Під час знеструмлень відбувся короткочасний збій в роботі сервера підприємства КП «Міськводоканал», повідомили на підприємстві
Тож звертаються до споживачів: у випадку виявлення невідповідності між переданими показниками лічильників холодної води та зазначеними у платіжній квитанції повідомте про необхідність перерахунку.
Це можна зробити дистанційно. Достатньо надіслати фото з фактичними показниками лічильника холодної води на месенджер Viber, WhatsApp, Telegram за номерами: (050)3076397, (067)5482078. У повідомленні необхідно написати адресу, ПІБ та примітку «для перерахунку».
Також споживачі можуть звернутися до КП «Міськводоканал» особисто та залишити заяву на проведення перерахунку у каб. 4. З собою потрібно мати фото фактичних показників лічильника.
Отримати додаткову інформацію можна за телефоном: 70-01-53.