Державна податкова інспекція у м. Сумах нагадує про необхідність перереєстрації реєстратора розрахункових операцій, якщо було змінено юридичну адресу розташування магазину чи кіоску.
Податківці звертають увагу на те, що РРО може застосовуватись тільки в тій господарській одиниці, яка зазначена в реєстраційному посвідченні.
У разі зміни даних, суб'єкт господарювання подає до органу ДФС за місцем реєстрації реєстратора розрахункових операцій (РРО) реєстраційну заяву з позначкою "Перереєстрація" із зазначенням причини перереєстрації та реєстраційне посвідчення.
Заява подається протягом 5 робочих днів, що настають за днем, коли виникли зміни або інші підстави для заміни реєстраційного посвідчення.
В Державній податковій інспекції у м. Сумах повідомляють, що у разі перейменування вулиці, внаслідок чого змінюється адреса господарської одиниці, власник відповідного приміщення має привести свої установчі документи, документи на господарську одиницю та інші документи у відповідність із вимогами законодавства.
Отже після внесення змін до документа на право власності або іншого документа, що дає право на розміщення господарської одиниці, має бути проведена перереєстрація РРО.
Зазначена норма передбачена «Порядком реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги)» затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.13 № 417 та роз’яснена листом ДФС України від 06.04.2016 р. № 7654/6/99-99-11-02-02-15.