005.jpg

Із моменту набуття чинності Правил благоустрою міста Суми, профільним структурним підрозділом Сумської міської ради складено 654 протоколи про адміністративне порушення. Такі дані 18 липня на апаратній нараді озвучив в. о. начальника управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Микола ЯКОВЕНКО.

Левова частина порушень Правил благоустрою міста Суми стосувалася самовільного встановлення точок торгівлі з лотків, автомобілів, причепів, столиків, візків, ємностей тощо без наявності відповідного дозволу (199 адмінпротоколів).

За несвоєчасне встановлення точок торгівлі з лотків, автомобілів, причепів, столиків, візків склали 137 адмінпротоколів.

На порушників, що своїми діями негативно впливають на архітектуру фасадів будівель і споруд (наклеювання, розповсюдження оголошень та інформаційно-агітаційних плакатів, реклами, листівок тощо у невизначених спеціально місцях) та за самовільно встановлені рекламні конструкції, інформаційно-рекламні плакати, торговельні лотки, кіоски, павільйони спеціалісти Інспекції склали 92 адмінпротоколи.

На відсутність урн для збору сміття та твердих побутових відходів – 64 адмінпротоколи, ще 50 – за відсутність договору про надання послуг з вивезення та захоронення ТПВ.

За проведення земельних робіт без дозволу, отриманого у встановленому порядку – 39 адмінпротоколів.

73 адмінпротоколи стосувалися інших правопорушень.

«Станом на 1 липня поточного року працівники управління склали протоколів на суму 204,522 тис. грн., стягнено коштів 89,000 тис. грн., також було складено близько 60 адмінпротоколів, що надіслали листами до інших міст, сіл, селищ, для притягнення порушників до відповідальності за місцем реєстрації. Завдяки співпраці із управлінням поліції охорони в Сумській області, працівники якого склали 1403 адмінпротоколи, накладено штрафів на суму 551,127 тис. грн. До міського бюджету надійшло 193, 400 тис. грн.», – резюмував Микола Яковенко.

Також посадовець зазначив, що спеціалісти управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» здійснювали контроль за своєчасним очищенням від снігу та льоду прилеглих до об’єктів територій та за очищенням дахів від бурульок; за належним санітарним станом контейнерних майданчиків; зон масового відпочинку населення на водних об’єктах міста; зупинок громадського транспорту; прибудинкових територій; прилеглих територій до біг-бордів, інших об’єктів архітектури.

Інспекцією видавалися дозволи на порушення об’єктів благоустрою та вживалися заходи щодо зупинення робот, які проводилися самовільно.

За інформацією Інспекції з благоустрою міста Суми, підприємства, установи, організації усіх форм власності, фізичні особи-підприємці приводили до належного санітарного стану прилеглі та внутрішні території, упорядкували газони та квітники, при необхідності ремонтували фасади, а тротуари замощували плиткою.

Разом із операторами, які займаються вивезенням сміття, здійснювалися, перевірки наявності у суб’єктів господарювання договорів на вивіз та захоронення ТПВ.

Окрім цього, виявляли колодязі без люків. Для відповідного реагування власників цих люків здійснювали фотофіксацію подібних фактів. Також вживали заходів щодо приведення колодязів без люків до належного стану, 16 таких – накрили.

В. о. начальника управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» констатував, що фахівці структурного підрозділу міськради здійснювали рейди з метою недопущення паркування автомобілів на зелених зонах міста та протидії стихійній торгівлі на вулицях міста.

Спеціалісти управління приймали участь у комісіях із визначення місць розташування контейнерних майданчиків, у комісії з питань звільнення земельних ділянок від незаконно встановлених тимчасових споруд на території міста, у комісії з питань переведення, перепланування, переобладнання житлових та нежитлових приміщень, у комісії по обстеженню літніх майданчиків.