002.jpg

Департамент соціального захисту населення виплачує грошову компенсацію витрат виконавцю волевиявлення або особі, що здійснила поховання померлої (загиблої) особи, яка має особливі заслуги та особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, учасника бойових дій або інваліда війни за рахунок власних коштів.

Таку компенсацію виплачують незалежно від дати смерті особи та від того, яким підприємством (суб’єктом господарської діяльності), яке працює на ринку ритуальних послуг, надані ритуальні послуги або реалізовані предмети ритуальної належності.

У Департаменті соціального захисту населення повідомляють, станом на 1 липня поточного року витрати на поховання учасників бойових дій та інвалідів війни відшкодували 45 громадянам на суму понад 62 тис. грн.

Фахівці структурного підрозділу міської ради зазначають, що грошова компенсація здійснюється на поховання тих осіб, які на момент смерті були зареєстровані на території м. Суми. Виплачують її у розмірі фактичної вартості ритуальних послуг, що не перевищує затверджений виконавчим комітетом розмір середньої вартості відповідних послуг.

Також спеціалісти нагадують, що до переліку документів, на підставі яких виплачують відповідні кошти, входять заяви члена сім’ї померлого чи особи, що здійснила поховання; довідки про реєстрацію останнього місця проживання померлої особи; копії свідоцтва про смерть; копії посвідчення про право на пільги; документів, що свідчать про оплату ритуальних послуг; відомостей про особовий рахунок, відкритий в уповноважених банківських установах на ім’я заявника; копії номеру реєстраційної картки платника податку.

Прийом документів для виплати грошової компенсації здійснюється в департаменті соціального захисту населення Сумської міської ради (м. Суми, вул. Харківська, б. 35, 3 поверх, кабінет 301, тел. 60-45-32).