Надрукувати
Перегляди: 789

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (3–10 травня 2021 року).

Бюджет

Станом на 1 травня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 733,2 млн грн, що становить 34,3% до плану на рік.

Сума перевиконання пропорційно 1/12 становила 19,8 млн грн, в тому числі за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 15,4 млн грн, місцевих податків та зборів – 2,6 млн грн.

Сума перевиконання за розписом – 45,3 млн грн за рахунок: податку на доходи фізичних осіб – 38,5 млн грн; акцизного податку – 2,4 млн грн; плати за оренду комунального майна – 1,8 млн грн.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 18,5 млн грн, що становить 29,1% до плану на рік та на 0,9 млн грн (або на 4,7%) менше надходжень за відповідний період 2020 року.

До бюджету розвитку надійшло 3,3 млн грн (кошти від відчуження майна).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 148,6 млн. грн, що становить 99,6% до плану на січень-квітень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом квітня надійшло: від оренди комунального майна – 2,2 млн грн, що становить 119,6% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 1,8 млн грн, що в 20 разів перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 3,7 млн грн, що становить 22,8% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 171,5 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 39,7 тис. грн. плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,2 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачувало чотири підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (6,9 млн грн), ТОВ «Газтех» (355,6 тис. грн), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (1,5 млн грн), ТОВ «Романоф ЛТД» (43,3 тис. грн, заборгованість погашено в повному обсязі).

Разом із тим, спеціалісти відділу з охорони праці управління провели перевірку ТОВ «КК «ДомКомСуми» щодо виконання рішення Виконавчого комітету Сумської міської ради від 15 квітня 2014 № 178 «Про затвердження тимчасових Правил утримання та експлуатації дитячих ігрових та спортивних майданчиків у м. Суми», а також перевірки КП «Центр реінтеграції бездомних осіб», КОРП «Дрібнооптовий» СМР та ТОВ «Амбар-маркет» з питань охорони праці.

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 31 дитина: хлопчиків – 19, а дівчаток – 12.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 397 особи проти 349.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 146, вуличних травм – 186, дорожньо-транспортних – чотири, спортивних – 12, інших – 49.

З початку приписної кампанії у комунальних медичних закладах Сум укладено 215171 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» – 110677, КНП «ЦПМД № 2» – 104494), що становить 81,5% приписного населення.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах міста Суми укладено 215 171 декларація про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» СМР – 110 677, КНП «ЦПМСД № 2» СМР – 104 494), що становить 81,5% постійного населення міста.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийомі громадян з питань соціального захисту директором та заступниками директора здійснювалися в рамках «прямої телефонної лінії»; документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси. Також, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході в адміністративну будівлю (вул. Харківська, 35).

Здійснювався прийом громадян на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту: за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку; за необхідності – в день звернення заявників.

У секторі очікування Громадської приймальні функціонували чотири місця (з розрахунку наявної площі приміщення) для громадян, які бажають заповнити бланки заяв та декларацій безпосередньо в приміщенні департаменту, та у фоє адмінбудівлі – додаткові місця для відвідувачів.

Забезпечувався прийом мешканців громади спеціалістом департаменту в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та у старостинських округах.

Особам, які проходять гемодіаліз (23 осіб), щоденно надавали послугу «Соціальне таксі». Ще 23 сумчанам допомагали з підвезенням до лікувальної установи.

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 795 осіб із числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 57 осіб з приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 100 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники, які їх обслуговують, доставили безплатні обіди, які надаються щовівторка та щочетверга.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 150 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами (150 одиниць хліба та 150 батонів).

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 22 особам, відділення обліку бездомних осіб – 25 громадянам.

Спеціалісти департаменту опрацьовували інформацію АТ «Укрпошти» щодо 353 субсидіантів, які вчасно не отримали кошти субсидії за лютий на відділеннях зв’язку (в загальній кількості отримувачів субсидії в зазначеному місяці через відділення зв’язку це 7% домогосподарств) та розпочали роботу з інформування отримувачів усіх видів державної соціальної допомоги, пільг, субсидій та компенсацій, які їх отримують за місцем проживання на відділеннях зв’язку, щодо набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2021 року № 277 «Про додаткові заходи щодо організації виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України».

За квітень отримають субсидію готівкою 4867 представників домогосподарств через відділення АТ «Укрпошта» (4,6 млн грн), 20877 домогосподарств – грошовим переказом через банківські установи (20,6 млн грн.). Пільги готівкою отримають 4303 пільговиків на суму 4 млн грн.

У безготівковій формі субсидія буде перерахована 2127 домогосподарствам (2,5 млн грн), пільги – 7032 громадянам (4,9 млн грн).

Забезпечено виплату усіх видів державної соціальної допомоги за травень поточного року 13932 мешканцям громади на 23,7 млн. грн.
5415 одержувачам субсидії – абонентам Дирекції «КППВ» проведено нарахування субсидії на послугу з постачання гарячої води.

За кошти бюджету Сумської міської територіальної громади проведено відшкодування витрат підприємств-надавачів послуг за надані в березні поточного року пільги з оплати послуг зв’язку в сумі 267,9 тис. грн.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» додатково до виплат за рахунок коштів державного бюджету, з нагоди Дня Перемоги над нацизмом у Другій світовій війні проведено виплату допомоги 40 учасникам бойових дій та особам з інвалідністю внаслідок війни, які брали безпосередню участь у бойових діях під час Другої світової війни, по 1 тис. грн. (23 особи вже отримали, 17 особам – доставка коштів через поштові відділення буде проведена в травні згідно графіку виплати).

Комісією з питань, пов’язаних з отриманням житлових субсидій прийнято рішення про надання пільг при оплаті за житлово-комунальні послуги чотирьом пільговикам за місцем їх фактичного проживання, а не за місцем реєстрації, в тому числі двом учасникам бойових дій з числа учасників АТО, підготовлено подання по 16 справам одержувачів житлової субсидії, по восьми прийнято позитивне рішення на призначення житлової субсидії, по шести домогосподарствам припинено надання житлової субсидії в результаті верифікації даних.

Департамент продовжував роботу з підприємствами, що здійснюють виготовлення засобів реабілітації, щодо забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації. Протягом тижня уклали 19 договорів на забезпечення осіб з інвалідністю засобами реабілітації на суму 7,8 млн грн.

По актах виконаних робіт перерахували підприємствам-виробникам засобів реабілітації 2,7 млн грн.

Освіта

Здійснювався моніторинг діяльності закладів освіти під час дистанційного навчання, зокрема залучення здобувачів освіти до освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.

Продовжувалося зарахування дітей до першого класу на 2021–2022 рр. з врахуванням вимог законодавства про освіту та дотриманням карантинних обмежень.

Разом із тим, було голошено конкурс на заміщення посад директорів 13 закладів загальної середньої освіти Сумської міської територіальної громади.

За участю профільного заступника міського голови було проведено онлайн-нараду з керівниками закладів загальної середньої освіти щодо організації цивільного захисту в закладах освіти, алгоритму дій здобувачів освіти при виникненні надзвичайної ситуації в умовах карантинних обмежень, згідно з якими надано методичні рекомендації та доручення провести «Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності».

Спеціалісти управління освіти і науки взяли участь в онлайн-нараді управління Державної служби якості освіти у Сумській області щодо виконання закладами дошкільної освіти статті 30 Закону України «Про освіту».

Також один з викладачів ЗЗСО №21 рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «STEM–світ інноваційних можливостей. Формування освітнього STEM-середовища» став переможцем у конкурсі на кращу STEM-публікацію.

Консультантами ЦПРПП створено відеоролик «Діти в Інтернеті: як навчити безпеці у віртуальному світі», проведено флештренінг «Ментальні карти та віртуальні онлайн-дошки як ефективні інструменти у роботі сучасного вчителя». Для 117 вихователів груп раннього віку закладів дошкільної освіти організовано освітній онлайн-івент «Сучасні освітні практики як засіб формування сенсорних еталонів у дітей раннього віку».

У рамках міського проєкту «Здоров’я – заради майбутнього» 87 педагогічних працівників взяли участь у педагогічній асамблеї «Сучасні підходи до створення здоров’язбережувального середовища в професійній діяльності педагога» для вчителів початкової школи.

Проводився щоденний моніторинг захворюваності в закладах освіти Сумської міської територіальної громади. Зафіксовані захворювання десяти працівників закладів загальної середньої освіти.

У садочках функціонували 434 групи для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету Сумської міської ради. Всього садочки відвідує 4594 вихованці. Хворіє на гостру респіраторну хворобу COVID-19 дві дитини, десять працівників.

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 7 травня перебували на обліку, становила 2955 осіб, із яких 2578 (87%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1194 особи (зареєстрованих безробітних – 964).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 66 осіб.

Станом на 23 квітня розірвано 81 трудовий договор між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладених до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 700 одиниць: для робітників – 465, службовців – 180, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 55.

Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило чотири особи.