Надрукувати
Перегляди: 630

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (21–28 червня 2021 року).

Бюджет

Станом на 24 червня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,064 млрд грн, що становить 49,7% до плану на рік.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ОТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 28,9 млн грн, що становить 44,6% до плану на рік.

До бюджету розвитку надійшло 6,6 млн грн (кошти від відчуження майна – 5,2 млн грн, кошти пайової участі в розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,4 млн грн).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 297,5 млн грн, що становить 99,8% до плану на січень–червень.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом червня надійшло: від оренди комунального майна – 2,01 млн грн, що становить 106,5% від планового завдання на місяць; від відчуження комунального майна – 936,8 тис. грн, що в 10,4 рази перевищує планове завдання на місяць; плати за землю – 5,5 млн грн, що становить 33,7% від планового завдання на місяць; коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 25,1 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 42,9 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що в 4,5 рази перевищує завдання на 2021 рік.

Заборгованість із заробітної плати

Згідно з оперативною інформацією, протягом тижня заборговану заробітну плату виплачували чотири підприємства міста: ДП «Завод обважнених бурильних та ведучих труб» (3,3 млн грн), АТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (2,6 млн грн), ТОВ «Газтех» (147,6 тис. грн), ТОВ «Кінотеатр «Дружба» (15 тис. грн).

Разом із тим, спеціалісти управління взяли участь у комісійних обстеженнях стану готовності позаміських дитячих закладів оздоровлення та відпочинку («Універ» СумДУ та «Сонячний» АТ «СЗ «Насосенергомаш»).

Крім того, фахівцями відділу з охорони праці управління було проведено перевірку ТОВ «Сумижилкомсервіс» «Спорт для всіх» щодо виконання рішення виконкому № 178 «Про затвердження тимчасових Правил утримання та експлуатації дитячих ігрових та спортивних майданчиків у м. Суми».

Також працівники управління взяли участь у роботі мобільної групи з контролю за дотриманням вимог чинного законодавства України щодо запровадження карантинних заходів, під час якої охопили 32 об’єкти (аптеки, медичні центри).

Охорона здоров’я

Протягом тижня в місті з’явилась на світ 38 дітей: хлопчиків та дівчаток по 19.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, дещо збільшилась: 582 особи проти 552.

Ушкоджень, отриманих у побуті, – 264, вуличних травм – 233, дорожньо-транспортних – сім, спортивних – дев'ять, інших – 69, виробничих – не зареєстровано.

Всього з початку приписної компанії у комунальних медичних закладах міста укладено 214018 декларацій про вибір лікаря, що надає первинну медичну допомогу (КНП «ЦПМСД № 1» СМР – 110675, КНП «ЦПМСД № 2» СМР – 103343), що становить 81% постійного населення міста.

Освіта

У закладах загальної середньої, дошкільної освіти продовжувалися звіти керівників про виконану роботу перед громадськістю. Матеріали звітів, повідомлення про дату та час їх проведення оприлюднено на вебсайтах закладів.

Тривала відпочинково-оздоровча кампанія у пришкільних таборах відпочинку. Організоване змістовне й цікаве дозвілля для дітей.

Працівники управління освіти і науки вивчали стан організації роботи пришкільних таборів з денним перебуванням.

За підсумками обласного етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура») для середньої вікової групи І місце виборов рій «Січові орли» Стецьківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів.

Формували проєктну мережу класів та контингент учнів та груп закладів дошкільної освіти на 2021-2022 навчальний рік.

Консультанти ЦПРПП здійснювали організаційний супровід участі вчителів у навчанні педагогів-тренерів з курсу «Вивчаючи міжнародне гуманітарне право».

У садочках функціонували 190 груп для дітей, категорії яких визначені рішенням виконавчого комітету. Всього садочки відвідували 3557 вихованців. У закладах освіти провакциновано 1216 осіб.

Також тривали ремонтні роботи в закладах освіти (капітальний ремонт туалетних кімнат у ЗОШ № 24 (здійснювався демонтаж облицювання стін, стелі та підлоги); капітальний ремонт підлоги харчоблоку у ДНЗ № 13 (улаштування гідроізоляції, металевих маяків, цементної стяжки); капітальний ремонт будівлі з заміною вікон ДНЗ № 29 (облаштування віконних укосів, роботи виконані на 80%); розпочали капітальний ремонт покрівлі з утепленням у ЗОШ № 6; закынчили капітальний ремонт групових приміщень у ДНЗ № 27.

Соціальний захист

Департамент продовжував роботу в режимі, організованому в умовах карантину: особисті прийомі громадян з питань соціального захисту директором та заступниками директора здійснювалися в рамках «прямої телефонної лінії»; документи приймалися за допомогою пошти або через електронні сервіси. Також, мешканці Сумської міської територіальної громади мали можливість залишати письмові звернення, заяви, документи тощо в спеціальних скриньках, розташованих при вході в адміністративну будівлю (вул. Харківська, 35).

Здійснювався прийом громадян на спеціально визначених робочих місцях в Громадській приймальні департаменту: за попереднім записом та тільки з тих питань оформлення різних видів місцевої та державної підтримки, з яких заяви для їх оформлення повинні надаватися особисто громадянином без використання засобів електронного зв’язку, пошти тощо, або у випадках, коли громадяни не мають можливості використовувати засоби електронного зв’язку, а також з 18 травня – з питань оформлення субсидії з урахуванням вимог нового порядку надання даного виду допомоги;

Діяли робочі місця для прийому громадян з питань оформлення житлової субсидії в приміщенні Міського єдиного інформаційно – розрахункового центру, КУ «Центр учасників бойових дій» та на віддаленому робочому місці департаменту за адресою: вул. Охтирська, 11.

У секторі очікування Громадської приймальні функціонували місця (з розрахунку наявної площі приміщення) для громадян, які бажають заповнити бланки заяв та декларацій безпосередньо в приміщенні департаменту, та у фоє адмінбудівлі – додаткові місця для відвідувачів.

Забезпечувався прийом мешканців громади спеціалістом департаменту в управлінні «Центр надання адміністративних послуг у м. Суми» та у старостинських округах.

Особам, які проходять гемодіаліз (10 осіб), щоденно надавали послугу «Соціальне таксі».

Соціальні робітники територіального центру «Берегиня» обслуговували на дому 795 осіб із числа одинокопроживаючих жителів громади, в тому числі 56 осіб із приєднаних до міста громад.

У відповідності до програми «Милосердя» 53 нужденних громадян щовівторка та щочетверга отримували безоплатні обіди в їдальні, а ще 47 отримувачам соціальної послуги догляду вдома соціальні робітники доставляли їх додому.

У рамках реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 300 одиноких громадян забезпечили хлібобулочними виробами.

КУ «Центр учасників бойових дій» здійснювала прийом відвідувачів з дотриманням усіх протиепідемічних заходів.

Робота з відвідувачами терцентру «Берегиня» відбувалася в онлайн-режимі.Щоденно в прямому ефірі проводилися онлайн-заняття з ранкової гімнастики для 20 відвідувачів факультету «Група здоров’я» та фізкультурно – оздоровча робота «Фізхвилинка» для 50 осіб, щовівторка та щочетверга на озері Чеха – заняття «Групи здоров’я» (відвідували 20 осіб), для 15 відвідувачів – заняття на факультеті «Сучасні технології», для 85 відвідувачів відділень денного перебування – заняття в рамках програми «Підготовка осіб з інвалідністю до самостійного життя».

Для 12 відвідувачів терцентру організовано відвідування кінотеатру «Дружба»; 50 осіб взяли участь в пішохідній прогулянці до міського парку ім Кожедуба та дитячого парку «Казка».

Центр реінтеграції бездомних осіб надав послуги відділення нічного перебування 17 особам, відділення обліку бездомних осіб – 34 громадянам. До Дня Святої Трійці релігійною організацією організовано благодійний святковий обід для клієнтів Центру.

Завершена робота з підготовки справ та документів одержувачів житлової субсидії для розрахунку розміру даної допомоги на неопалювальний період без звернення громадян. Частково отримана інформація Міністерства фінансів України щодо верифікації даних по отримувачам житлової субсидії, що в свою чергу унеможливлює проведення автоматичного розрахунку розміру житлової субсидії з травня 2021 року.

КП «Електроавтотранс» відшкодовано витрати за пільгове перевезення окремих категорій громадян в сумі 0,5 млн грн.

На виконання програми Сумської міської територіальної громади «Милосердя» трьом сім’ям, в яких виховуються діти, хворі на онкологічні та онкогемоталогічні захворювання, виплачено матеріальну допомогу для придбання лікарських засобів, виробів медичного призначення та проведення обстеження (177 тис. грн).

Сім’ї, в якій виховується дитина з інвалідністю з вадами слуху, надано матеріальну допомогу для придбання слухових апаратів на суму 52,5 тис. грн.

Відповідно до програми Сумської міської територіальної громади «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей» надано матеріальну допомогу шести сім’ям захисників України, які опинилися в складних життєвих обставинах, на загальну суму 50,6 тис. грн.

Сім’ям учасників бойових дій (36 родин), які фактично проживають за адресою: м. Суми, вул. Г. Кондратьєва, 165, проведено відшкодування вартості спожитих житлово-комунальних послуг за травень на загальну суму 11,8 тис. грн.

Забезпечено підготовку документів та виплату разової грошової допомоги до 5 травня ветеранам війни за рахунок коштів Державного бюджету України: відповідно до переліку осіб, які є пенсіонерами Сумського об’єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області та Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області.

У режимі відеозв’язку відбулося засідання комісії з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. У підсумку ухвалено позитивне рішення щодо призначення щомісячної адресної допомоги на проживання та інших видів соціальних допомог 21 ВПО без складання акту обстеження по підтвердженню фактичного місця проживання такої особи.

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 25 червня перебували на обліку, становила 2595 осіб, із яких 2257 осіб (86%) отримували допомогу з безробіття.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1662 особи (зареєстрованих безробітних – 1355).

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 85 осіб.

Станом на 25 червня розірвано 100 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 773 одиниці: для робітників – 508, службовців – 195, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 70. Навантаження на одне вільне робоче місце зареєстрованих безробітних становило три особи.

Також для зареєстрованих безробітних передпенсійного віку провели тематичний семінар за участю представника головного управління пенсійного фонду України у Сумській області «Набуття права на пенсію та соціальне забезпечення» та тематичний семінар щодо ризиків нелегального працевлаштування та переваги легальної зайнятості, особливості працевлаштування осіб з інвалідністю.