001.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (12–19 жовтня 2020 року).

Бюджет

Станом на 15 жовтня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,4 млрд грн. (71% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 151,8 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 97,3 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 27,1 млн грн., єдиного податку – 30 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 6,5 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 118,6 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 69 млн грн., єдиного податку – 24,2 млн грн., земельного податку та орендної плати – 28,8 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 5,8 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 46,1 млн грн. (54,8% до плану на рік) та на 31,7 млн грн. (або на 40,8%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 7,9 млн грн.: кошти від відчуження майна – 5 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,8 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 413,7 млн грн., що становить 99,6% до плану на січень-жовтень за розписом, до Спеціального фонду – 80,3 млн. грн., що становить 98,9% до плану на січень-жовтень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом жовтня надійшло: від оренди комунального майна – 483,8 тис. грн., що становить 25,9% від планового завдання на місяць; плати за землю – 1,7 млн грн., що становить 11,1% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 17,7 млн грн. (94,5% від планового завдання на 10 місяців); від відчуження комунального майна – 5 млн грн. (116,8% від планового завдання на 10 місяців); плати за землю – 123,7 млн грн. (76,8% від планового завдання на 10 місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового завдання на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували три підприємства міста: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання –Інжиніринг» (3,1 млн грн.),
ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1,7 млн грн.), Північна регіональна філія «УКРДАГП» (31,7 тис. грн., заборгованість виплачено в повному обсязі).

Усього з початку жовтня роботодавці міста погасили 10,8 млн грн. заборгованої заробітної плати.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 36 дітей: хлопчиків – 21, дівчаток – 15.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 448 осіб проти 389.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 243 вуличних травм – 136, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 19, інших – 45.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 219575 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 109357, КНП «ЦПМД № 2» – 110218), що становить 83,1% приписного населення міста.

Освіта

У закладах загальної середньої освіти 12–13 жовтня освітній процес відбувався з використанням технологій дистанційного навчання, а з 15 для учнів розпочались осінні канікули.

У садочках функціонували 445 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 4875 вихованців, що на 1213 осіб менше, ніж попереднього тижня. На самоізоляції перебували п’ять груп. Дошкільні заклади функціонували у відповідності до вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України. Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в садочках міста.

Завершили оновлення інформації про заклади освіти міста в довідниках інформаційно-телекомунікаційної системи Українського центру оцінювання якості освіти в 2020/2021 навчальному році.

Серед керівників закладів загальної середньої освіти провели інформаційно-роз’яснювальну роботу щодо особливостей ЗНО–2021 та пробного тестування, яке відбудеться 10 квітня 2021 року.
Розпочали капітальний ремонт будівлі із заміною вікон та дверей у ЗДО № 15.

Тривали ремонтні роботи в 12 закладах освіти: капітальний ремонт харчоблоку ССШ № 9; капітальний ремонт їдальні ЗОШ № 12; капітальний ремонт покрівлі ЗЗСО № 21; капітальний ремонт спортивного майданчику гімназія № 1; капітальний ремонт пральні ЗДО № 3; капітальний ремонт санвузла ПДЮ; капітальний ре онт (облаштування) спортивного майданчика «Олімпієць» ЗОШ № 18; капітальний ремонт приміщень у ССШ № 3; капітальний ремонт огорожі, павільйонів та замощення території НВК № 9; капітальний ремонт їдальні ССШ № 30; капітальний ремонт м’якої покрівлі ЗДО № 13; капітальний ремонт будівлі із заміною вікон на металопластикові у ЗДО № 39.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. Але, враховуючи стрімке збільшення кількості захворюваності серед працівників департаменту, в тому числі і на коронавірусну інфекцію, з 8 жовтня припинено прийом громадян терміном на два тижні.

У режимі відеозв’язку проведено планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання про розгляд та прийнято рішення про припинення двох житлових субсидій за результатами перевірки правильності надання державних соціальних допомог та субсидій та про припинення трьох житлових субсидій у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства. Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги пільговику, який є учасником бойових дій з числа учасників антитерористичної операції, за місцем його фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 20 внутрішньо переміщеним особам, яким комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи – прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня було укладено 11 відповідних договорів і перераховано виробникам по актах виконаних робіт 601,5 тис. гривень.

Ринок праці

З 9 по 15 жовтня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 99 осібби.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 жовтня перебували на обліку, становила 3423 особи, із яких 3024 (88%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3061 особу, з них зареєстрованих безробітних – 2408. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 204 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення.

Ще 12 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 16 жовтня розірвано 239 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій станом на 16 жовтня налічувала 592 одиниці: робітників – 342, службовців – 186, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 64. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило п’ять осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернувся 471 роботодавець щодо 2608 працівників. Прийнято рішення про її надання 445 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3486 пакетів документів. Прийнято рішення про її надання 3435 підприємцям.