004.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (11 – 18 січня 2021 року).

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували два підприємства міста: АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (64,4 тис. грн.), ВАТ «SELMI» (1,5 тис. грн.).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 46 дітей: хлопчиків – 20, дівчаток – 26.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 343 особи проти 329.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 223 вуличних травм – 105, дорожньо-транспортних – одна, спортивних – дві, інших – 12.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 218766 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110985, КНП «ЦПМД № 2» – 107781), що становить 82,8% приписного населення міста.

Освіта

У садочках функціонувало 412 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідувало 5024 вихованці.

Інклюзивно-ресурсним центром в онлайн-режимі надавались корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами у відповідності до можливостей та показників психофізичного сприйняття дитини.

Розроблено та розміщено на офіційному вебсайті управління освіти і науки Google-карту підпорядкованих закладів освіти.

Підготовлено та узагальнено інформацію про використання спортивних споруд усіх видів, що розташовані на території Сумської міської територіальної громади і перебувають у підпорядкуванні закладів загальної середньої освіти та дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

Оновлено соціальний паспорт учнів та вихованців закладів освіти Сумської міської тергромади, базу даних про дітей, які схильні до правопорушень.

Спеціалісти управління освіти і науки взяли участь у вебінарі Міністерства освіти і науки України «Особливості здійснення закупівель та впровадження НАССР у сфері організації харчування для закладів освіти» та у Всеукраїнській науково-практичній онлайн-конференції «Результативна початкова освіта», на якій ознайомилися з особливостями вибору підручників для учнів початкових класів, питання STEM-освіти, розвитку логічного мислення, методами та прийомами впровадження курсу «Я досліджую світ».

Створено робочу групу з керівників шкіл з метою впровадження в практику роботи закладів загальної середньої освіти нового Санітарного регламенту. Окреслено ряд проблем, вирішення яких потребують фінансових вкладень. Розглянуто першочергові заходи зі створення в закладах освіти належних умов для безпечного та якісного харчування дітей.

Створено реєстраційну форму для формування фокус-груп з написання посібника з літератури рідного краю та онлайн-посібника з української літератури для підготовки учнів до ЗНО.

Соціальний захист

Департамент працював у режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийоми громадян не проводились, документи приймались за допомогою пошти або через електронні сервіси; оформлення окремих видів державної соціальної допомоги, які потребують виключно особистого подання заявниками документів, забезпечувалось із дотриманням безпечних умов для працівників.

При цьому, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході до адміністративної будівлі (вул. Харківська, 35).

Продовжувався прийом громадян, організований на спеціально визначених робочих місцях на першому поверсі адмінбудівлі, для випадків, коли заяви для оформлення різних видів місцевої та державної підтримки повинні надаватись особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, та коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку. З початку року департаментом надано вже майже 7 тисяч послуг з питань оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій та оформлення житлової субсидії, в тому числі за телефонами мешканці громади отримали 4 730 консультацій з усіх питань соціального спрямування.

Опрацьовувалась інформація АТ «Укрпошти» щодо 453 субсидіантів, які вчасно не отримали кошти субсидії за листопад 2020 року на відділеннях зв’язку (в загальній кількості отримувачів субсидії в зазначеному місяці через відділення зв’язку це 1,5% домогосподарств). АТ «Укрпошта» повернула суму невиплаченої субсидії на 388,1 тис. гривень. Спеціалістами департаменту проводилась робота із заявниками щодо з’ясування причин не отримання субсидії, визначення подальшого способу виплати державної допомоги.

У повному обсязі проведено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за січень поточного року 12479 мешканцям громади на 19,4 млн гривень. Також перераховано кошти до банківських установ для виплати готівкою пільг та житлових субсидій за грудень 2020 року 25027 особам (42 млн грн.)..

Сім’ям внутрішньо переміщених осіб (646 родин) в автоматичному режимі, без звернення даних громадян, подовжено на січень–лютий виплату щомісячної адресної допомоги на проживання, що пов’язано із максимальним виключенням необхідності відвідування органів соціального захисту населення в період запровадження карантинних заходів.

У режимі відеозв’язку проведено засідання комісії з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій, призначенням державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та по прийняттю рішень про включення до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, інформації про адресу фактичного місця проживання пільговика та два засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам.

Для розгляду першою було підготовлено подання по 64 справах одержувачів житлової субсидії. По 48 із них прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії у відповідності до актів обстеження матеріально-побутових умов сімей, складених на підставі інформації від заявників (без виходу за місцем розташування домогосподарства). По 15 домогосподарствах припинено надання житлової субсидії у зв’язку зі зміною кількості зареєстрованих членів домогосподарства та зі зміною в складі сім’ї члена домогосподарства. Крім того, прийняте рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги п’яти пільговикам (четверо – учасники бойових дій з числа учасників антитерористичної операції), за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації.

Для розгляду комісією з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам було підготовлено пакети документів та подання щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 13 внутрішньо переміщеним особам. По всіх комісією без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи прийнято позитивне рішення щодо призначення відповідних виплат.

Ринок праці

З 4 по 15 січня в пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 308 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 січня перебували на обліку, становила 3611 осіб, із яких 3158 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 97 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 78 осіб. Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 52 осіб.

Станом на 16 січня розірвано вісім трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 551 одиницю: для робітників – 316, службовців – 195, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 40. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило сім осіб.