0012.jpg

У КП «Міськводоканал» інформують про канали онлайн-комунікації з підприємством у періоди, коли приймання громадян не здійснюється.

«Звертаємо увагу містян: під час повітряної тривоги прийом споживачів водоканалом не здійснюється. Але ми обов’язково опрацюємо всі ваші звернення в онлайн-форматі і допоможемо з вирішенням проблемних питань!» – зазначають водоканальці.

Актуальні канали зв’язку:

  • Viber, Telegram – (050)3076397 або (067)5482078 (для фізичних осіб) та (050)3963891 (для юридичних осіб). Обов’язково вкажіть контактний номер телефону, адресу або особовий рахунок;
  • електронна пошта – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.;
  • офіційний сайт водоканалу – розділ «Задати нам питання» або «Зворотний зв’язок»;
  • абонентське обслуговування – 70-01-56, (050)3423448, 70-01-57, (050)3423138, 70-01-58, (050)4474042, (067)5761056;
  • аварійно-диспетчерська служба – (050)4078110, (067)5482112;
  • приймальня підприємства – 70-01-81.