З початку травня поточного року в обласному центрі запрацювала нова служба – Управління Держпродспоживслужби в м. Сумах, яка створена шляхом реорганізації Управління ветеринарної медицини в м. Сумах та Сумського міського управління Держсанепідслужби в Сумській області.
Головним завданням новоствореного управління є реалізація державної політики в галузі державного контролю та нагляду за безпечністю харчових продуктів та кормів.
У зв'язку з цим керівники підприємств, які працюють в місті Суми, всіх форм власності та на діяльність яких розповсюджується дія статті 23 «Експлуатаційний дозвіл» та статті 25 «Державна реєстрація потужностей» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, повинні отримати експлуатаційні дозволи та/або провести державну реєстрацію таких потужностей.
Оператор ринку харчових продуктів, який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов’язаний подати до Управління Держпродспоживслужби в м. Сумах заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Також державній реєстрації підлягає кожна окрема потужність оператора ринку. Статтею 64 вищезазначеного Закону за не виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, передбачена відповідальність операторів ринку за: виробництво, зберігання харчових продуктів на потужностях, незареєстрованих відповідно до вимог цього Закону (пункт 2 статті 64), тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від восьми до п’ятнадцяти мінімальних заробітних плат; виробництво, зберігання харчових продуктів без отримання експлуатаційного дозволу, якщо обов’язковість його отримання встановлена цим Законом(пункт 3 статті 64), тягне за собою накладення штрафу на юридичних осіб у розмірі від тридцяти до тридцяти восьми мінімальних заробітних плат, на фізичних осіб - підприємців - у розмірі від двадцяти трьох до тридцяти мінімальних заробітних плат.
За більш детальною інформацією на зазначену вище тему можна ознайомитись за посиланням «Порядок проведення державної реєстрації потужностей». У разі виникнення питань можна вернутися за адресою: м. Суми, вул. Родини Линтварьових, 89 або за тел.: (0542) 65-83-31.