21 червня під час апаратної наради розглядали питання з організації роботи по оформленню житлових субсидій в умовах підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги.
Заступник директора департаменту соціального захисту населення Світлана МАРИНЧЕНКО повідомила, що Програма надання житлових субсидій є на сьогодні вкрай актуальною. Саме тому вона інтенсивно впроваджується серед мешканців міста Суми.
Департаментом соціального захисту населення вживаються всі необхідні заходи щодо прийому всіх бажаючих оформити житлову субсидію та з забезпечення її своєчасного призначення. Світлана Маринченко говорить, що забезпечено не лише прийом, але і проведення роз’яснювальної роботи.
Для цього проводяться зустрічі з населенням за місцем проживання та роботи, щомісяця працюють мобільні соціальні офіси, під час роботи яких здійснюється роз’яснення щодо усіх питань соціального захисту, а також приймаються документи на оформлення житлових субсидій. Надаються і консультації за телефонами гарячої лінії, за яким з початку 2016 року звернулося 6,5 тисяч мешканців обласного центру. Для порівняння за весь минулий рік надійшло 8 тисяч дзвінків.
За словами Світлани Маринченко, прийоми громадян організовано працівниками департаменту соціального захисту населення та соціальними робітниками, які залучені до виконання громадських оплачуваних робіт. Також налагоджено роботу консультативних пунктів в сумському ЦНАПі та в ТОВ «Міський єдиний інформаційно-розрахунковий центр».
Враховуючи вищезгадані заходи, з початку поточного року з питань оформлення житлової субсидії до департаменту звернулося 15 057 сімей, 7496 домогосподарств надали документи вперше. Посадовиця відзначила, що кількість бажаючих потрапитити на особистий прийом до спеціалістів з даного питання не зменшується.
На сьогодні 54 тисячі сімей міста отримують житлову субсидію, середній розмір якої, в порівнянні з минулим роком, збільшився майже в два рази. Окрім призначення житлових субсидій, департаментом проводяться перерахунки розмірів раніше призначених житлових субсидій з різних питань – у зв’язку із закінченням опалювального періоду, підвищенням тарифів на послуги з утримання будинків, споруд та прибудинкових територій, послуги з вивезення побутового сміття.
Світлана Маринченко нагадала і про нове у законодавстві щодо призначення житлових субсидій.