єдиного податку – 15,6 млн грн., земельного податку та орендної плати – 25,6 млн грн., плати за надання адміністративних послуг ¬– 4,1 млн гривень.
До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 28,3 млн грн. (34,7% до плану на рік) та на 38,9 млн грн. (або на 57,9%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.
До бюджету розвитку надійшло 5,4 млн грн.: кошти від відчуження майна – 3,9 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 0,5 млн гривень.
Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 305,1 млн грн., що становить 99,8% до плану на січень-липень за розписом, до Спеціального фонду ¬– 56,3 млн. грн., що становить 98,5% до плану на січень-липень за розписом.
Плата за землю та комунальне майно
Протягом липня надійшло: від оренди комунального майна – 1,9 млн грн., що становить 100,6% планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,1 млн грн., що становить 180,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 5,1 млн грн., що становить 30,1% від планового завдання на місяць.
З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 13,3 млн грн. (101% від планового завдання на сім місяців); від відчуження комунального майна – 3,9 млн грн. (197,4% від планового завдання на сім місяців); плати за землю – 81,2 млн грн. (72,5% від планового завдання на сім місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).
Заборгованість із заробітної плати
Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста на загальну суму 5,5 млн грн.:
АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання – Інжиніринг» (3,8 млн грн.), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (180,7 тис. грн.), ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,6 млн грн.).
Інспектори праці управління з питань праці розпочали відвідування роботодавців з метою інформування їх та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Протягом тижня проінформували трьох роботодавців і дев’ятьох найманих працівників.
Охорона здоров’я
Протягом тижня в місті з’явилась на світ 48 дітей: хлопчиків – 25, дівчаток – 23.
Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 515 осіб проти 500.
Ушкоджень, отриманих у побуті, – 269, вуличних травм – 219, дорожньо-транспортних – шість, спортивних – дві, інших – 19.
З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 220410 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 111810, КНП «ЦПМД № 2» – 108600), що становить 83,4% приписного населення міста.
Освіта
Спеціалісти управління освіти і науки здійснювали огляд готовності закладів освіти міста до нового навчального року та створення безпечного освітнього середовища для учнів початкової школи.
У закладах дошкільної освіти функціонували чергові групи для дітей, батьки яких працюють. Усього садочки відвідували 1856 дітей, з дітьми працювали 454 педагогічні працівники.
До нового навчального року сформували 113 перших класів, до яких зарахували 3046 учнів, також 51 десятий клас, де навчатиметься 1281 учень.
Випадків захворювання та поширення короновірусної хвороби серед дітей та працівників закладів дошкільної освіти на території Сумської міської об’єднаної територіальної громади станом на 24 липня не зафіксували.
Тривали ремонтні роботи у 19 закладах освіти: капітальний ремонт туалетних кімнат в ЗЗСО № 19; капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 23; капітальний ремонт підсобних приміщень харчоблоку в ССШ № 25; капітальний ремонт приміщення в НВК № 11; капітальний ремонт теплового пункту в ССШ № 29; капітальний ремонт приміщень харчоблоку в ДНЗ № 12; капітальний ремонт фізіотерапевтичного кабінету ДНЗ № 40; утеплення цоколю з відновленням відмостки у ДНЗ № 14; капітальний ремонт підлоги умивальної кімнати та коридору; капітальний ремонт коридору ЗОШ № 5; капітальний ремонт приміщення НВК № 9; капітальний ремонт харчоблоку у ДНЗ № 32; капітальний ремонт приміщення ССШ № 10; капітальний ремонт мережі опалення у НВК № 41; благоустрій території господарського блоку у ДНЗ № 38; капітальний ремонт фойє та стелі у класних кімнатах у Спеціальній школі; капітальний ремонт теплового пункту ЗОШ № 18; капітальний ремонт «Монтаж системи пожежної сигналізації» у ССШ № 17; капітальний ремонт дитячо-юнацького клубу у міському центрі науково-технічної творчості учнівської молоді; капітальний ремонт коридору другого поверху у ЗОШ № 13.
Розпочались ремонтні роботи в ДНЗ № 33.
Соціальний захист
Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.
Проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додаткових відомостях 435 одержувачам на 1,7 млн гривень. Також 232 внутрішньо переміщеним особам перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, основної заявки липня на 334,5 тис. гривень.
Фізичним особам-підприємцям, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку та в сім’ях яких виховуються діти віком до 10-ти років (1 109 осіб) перераховано державну «карантинну» допомогу додаткової заявки за липень поточного року на 346,8 тис. гривень.
Профінансовано шість вищих навчальних закладів для забезпечення проведення виплати 541 студенту, якому призначено соціальну стипендію за липень, на 878,7 тис. гривень.
На виконання програми Сумської міської ОТГ «Милосердя» 61 особі з інвалідністю та дітям з інвалідністю відшкодовано за квітень–червень витрати на оплату послуг з доступу до інформаційної мережі Інтернет на 10,5 тис. гривень.
Особам з інвалідністю І та ІІ групи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи та віднесені до осіб І категорії (167 осіб), перераховано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 1100 гривень.
КП «Електроавтотранс» за рахунок коштів бюджету Сумської міської ОТГ відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 1,5 млн гривень.
Акціонерному товариству «Українська залізниця» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян на залізничному транспорті у приміському сполученні в сумі 250 тис. гривень.
У відповідності до програми Сумської міської ОТГ «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» 37 сім’ям учасників бойових дій, які фактично проживають за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 165, проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за червень на загальну суму 6,3 тис. гривень.
У режимі відеозв’язку проведено планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.
Для розгляду першою було підготовлено подання по 188 справах одержувачів житлової субсидії. У підсумку комісією, враховуючи рішення виконавчого комітету від 7 липня 2020 року № 342, прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії на неопалювальний період 2020 року без врахування акту обстеження матеріально-побутових умов проживання.
Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 24 внутрішньо переміщеним особам, та по яких комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо надання відповідних виплат.
Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня укладено три відповідні договори, а також по актах виконаних робіт перераховано виробникам 304,8 тис. гривень.
Ринок праці
З 17 по 23 липня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 144 особи.
Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 24 липня перебували на обліку, становила 4553 особи, із яких 3843 (84%) отримували допомогу з безробіття.
За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1954 особи, з них зареєстрованих безробітних – 1444 особи. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 143 особи.
На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.
Ще 11 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.
Станом на 24 липня розірвано 192 трудові договори між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.
Актуальна база вакансій станом на 24 липня налічувала 542 одиниці. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило вісім осіб.
По допомогу по частковому безробіттю на період карантину звернулись 458 роботодавців для виплати допомоги 2558 працівникам. Вже прийняті рішення про надання такої допомоги 436 роботодавцям міста.
На виплату допомоги по частковому безробіттю прийнято 3392 пакети документів від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників. Станом на 24 липня прийнято рішення про надання допомоги по частковому безробіттю 3258 підприємцям, які не мають найманих працівників.