КП «Міськводоканал» нагадує споживачам про розширені можливості для вирішення питань.
Зокрема, отримати консультації та практичну допомогу щодо нарахувань за спожиті послуги з централізованого водопостачання та водовідведення, здійснення перерахунку тощо, можна не лише у офісі підприємства, а й у віддалених точках прийому споживачів.
Для вашої зручності вони працюють за такими адресами:
- вулиця Британська, 21 (приміщення ЦНАПу, 1 поверх, 1 зала, 18 робоче місце), тел. (067) 576-10-56;
- вулиця Героїв Небесної Сотні, 7 (приміщення Розрахункового центру), тел. (050) 447-40-42.
Також є можливість звернутися до підприємства дистанційно, надіславши заяву:
- письмово на адресу: м. Суми, вул. Білопільський шлях, 9, 40009;
- повідомленням на Viber за номерами (050) 307-63-97, (067) 548-20-78;
- через онлайн-приймальню на сайті підприємства в рубриці «Задати нам питання» https://vodokanal.sumy.ua/question