005.jpg

Зручним Міським чат-ботом «Суми 15-80» нині користуються у Telegram 5000 сумчан.

Стабільне зростання аудиторії користувачів свідчить про зростання популярності та довіру до такого сучасного інструмента комунікації жителів громади та влади.

Команда чат-бота постійно опікується удосконаленням функціонала та робить його зручнішим для користувачів. Так, після оновлення адресної бази він став чат-ботом громади, бо нині є доступним не лише для жителів Сум, а й для населення старостинських округів.

Також з’явилась можливість при подачі користувачами заявок на усунення комунальних проблем додавати до трьох фото.

Розширили й інформацію щодо закладів освіти. Зокрема, додали та упорядкували контактні дані щодо дитсадків і закладів позашкілля. Також наразі доступна й мапа освітніх закладів.

Оновилися й стали більш інформативними модулі статистики та панель адміністрування бота.

Зауважимо, що «Суми 15-80» демонструє свою ефективність. Як повідомили в управління публічної інформації, від початку своєї роботи з середини липня минулого року по травень поточного через чат-бот сумчани подали 1305 звернень. З них 1056 (81%) вирішені протягом 48 годин, відповідно до регламенту чат-бота. Ще 192 залишені на контролі до повного вирішення, по решті 57 заявникам надали роз’яснення в телефонному режимі.

Нагадаємо, Міський чат-бот «Суми 15-80» – надійний та зручний інструмент комунікації жителів громади та влади. Він допомагає отримати актуальну та оперативну інформацію про аварійні та планові ремонти комунальних мереж за визначеною користувачем адресою, подати заявку про усунення проблем, оцінити комунальні служби. А ще – дізнатися контакти свого депутата, місце розташування найближчого укриття, відстежити рух комунального громадського транспорту, містить довідкову інформацію про комунальні, соціальні служби, заклади охорони здоров’я, освіти, органи влади.

Зручним чат-ботом «Суми 15-80» нині користуються 5000 сумчан – у Telegram та майже 3000 – у Viber.