Надрукувати
Перегляди: 776

Фінансовий і соціальний стан Сумської міської ТГ (12 – 19 вересня 2022 року).

Бюджет

Станом на 15 вересня до Загального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшло 1,7 млрд грн, що становить 59,5% до плану на рік.

У порівнянні з відповідним періодом минулого року надходження збільшились на 91,9 млн грн (або на 5,7%) переважно за рахунок податку на доходи фізичних осіб та орендної плати за користування майновим комплексом та іншим майном, що перебуває в комунальній власності.

До Спеціального фонду бюджету Сумської міської ТГ (без урахування офіційних трансфертів) надійшли кошти в сумі 76,8 млн грн, що становить 65,1% до плану на рік.

Надходження бюджету розвитку становлять 4,8 млн грн (кошти від відчуження майна – 3,6 млн грн, кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту – 1,2 млн грн).

Офіційних трансфертів до загального фонду надійшло 404,8 млн грн, що становить 99,2% до плану на січень – вересень за розписом.

Плата за землю та комунальне майно

Протягом вересня надійшло: від оренди комунального майна – 255,1 тис. грн, що становить 12% від планового завдання на вересень; плати за землю – 2 млн грн, що становить 10,8% від планового завдання на вересень (земельного податку – 982,1 тис. грн, або 13,1% від плану на поточний місяць; орендної плати – 997,3 тис. грн, або 9,1% від плану на поточний місяць.

З початку року надійшло: від оренди комунального майна – 41,7 млн грн, що складає 194,7% від планового завдання на дев’ять місяців 2022 року за рахунок сплати заборгованості по орендній платі ТОВ «Сумитеплоенерго» за період з лютого по квітень 2022 року включно та авансового платежу за укладання додаткової угоди по договору оренди цілісного майнового комплексу ТОВ «Сумитеплоенерго»; від відчуження комунального майна – 3,6 млн грн, що становить 80,6% від планового завдання на дев’ять місяців; коштів гарантійного та реєстраційного внесків, що визначені Законом України «Про оренду державного та комунального майна», які підлягають перерахуванню оператором електронного майданчика до відповідного бюджету – 20,3 тис. грн, що становить 45,1% від планового завдання на дев’ять місяців; плати за землю – 87,8 млн грн, що становить 50,9% від планового завдання на дев’ять місяців (земельного податку – 41,4 млн грн або 60,1% від плану на дев’ять місяців; орендної плати – 46,4 млн грн або 44,8% від плану на дев’ять місяців, від продажу земельних ділянок – авансовий внесок в рахунок оплати ціни земельної ділянки – 5 тис. грн (надходження планом не передбачалися); коштів за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, внаслідок їх самовільного заняття, використання не за цільовим призначенням, зняття ґрунтового покриву (родючого шару ґрунту) без спеціального дозволу; відшкодування збитків за погіршення якості ґрунтового покриву тощо та за неодержання доходів у зв'язку з тимчасовим невикористанням земельних ділянок – 875,5 тис. грн, що в 10,4 раза перевищує планове завдання на дев’ять місяців.

Також станом на 15 вересня за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності, які не надані у користування та не передані у власність, департаментом нараховано 119,6 тис. грн.

Крім того, з початку року до бюджету надійшло 17,8 тис. грн плати за встановлення земельного сервітуту, що становить 104,7% від планового завдання на січень – вересень 2022 року.

Освіта

Завершився повторний огляд закладів освіти з метою оцінки підвальних приміщень та цокольних поверхів щодо можливості їх використання для укриття населення як найпростішого укриття. Комісією перевірено 35 приміщень у 34 закладах освіти (зокрема 18 приміщень у 17 закладах дошкільної освіти, три приміщення у трьох закладах позашкільної освіти, 14 приміщень у 14 закладах загальної середньої освіти). Оформлено акти, підготовлено рекомендації Сумського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Сумській області та Сумського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Сумській області.

Спеціалісти управління освіти і науки Сумської міської ради спільно з фахівцями Інклюзивно-ресурсного центру № 1 провели онлайн-семінар для заступників директорів з навчально-виховної роботи з питань забезпечення особливостей адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання в закладах освіти.

Відбулося навчання двох груп керівників закладів освіти та їхніх заступників на курсах з питань цивільного захисту в навчально-методичному центрі цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Сумської області.

Завершувалася підготовка закладів освіти до роботи в осінньо-зимовий період. Акти готовності до опалювального сезону отримали 87 закладів (39 закладів загальної середньої освіти, 38 закладів дошкільної освіти, по п’ять закладів позашкільної освіти та професійно-технічної освіти). Інші усувають недоліки, що виникли в процесі гідравлічних випробувань та поривів системи опалення.

Соціальний захист

Працівники департамент соціального захисту населення здійснювали приймання жителів громади з різних питань соціального захисту, вживалися заходи зі своєчасної підготовки документів для нарахування державних та місцевих соціальних гарантій.Протягом звітного періоду надано 4346 послуг щодо оформлення документів для призначення та виплати державної соціальної допомоги, матеріальної допомоги, надання пільг, компенсацій, житлової субсидії, отримання гуманітарної допомоги.

Прийняли, взяли на облік та видали відповідні довідки 367 внутрішньо переміщеним особам.

Громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи І та ІІ категорії (1610 осіб) перераховано щомісячну компенсацію за пільгове забезпечення харчовими продуктами за серпень на 545 тис. грн.

Особам з інвалідністю (346 осіб) перераховано в повному обсязі від потреби компенсації на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів, мотоколясок та на транспортне обслуговування за ІІ півріччя 2022 року (89 тис. грн).

Проведено виплату грошової допомоги 796 ветеранам війни відповідно до законів України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» на 1,2 млн грн, з них: п’яти учасникам бойових дій кошти перераховані на особисті банківські рахунки, 791 особі – на спеціальні рахунки військових частин, установ та організацій, в яких дані ветерани війни проходять службу.

Виконувалися програми Сумської міської територіальної громади соціального спрямування «Милосердя» та «Соціальна підтримка захисників України та членів їх сімей»:

В онлайн-режимі відбулося засідання комісії з питань альтернативної (невійськової) служби (особі, в якої завершується термін проходження альтернативної служби, продовжено строк її проходження на час дії воєнного стану в Україні).

Тривало оздоровлення пільгової категорії громадян: протягом тижня направили до санаторіїв сімох осіб.

КУ «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня» щоденно забезпечувала обслуговування одиноких та одинокопроживаючих осіб похилого віку та з інвалідністю.

Заняття з відвідувачами відділень терцентру проходили в онлайн та офлайн режимах: продовжувалася інформаційна, освітня та культурно-розвивальна робота, проводилися конкурси, марафони та вікторини. У рамках програми «Підготовка осіб з інвалідністю до самостійного життя» провели вісім занять для 56 осіб. Для 73 відвідувачів терцентру влаштували пішохідні прогулянки міським парком ім. Кожедуба та дитячим парком «Казка», 14 людей відвідали приватний музей «Причал Одіссея». Протягом звітного періоду 76 осіб взяли участь у 28 заходах культурно-виховного спрямування, 46 відвідувачів денних відділень терцентру – у семи майстер-класах із декоративно-вжиткового мистецтва. У понеділок і четвер на озері Чеха проводилися заняття «Групи здоров’я». Відбулося чотири заняття на факультетах Університету третього віку за участі 46 слухачів. У рамках співпраці з волонтерським рухом «МИ ТУТ» під гаслом «Наближаємо Перемогу разом» працівниками терцентру та його відвідувачами надано допомогу у виготовленні маскувальних сіток та маскувального одягу, каверів на каски, окопних свічок, а також виготовлено килими, обереги та браслети для військових.

Завдяки реалізації спільного з ПАТ «Сумська Паляниця» проєкту «Соціальний Хліб» 300 одиноких громадян забезпечувалися хлібобулочними виробами.

Жителям громади, які проходять гемодіаліз (20 осіб), надавали послугу «Соціальне таксі».

Одиноким пенсіонерам, особам з інвалідністю (52 особи) надано продуктові набори.

Послугою притулку в Будинку нічного перебування терцентру «Берегиня» щодня користувалися 30 людей. Відбувалися 42 заходи з соціальної інтеграції та реінтеграції, навчання, відновлення трудових і соціальних навичок, три групові профілактичні та психокорекційні бесіди. За сприяння установи для 26 безхатьків провели благодійний обід, шістьох осіб забезпечили речами.

Здійснено вихід соціального патруля в місцях можливого скупчення бездомних осіб, під час якого розповсюджено листівки з інформацією про роботу Будинку нічного перебування. На залізничному вокзалі виявлено бездомну жінку, з якою проведена бесіда щодо умов надання соціальних послуг та функціонування Будинку нічного перебування. Від запропонованих соціальних послуг жінка відмовилася.

КУ «Центр учасників бойових дій» протягом тижня надала 417 послуг соціальної адаптації, 25 юридичних консультацій.

Відбулося п’ять заходів культурно-виховного спрямування для дітей. Організовано безоплатний перегляд вистави в Сумському національному академічному театрі ім. Щепкіна. Cпільно з оздоровчим фітнес-клубом «Студія руху Mentor» започатковано проєкт для дітей захисників/захисниць України. Виготовлено та передано військовослужбовцям окопні свічки.

Ринок праці

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 16 вересня перебували на обліку, становила 2905 осіб з яких 2530 (87%) отримували допомогу з безробіття.

З початку року за сприянням служби зайнятості працевлаштували 1723 особи, із них зареєстрованих безробітних – 1277.

Під замовлення роботодавців організували професійне навчання для 128 осіб.

У роботах тимчасового характеру, оплата яких здійснюється за кошти роботодавців, взяли участь 15 осіб.

Станом на 16 вересня розірвано 85 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Актуальна база вакансій на цю дату налічувала 320 одиниць: для робітників – 154, службовців – 121, для осіб, які не мають професії або займали місця, що не потребують спеціальної підготовки, – 45.

***

Приєднуйтеся: