003.jpg

Департамент соціального захисту населення інформує мешканців Сумської громади про можливості оформлення субсидії в онлайні.

Працівники департаменту повідомляють, що в умовах карантинних обмежень найбільш зручний і безпечний спосіб оформити житлову субсидію на оплату житлово-комунальних послуг – це подати документи в електронному вигляді через онлайн-сервіс на офіційному сайті Мінсоцполітики в розділі «Е – сервіси». 

Для цього в зазначеному розділі потрібно обрати «Субсидії» та автоматично перейти на сайт.

Далі необхідно обрати один із трьох варіантів реєстрації/входу за допомогою:

  • електронної пошти;
  • електронного цифрового підпису;
  • ідентифікації BankID.

У разі реєстрації або входу з ідентифікацією електронним цифровим підписом та реєстрації або входу з ідентифікацією BankID, подати та підписати документи на попередній розгляд можна виключно в електронному вигляді (особисто відвідувати департамент соцзахисту не потрібно).

Після реєстрації та входу на сайт необхідно заповнити електронні форми:

  • заяву про призначення та надання житлової субсидії у грошовій формі, де потрібно зазначити банк, через який можна буде отримувати субсидію;
  • декларацію про доходи й витрати осіб, які звернулися за призначенням субсидії.

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити правильність внесених даних та подайте е-документи. Потім на електронну адресу надійде повідомлення з номером зареєстрованої заяви, який необхідно зберегти.

Заяву для призначення житлової субсидії розглядатиме саме той орган соціального захисту населення, який буде обрано при заповненні електронної форми, тому мешканцям Сумської міської територіальної громади необхідно обов’язково обрати «Департамент соціального захисту населення Сумської міської ради».

Якщо ви не використовували електронний цифровий підпис, доведеться особисто звернутися до департаменту соцзахисту, аби власноруч підписати документи.

Тим, у кого немає електронного підпису та BankID, потрібно обрати «Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти». У такому разі документи подаються в паперовій формі (після заповнення форми на сайті прийде PDF-версія документу, яку слід роздрукувати, власноруч підписати і подати до департаменту соцзахисту).

При виникненні запитань при заповненні документів скористайтеся зразками за цим посиланням

За більш детальною інформацією можна звернутися за багатоканальним телефоном: 78-88-88, а також телефонами для консультацій 78-71-20, 78-71-22, 78-71-23, (050)4078199.