0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (9 – 16 листопада 2020 року).

Бюджет

Станом на 12 листопада до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,6 млрд грн. (79,2% до плану на рік).

Сума недовиконання пропорційно 1/12 становила 146,2 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 99,2 млн грн.; земельного податку та орендної плати – 29,1 млн грн., єдиного податку – 23,9 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 7,3 млн гривень.

Сума недовиконання за розписом становила 124,4 млн грн. в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 73,5 млн грн., єдиного податку – 25,7 млн грн., земельного податку та орендної плати – 30,2 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 6,6 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 49 млн грн. (58,2% до плану на рік) та на 36,9 млн грн. (або на 43%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 8,2 млн грн.: кошти від відчуження майна – 5,2 млн грн., від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,9 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 478 млн грн., що становить 99,8% до плану на січень-листопадь за розписом, до Спеціального фонду – 80,3 млн грн., що становить 98,9% до плану на січень-листопад за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом листопада надійшло: від оренди комунального майна – 241,5 тис. грн., що становить 12,8% від планового завдання на місяць; плати за землю – 1,2 млн грн., що становить 7,7% від планового завдання на місяць.

З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 19,4 млн грн. (94% від планового завдання на 11 місяців); від відчуження комунального майна – 5,2 млн грн. (113,4% від планового завдання на 11 місяців); плати за землю – 136,9 млн грн. (77,4% від планового завдання на 11 місяців); від продажу земельних ділянок – 1,1 млн грн. (100% від планового

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували двіа підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (124,7 тис. грн.), ВАТ «SELMI» (23,1 тис. грн.).

Протягом тижня інспектори управління з питань праці продовжували інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього протягом минулого тижня провели зустрічі з 87 суб’єктами господарювання та охопили 141 особу. За результатами відповідних зустрічей було здійснено державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 39 дітей: хлопчиків – 20, дівчаток – 19.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 333 особи проти 294.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 199 вуличних травм – 89, виробничих – одна, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – п’ять, інших – 38.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217992 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 109089, КНП «ЦПМД № 2» – 108903), що становить 82,5% приписного населення міста.

Освіта

У закладах загальної середньої освіти відновили денну форма навчання для учнів1–4 класів, 5–11 класи продовжували навчатися дистанційно. Адміністрації шкіл здійснювали постійний контроль за проведенням дистанційних уроків учителями та виховних заходів класними керівниками.

Завершилось онлайн-опитування батьків, мета якого – оцінити стан організації дистанційного навчання в період карантину. Участь в опитуванні взяло понад1400 сумчан. За підсумками анкетування 75,8% батьків вважають, що рівень організації дистанційного навчання в порівнянні з попереднім періодом (весна 2020) значно покращився.

Працівники управління освіти і науки відвідували заклади загальної середньої освіти з метою перевірки організації дистанційного навчання.

У ІІ (міському) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання взяли участь 27 учнів 9–11 класів із дев’яти закладів загальної середньої освіти. За результатами перевірки журі визначило 13 переможців. Учасниками ІІ етапу олімпіади з історії були 70 учнів 8–11 класів із 23 закладів загальної середньої освіти. Переможцями стали 22 школярі.

В онлайн-режимі відбулись ІІ (міський) етап Всеукраїнських учнівських олімпіад з англійської мови, біології та ІІ етап ХІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка.

У садочках функціонувала 441 група для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 6026 вихованців, що на 194 особи більше, ніж попереднього тижня. На самоізоляції перебували дев’ять груп (104 дитини та 12 працівників). Хворіла дитина та 30 працівників. Дошкільні заклади функціонували у відповідності відповідно до вимог Постанови Головного державного санітарного лікаря України. Здійснювався щоденний моніторинг захворюваності в садочках міста.

Тривали ремонтні роботи в 12 закладах освіти. Управління освіти і науки проводило систематичний моніторинг стану виконання ремонтних робіт.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. Але, враховуючи стрімке збільшення кількості захворюваності серед працівників департаменту, в тому числі і на коронавірусну інфекцію, з 8 жовтня припинено прийом громадян.

Опрацьовувалась інформація АТ «Укрпошти» щодо 1029 субсидіантів, які вчасно не отримали кошти субсидії за вересень на відділеннях зв’язку. АТ «Укрпошта» повернуло суму невиплаченої субсидії на 119,8 тис. гривень. Спеціалістами департаменту проводилась робота із заявниками щодо з’ясування причин не отримання субсидії, визначення подальшого способу виплати державної допомоги.

У повному обсязі виплачено усі види державної соціальної допомоги за листопад поточного року 14293 мешканцям громади на 24,1 млн гривень.

КП «Електроавтотранс» за рахунок коштів територіальної громади відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 230 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» опікуну, у якої під опікою перебуває двоє повнолітніх недієздатних осіб, надано матеріальну допомогу на кожну недієздатну особу в розмірі прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, встановленому на 1 січня 2020 року (1638 грн.).

Надано цільову матеріальну допомогу для лікування мешканця громади (50 тис. грн.)

Забезпечено виплату щомісячних соціальних гарантій для 20 осіб за листопад на 58,5 тис. гривень, зокрема виплачено грошову допомогу п’яти особам, яким виповнилося 100 і більше років (по 856 грн. або 50% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність); особі з інвалідністю І групи з дитинства, майстру спорту України з пауерліфтингу та армспорту, Чемпіону України та Європи з пауерліфтингу (1712 грн. або 100% прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність), 13 дітям з інвалідністю, хворим на фенілкетонурію, та дитині, хворій на бульозний епідермоліз (по 3 тис. грн. кожній).

Трьом багатодітним сім’ям, діти з яких в 2020 році вступили до закладів вищої освіти, перераховано допомогу в розмірі прожиткового мінімуму на дитину відповідного віку (6,3 тис. грн.).

У відповідності до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» 24 дітям загиблих (померлих) захисників України перераховано щомісячну грошову допомогу за листопад, яка виплачується в розмірі прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України (53 особи), надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень.

Розпочато виплату одноразової цільової матеріальної допомоги на придбання житла захисникам України, перелік яких з 60 осіб затверджений рішенням міської ради в 2020 році: перераховано допомогу одному учаснику антитерористичної операції в розмірі 350 тис. гривень.

Ринок праці

З 6 по 12 листопада в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 126 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 13 листопада перебували на обліку, становила 3406 осіб, із яких 3018 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3306 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2608 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 204 осіб.

На виконання громадських робіт у 2020 році направили 36 осіб із числа зареєстрованих безробітних: 25 – до КП «Зеленбуд», п’ятьох – до КП «Спецкомбінат», шістьох – до департаменту соціального захисту населення. Ще 13 осіб взяли участь у роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців.

Станом на 13 листопада розірвано 270 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 639 одиницб: для робітників – 379, службовців – 198, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 62. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило п’ять осіб.

По допомогу з часткового безробіття на період карантину звернувся 471 роботодавець щодо 2608 працівників. Прийнято рішення про її надання 445 роботодавцям міста.

Від фізичних осіб підприємців, які не мають найманих працівників, на виплату допомоги з часткового безробіття прийнято 3497 пакетів документів. Прийнято рішення про її надання 3442 підприємцям.