Депутати внесли зміни та доповнення до міського бюджету, перерозподіливши кошти з його перевиконання за результатами І півріччя. Відповідне рішення Сумська міська рада ухвалила на пленарному засіданні сесії 27 липня.
Під час підготовки проекту рішення та під час обговорення у сесійній залі були враховані усі пропозиції, які надходили від головних розпорядників коштів та депутатів.
Тож, беручи перевищення доходів загального фонду міського бюджету, врахованих у розписі міського бюджету за січень-червень 2016 року (без урахування міждбюджетнних трансфертів), міська рада збільшила обсяг доходів загального фонду бюджету на суму 30188,3 тис. грн.
Цього вдалося досягти, зокрема, за рахунок надходжень з:
- податку на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати – 4596,5 тис. грн.;
- податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу, що сплачується податковими агентами – 1387,7 тис. грн.;
- податку на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання, що сплачується (перераховується) згідно з Податковим кодексом України» у зв’язку з прийняттям Закону України від 02.06.2016 року № 1411- VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо звільнення від оподаткування пенсій - «-» 3760,4 тис. грн.;
- акцизному податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарі» – 8379,6 тис. грн.;
- земельному податку з юридичних осіб - 6956,8 тис. грн.;
- орендній плати з юридичних осіб - 3440,9 тис. грн.;
- єдиному податку з юридичних осіб - 2459,5 тис. грн.;
- єдиному податку з фізичних осіб - 583,5 тис. грн.;
- платі за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів - 6144,2 тис. гривень.
Водночас збільшено обсяг видатків міського бюджету на суму 30188,3 тис. грн. Зокрема, обсяги видатків загального фонду зросли на 6477,8 тис. грн. по головних розпорядниках бюджетних коштів:
- виконавчому комітету – 722,7 тис. грн., в т.ч. на видання книги до 30-тих роковин Чорнобильської трагедії – 7,7 тис. грн., оплату вартості експлуатаційно-технічного обслуговування апаратури оповіщення – 9,7 тис. грн., проведення ремонту у клубах за місцем проживання - 300 тис. грн. та оснащення клубів за місцем проживання спортивним обладнанням – 100 тис. грн., поточний ремонт за адресою вул. Металургів, 17 (ДЮСШ з вільної боротьби) - 124,1 тис. грн., передача субвенції управлінню патрульної поліції в м. Суми на ремонт автомобілів, шаф для одягу, камер відеоспостережень, комплектуючих для комп’ютерної техніки – 181,2 тис. грн.;
- управлінню освіти і науки – 340 тис. грн. (на заміну підлоги у кабінеті музики школи № 13 – 40 тис. грн., забезпечення м’яким інвентарем (500 комплектів постільної білизни) дошкільних навчальних закладів) – 300 тис. грн.;
- відділу охорони здоров’я – 145 тис. грн. на проведення поточного ремонту вентиляційної системи в хірургічному відділенні КУ «Сумська міська клінічна лікарня № 5» - 10 тис. грн. та поточного ремонту приміщення харчоблоку – 35 тис. грн., придбання медикаментів (препаратів Біовен) Сумській дитячій міській клінічній лікарні Святої Зінаїди - 100 тис. грн.;
- департаменту соціального захисту населення – 2075,5 тис. грн., в т.ч. на навчання у сфері закупівель – 7,7 тис. грн., оплату судового збору – 182,5 тис. грн., придбання столів, стільців, принтерів, жалюзі – 117,6 тис. грн., надання матеріальної допомоги на доукомплектування 26 намогильних споруд загиблих учасників АТО – 19,9 тис. грн., надання матеріальної допомоги окремим громадянам – 310 тис. грн., матеріальну допомогу 14 учасникам АТО, які отримали захворювання, поранення, каліцтва, контузії, тощо – 96,5 тис. грн., надання 2 сім’ям загиблих під час проведення антитерористичної операції матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових питань - 100 тис. грн., надання одноразової матеріальної допомоги до 25-ї річниці Дня незалежності України інвалідам війни з числа учасників АТО – 32 тис. грн., надання одноразової матеріальної допомоги (2 сім’ям) на виготовлення намогильної споруди та елементів благоустрою на могилі загиблих або померлих військовослужбовців, мешканців міста Суми – 60 тис. грн., надання матеріальної допомоги 24 сім’ям на проведення благоустрою місця поховання загиблих при виконанні службового обов’язку або померлих в період проходження військової служби під час проведення АТО, мешканців міста Суми – 1149,3 тис. грн.;
- департаменту інфраструктури міста - 3172,7 тис. грн. (на проведення позачергового огляду ліфтів та їх експертизи – 195 тис. грн., надання фінансової підтримкм КП «Міськводоканал» на придбання матеріалів для проведення робіт з капітального ремонту ділянки каналізаційного колектора Д-800 мм по вул. Ярослава Мудрого від вул. Засумської до вул. Лугової – 2729 тис. грн., видалення дерев, обрізання гілок на вулицях, скверах та парках міста - 200 тис. грн., поточний ремонт «Альтанки») – 48,7 тис. грн.;
- департаменту забезпечення ресурсних платежів - 21,9 тис. грн. на перереєстрацію транспортного засобу, послуги з монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів, виконання завдань програми «Автоматизація муніципальних телекомунікаційних систем».
Збільшено видатки спеціального фонду міського бюджету шляхом передачі коштів із загального фонду до бюджету розвитку на суму 23710,5 тис. грн. головним розпорядникам бюджетних коштів.
Так, виконавчому комітету спрямовано 1168,8 тис. грн., які підуть на капітальний ремонт тролейбуса - 650 тис. грн., передачу субвенції військовій частині А 1476 на капітальний ремонт казарменого приміщення – 500 тис. грн. та управлінню патрульної поліції в м. Суми на придбання комп’ютерів – 18,8 тис. грн.
Для управління освіти і науки передбачено 3370,1 тис. грн., в т. ч. на придбання підручників для учнів 4 та 7 класів – 750,9 тис. грн., НВК № 42 – 484,6 тис. грн. на проведення повного капітального ремонту з благоустрою території та 57,6 тис. грн. на закінчення утеплення фасаду, завершення капітального ремонту даху школи № 5 – 342,1 тис. грн., капітальний ремонт покрівлі ЗОШ № 4 – 140 тис. грн., капітальний ремонт систем опалення відповідно до рекомендацій експертів ПЕФ «Оптіменерго» - установка насосів і погодних регуляторів в ДНЗ №№ 23, 33 (на одному елеваторному вузлі в кожному садочку) – 84 тис. грн. та ССШ № 9, ЗОШ № 20 (на двох елеваторних вузлах в кожній школі) – 168 тис. грн., капітальний ремонт покрівель шкіл – 450 тис. грн. та садочків – 892,9 тис. грн.
Відділу охорони здоров’я спланували передати 561,2 тис. грн.. Ці кошти будуть використані для створення автоматизованого робочого місця в закладах, що надають допомогу хворим на цукровий діабет (60 тис. грн.), завершення капітального ремонту приміщень клініко-діагностичної лабораторії Сумської міської клінічної лікарні № 4 (58,2 тис. грн.), капітальний ремонт кабінету зору у дитячій клінічній лікарні (143 тис. грн.), капітальний ремонт покрівлі Сумської міської клінічної лікарні № 1 (300 тис. грн.).
На придбання комп’ютерної техніки департамент соціального захисту населення отримає 142,5 тис. грн., а департамент забезпечення ресурсних платежів - 100 тис. грн.
Передбачено 14167,9 тис. грн. для департаменту інфраструктури міста, в т.ч. на закупку одного глибинного насосу – 444,9 тис. грн., виготовлення проектно-кошторисної документації на реконструкцію 3-х каналізаційних залізобетонних самотічних колекторів – 500 тис. грн., капітальний ремонт тротуарів – 755 тис. грн., придбання техніки для КП «Міськводоканал» - 4525 тис. грн., капітальний ремонт ліфтів - 2000 тис. грн., капітальний ремонт будинків ОСББ – 1000 тис. грн., капітальний ремонт житлового фонду – 2000 тис. грн., реконструкцію І черги полігону для складування ТПВ на території В. Бобрицької сільської ради Краснопільського району - 1473 тис. грн. та реконструкцію ІІ черги полігону для складування ТПВ (КП «Сумижилкомсервіс») – 1470 тис. грн.
Крім того, управлінню капітального будівництва та дорожнього господарства передадуть 4200 тис. грн. Зокрема, ці кошти будуть використані на: капітальний ремонт доріг (4000 тис. грн.), розробку проектно-кошторисної документації на об’єкт «Реконструкція підвального приміщення ССШ №2 ім. Д.Косаренка» (50 тис. грн.), розробку проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція покрівлі адміністративно-побутового корпуса, депо, майстерень КП «Електроавтотранс» (100 тис. грн.), розробку проектно-кошторисної документації на об’єкт «Будівництво спортивного майданчику в районі школи № 11 (50 тис. гривень).
Депутати також спрямували за заявами своїх колег відповідні кошти, передбачені в міському бюджеті на виконання виборчих програм та доручень виборців, та провели перерозподіл бюджетних призначень в межах кодів тимчасової класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів.
Не змінюючи загального обсягу видатків міського бюджету, за зверненнями головних розпорядників бюджетних коштів проведено перерозподіл видатків за кодами тимчасової класифікації видатків та кредитування та економічної класифікації видатків.