0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (21–28 грудня 2020 року).

Бюджет

Станом на 23 грудня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1 826,6 млн грн., що становить 91% до плану на рік.

Сума недовиконання становила 133 млн грн., в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 80,8 млн грн., земельного податку та орендної плати – 31,4 млн грн., єдиного податку – 29,8 млн грн., плати за надання адміністративних послуг – 8,1 млн гривень.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів)надійшли кошти в сумі 67,1 млн грн., що становить 78,9% до плану на рік та на 31,4 млн грн. (або на 31,8%) менше надходжень за відповідний період 2019 року.

До бюджету розвитку надійшло 9,4 млн грн.: кошти від відчуження майна – 6,4 млн. грн., кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту –1,9 млн грн., кошти від продажу земельних ділянок – 1,1 млн гривень.

Офіційних трансфертів до Загального фонду надійшло 537,8 млн грн., що становить 99,9% до плану на рік, до Спеціального фонду – 80,3 млн грн., що становить 98,9% до плану на рік.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом грудня надійшло: від оренди комунального майна – 2022,2 тис. грн., від відчуження комунального майна – 630,9 тис. грн., від плати за землю – 6987,7 тис. грн.
З початку року надходження склали: від оренди комунального майна – 23172,7 тис. грн. (102,9% від планового завдання на 2020 рік), від відчуження комунального майна – 6403,8 тис. грн. (110,9% від планового завдання на 2020 рік), від плати за землю – 156508,4 тис. грн. (81,5% від планового завдання на 2020 рік), від продажу земельних ділянок – 1053,5 тис. грн., (100% від планового завдання на 2020 рік).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували чотири підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (1389,9 тис. грн), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (1273,4 тис. грн.), Головним управлінням Національної поліції України (8,2 тис. грн., заборгованість погашено в повному обсязі), ВАТ «SELMI» (4,2 тис. грн.).

Протягом тижня інспектори управління з питань праці продовжували інформування роботодавців та працівників про найбільш ефективні способи додержання законодавства про працю з питань оформлення трудових відносин. Усього з початку грудня провели зустрічі з 137 суб’єктами господарювання та охопили 324 особи. За результатами відповідних зустрічей з початку місяця офіційно працевлаштувались дев'ять найманих працівників.

Крім того, протягом тижня працівники управління брали участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів. За останній тиждень заходами контролю було охоплено 20 об’єктів, з початку проведення заходів – 449 об’єктів (аптеки, медичні центри та заклади охорони здоров’я).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилось на світ 30 дітей: хлопчиків – 14, дівчаток – 16.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 501 особа проти 487.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 212, вуличних травм – 240, виробничих – дві, дорожньо-транспортних – не звертались, спортивних – сімнадцять, інших – 30.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 217017 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110336, КНП «ЦПМД № 2» – 106681), що становить 82,1% приписного населення міста.

Освіта

Освітній процес у закладах загальної середньої освіти проходив у денному режимі з чітким дотриманням протиепідемічних заходів.

Відбулась нарада керівників закладів дошкільної освіти з питань організації їхньої роботи під час карантину та підсумків фінансового року.

Завершився ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад, в якому взяли участь 765 учнів закладів загальної середньої освіти міста. За підсумками переможці отримали 342 дипломи. Найбільшу кількість перемог здобули учні школи № 10 (63 дипломи), класичної гімназії (56 дипломів), гімназії № 1 (30 дипломів), школи № 12 (27 дипломів), школи № 9 (20 дипломів).

Учні школи № 12 та класичної гімназії стали переможцями спортивно-масового онлайн-заходу «Мій друг – активний рух!».

Кабінет початкових класів школи № 12 визнали переможцем ІІІ (очного) етапу обласного конкурсу «Найкращий кабінет початкових класів».

У закладах загальної середньої освіти міста на самоізоляції перебували 49 класів (1276 учнів). Хворіли 50 учнів та 28 працівників.

У садочках функціонували 444 групи для дітей. Всього садочки відвідували 5919 вихованців. На самоізоляції перебували шість груп (107 дітей та 11 працівників).

Спеціалісти Центру професійного розвитку педагогічних працівників створили рекламний відеролик «Формування Softskills-компетенцій у педагогів» та онлайн-навігатор «Довідкове бюро. Цифрова компетентність учителя».
Інклюзивно-ресурсний центр провів комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку шести дітей, 18 індивідуальних корекційно-розвиткових занять дітей з особливими освітніми потребами.

Освітяни забезпечили участь 149 дітей із числа сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у новорічному обласному онлайн-заході «Різдвяний передзвін» та вручення подарунків для дітей вищезазначеної категорії.

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників. При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку.

Проведено розрахунок розміру житлової субсидії та нарахування пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги за грудень. Отримають субсидію готівкою 4942 представники домогосподарств через відділення АТ «Укрпошта» (8,4 млн грн.), 21395 домогосподарств – грошовим переказом через банківські установи (36,9 млн грн.). Пільги готівкою отримають 3947 пільговиків на суму 5,5 млн гривень.У безготівковій формі субсидія буде перерахована 1009 домогосподарствам (2,1 млн грн.), пільги – 7420 громадянам (7,8 млн грн.).

Проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за поточний місяць по додаткових відомостях 1016 одержувачам на 4 млн гривень.

Перераховано щомісячну адресну допомогу для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг, за грудень 890 внутрішньо переміщеним особам на суму 1,3 млн гривень.

Фізичним особам-підприємцям, які належать до першої та другої групи платників єдиного податку та в сім’ях яких виховуються діти віком до 10-ти років (749 осіб) перераховано державну «карантинну» допомогу за листопад–грудень на 3,6 млн гривень.

Профінансовано шість вищих навчальних закладів для забезпечення проведення виплати 835 студентам, яким призначено соціальну стипендію за грудень, на суму 1,3 млн гривень.

АТ «Українська залізниця» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян на залізничному транспорті у приміському сполученні в сумі 166,7 тис. гривень.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» двом мешканкам територіальної громади, яким виповнилось 100 та 104 роки, з метою вшанування їх з нагоди Дня народження, надано матеріальну допомогу в розмірі 5 тис. гривень.

Відшкодовано за жовтень–грудень витрати на оплату послуг з доступу до інформаційної мережі Інтернет 61 особі з інвалідністю та дітям з інвалідністю на 10,2 тис. гривень.

П’яти сім’ям, в яких виховуються діти, хворі на онкологічні та онкогемоталогічні захворювання, виплачено матеріальну допомогу для придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення та проведення обстеження (55 тис. гривень).

Уперше власникам автостоянок компенсовано вартість послуг із зберігання в листопаді-грудні транспортних засобів чотирьох водіїв з інвалідністю та водіїв, які перевозять осіб з інвалідністю, на 3,6 тис. гривень.

З нагоди Дня вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 46 особам, які у 1986 році брали участь у ліквідації аварії, віднесених до категорії 1, та які не мають статусу осіб з інвалідністю внаслідок війни, виплачено матеріальну допомогу в розмірі по 500 грн. кожному.

У відповідності до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» сім’ї загиблого захисника України надано матеріальну допомогу на вирішення соціально-побутових питань в сумі 10 тис. гривень.

Трьом захисникам України, які отримали захворювання під час участі в АТО, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 8 тис. гривень.

П’яти військовослужбовцям, які проходять військову службу за контрактом у Збройних Силах України, надано одноразову матеріальну допомогу в розмірі 3 тис. гривень.

Сім’ям учасників бойових дій, які фактично проживають за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 165 (39 сімей), проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за листопад-грудень на загальну суму 101,8 тис. гривень.

У режимі відеозв’язку проведено планові засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 93 справах одержувачів житлової субсидії. По 78 з них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства). По 13 домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства.

Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги трьом пільговиках, двоє з яких – учасники бойових дій з числа учасників антитерористичної операції, за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду на комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 30 внутрішньо переміщеним особам. По всіх комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Тривала робота з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня укладено 19 договорів на забезпечення осіб з інвалідністю засобами реабілітації та перераховано виробникам по актах виконаних робіт 1,1 млн гривень.

Ринок праці

З 18 по 23 грудня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 112 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 24 грудня перебували на обліку, становила 3454 особи, із яких 3078 (89%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 3615 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 2841 особу. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 235 осіб.

Станом на 24 грудня розірвано 298 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 580 одиниць: для робітників – 368, службовців – 177, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 49. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило шість осіб.