006.jpg

З початку року на телефон «гарячої лінії» департаменту соціального захисту населення з питаннями оформлення житлової субсидії та інших видів соціальної допомоги звернулись 6766 осіб.

Переважно сумчани цікавились порядком надання субсидії на новий термін; соціальними нормативами користування житлово-комунальними послугами, на які надається субсидія, та порядком розрахунку житлової субсидії;видами доходів, які враховуються для призначення субсидії; правильністю оплати житлово-комунальних послуг з урахуванням розміру призначеної субсидії; порядком призначення та методикою обчислення сукупного доходу сім’ї для допомоги на дітей одиноким матерям та тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме.

Актуальним залишається питання щодо переліку документів для призначення всіх видів соціальної допомоги.

Також надаються консультації щодо правильності заповнення заяв та декларацій.

Телефони «гарячої лінії» департаменту соціального захисту населення: 60-46-04, 60-45-01 в робочі дні з 8:00 до 18:00 та щосуботи 60-46-04 з 8:00 до 13:00, 60-44-46 з 8:00 до 12:00.