005.jpg

Фахівці ТОВ «Енера Суми» нагадують споживачам про онлайн-сервіси надавача послуг і переваги користування ними.

Дистанційні канали взаємодії з клієнтами – зручні інструменти, які доступні 24/7 і дозволяють розв'язувати питання електропостачання за лічені хвилини:

  • особистий кабінет – найпопулярніший клієнтський сервіс. Тут можна передати показники, побачити суму до сплати й розрахуватись за світло. Обсяги використаної електроенергії, історія платежів, сповіщення про можливі відключення – вся ця інформація є в акаунті споживача;
  • мобільний застосунок «E-Svitlo» – аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів. Додаток підтримує усі необхідні для споживача функції, як і вебверсія. Зокрема, щодо внесення показників, оплати, контролю споживання, завантаження платіжок, розрахунків. Сервіс дозволяє керувати необмеженою кількістю особових рахунків.
  • сайт ТОВ «Енера Суми» дає можливість сплатити за світло без будь-яких реєстрацій, авторизацій і без комісії. Окрім цього, на порталі доступна ще низка інших функцій.