0010.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (18-25 квітня 2016 року).

Бюджет

Станом на 22 квітня до Загального фонду міського бюджету надійшло 266,5 млн грн. (31,8 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 6,8 млн грн. (за розписом – 6,5 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 4 млн грн. (за розписом – 6 млн грн.), єдиний податок – 6,9 млн грн. (за розписом – 3,6 млн грн.), плата за оренду комунального майна – 1,5 млн грн. (за розписом – 2,2 млн грн.).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 85,4 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 16,2 млн грн. (26,7 % до плану на рік), що на 1,3 млн грн. більше надходжень за відповідний період
2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 1,6 млн грн. (111,8 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земелених ділянок; 165,6 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 8,2 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 364,7 млн грн. (94 % до плану на січень-квітень за розписом).

Плата за землю та комунальне майно

Надходження від плати за встановлення особистого строкового сервітуту за тимчасове користування місцями для розташування тимчасової споруди станом на 21квітня склали 41,9 тис. що становить 69 % від місячного плану.

За тимчасове користування місцями, що знаходяться в комунальній власності, для розташування рекламних засобів отримано 146,3 тис. грн. (97 % від місячного плану).

Плати за землю 15 робочих днів квітня надійшло 3,4 млн грн. З початку року – 38,2 млн грн. (орендна плата – 27,2 млн грн., земельний податок – 11 млн грн.). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Станом на 25 квітня до міського бюджету перерахували 6,1 млн грн. від оренди та 1,2 млн грн. від відчуження комунального майна.

Заборгованість із заробітної плати

Впродовж тижня (з 18 по 25 квітня) ) заборгованість із заробітної плати зменшилась на п'яти підприємствах на 135 тис. грн., в тому числі: в ТОВ «Технолог» (58,4 тис грн.), Сумському кооперативному технікумі (41,7 тис. грн.), ТОВ «НВП «Техно» (32 тис. грн.), ПАТ «Сумський фарфоровий завод» (2,1 тис. грн.), ДП «Сумигеодезкартографія» (0,8 тис. грн.).

Станом на 25 квітня сума загального боргу складає 62,2 млн грн. Заборгованість накопичили 36 підприємств: 12 – економічно активні (24,2 млн грн.), 13 – підприємства-банкрути (36,7 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн грн.).

Питома вага боргів – 59 % – належить підприємствам-банкрутам, з них: ВАТ «Selmi» (39 %) та ПАТ «Центролит» (14 %), 39 % – економічно активним підприємствам: ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» (35 %), 2 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 39 дітей (за попередній тиждень – 41): дівчаток – 18, хлопчиків – 21.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась на 3,3 %: 403 особи проти 390. Ушкоджень, отриманих у побуті, – 251 (переломи – 53, травми зв’язок – 55, рани – 62, вивихи – дев'ять, інше – 72). Вуличних травм – 137 (переломи – 37, травми зв’язок – 23, рани – 27, вивихи – три, інше – 47), кримінальних – одна, інших – 14.

До міської дитячої клінічної лікарні госпіталізували двох дітей із гострими випадковими побутовими отруєннями препаратами побутової хімії. У задовільному стані їх уже виписали додому.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 23 переселенці з Донецької та Луганської областей: 20 дорослих (15 – з приводу лікування, п'ятеро – за медоглядом) та три дитини (всі госпіталізовані).

Медичної допомоги потребували й 16 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (один лікувався стаціонарно). Зареєстрували 10 телефонних дзвінків до психолога Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Освіта

Заклади освіти міста працювали у звичайному режимі.

У школах міста тривала підготовка до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Підведено підсумки змагання загонів юних інспекторів руху серед команд загальноосвітніх шкіл.

Нагороджено переможців міського огляду-конкурсу шкільних музеїв. Двадцять кращих музеїв міста отримали грамоти управління освіти і науки Сумської міської ради та книги «Народ осяяний пам’яттю – нездоланний», «Почесні громадяни міста Суми», «Ми цій пам’яті вірні».

Команда школярів Олександрівської гімназії посіла І місце у зональному етапі обласного фізкультурно-патріотичного фестивалю «Козацький гарт».

Учні 17 навчальних закладів міста взяли участь у міському екологічному конгресі «Краса Землі у твоїх руках».

Учні 7-х класів долучилися до змагань з легкої атлетики «Старти надій» на першість міста у залік ХХІV міських спортивних ігор школярів.

У рамках міського проекту «Методичні мости – шляхи до співпраці» директори закладів освіти відвідали міста Київ і Чернігів для обміну досвідом та ознайомлення з інноваціями в діяльності навчальних закладів.

Відбулись «круглі столи» з питань підготовки до оздоровчої кампанії 2016 року та проведення загальноміських заходів до днів сталої енергії у місті.

Учні та педагогічні працівники школи № 1 взяли участь у міському заході, присвяченому Дню формування Сумського 15-го батальйону.

Розпочато капітальні ремонти у школах № 1, № 2, № 3, № 5, № 9, № 24, № 30, В-Піщанській, дитячих садочках № 24, № 30, НВК № 42. Виконані ремонтні роботи у школі № 30, ДНЗ № 20.

У рамках проекту USAID «Муніципальна енергетична реформа в Україні» у школах № 3, № 6, 7, № 22 та гімназії № 1 проведено різноманітні конкурси, спрямовані на збереження електричної енергії.

Інноваційні підходи до організації виховної роботи в школах міста в умовах сьогодення були розглянуті на засіданні науково-методичної ради Інформаційно-методичного центру.

Відбулось 15 методичних заходів, спрямованих на підвищення фахового рівня педагогів, результативності навчально-виховного процесу.
Проводились розрахунки за спожиті енергоносії та комунальні послуги.

На харчування учнів шкіл та вихованців дошкільних закладів із міського бюджету в квітні виділено 1,9 млн грн.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці
За період із 15 по 21 квітня квітня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 195 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 22 квітня перебували на обліку, складала 2842 особи, із них 2318 осіб (82 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 276 одиниць: для робітників – 150, службовців – 92, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 34.

З початку року розірвали 414 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року. Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 1492 особи, з них зареєстрованих безробітних – 772.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 75 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 292 особи з числа зареєстрованих безробітних: 110 працювали у КП «Зелене будівництво», 15 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 167 – в управлінні соціального захисту населення (станом на 22 квітня працювало 40 осіб).