005.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (1 – 8 серпня 2016 року).

Бюджет

Станом на 5 серпня до Загального фонду міського бюджету власних доходів надійшло 591,3 млн грн. (68 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 71 млн грн. (за розписом – 26,5 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 19,7 млн грн., єдиний податок – 12,6 млн грн. (за розписом – 4,1 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 15,5 млн грн. (за розписом – 7,9 млн грн.), акцизний податок – 10,7 млн грн. (за розписом – 4,1 млн грн.), плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 9,6 млн грн. (за розписом – 7,1 млн грн.) плата за оренду комунального майна – 3,5 млн грн. (за розписом – 4 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1,5 млн грн. (за розписом – 1,2 млн гривень).

У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 194 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 36,9 млн грн. (60,9 % до плану на рік), що на 2,5 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,1 млн грн. (74,8 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. –кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земелених ділянок; 573,7 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 81,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 641 млн грн. (87,9 % до плану на січень – серпень за розписом), Спеціального фонду – 40 тис. грн. (25 %).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 8 серпня від оренди комунального майна надійшло 12,4 млн грн. (82,9 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 87,7 млн грн. (72,6 % плану на рік ). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Із початку серпня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 70,6 тис. грн. за рахунок часткових виплат у ДП «Сумигеодезкартографія» (58,3 тис. грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» (10,5 тис. грн.) та ТОВ «Сумиспортінвест» (1,8 тис. гривень).

Станом на 8 серпня сума загального боргу складає 74,3 млн гривень. Його накопичило 31 підприємство: дев'ять – економічно активні (40,5 млн грн.), 11 – підприємства-банкрути (32,5 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн гривень).

Питома вага боргів –54,5 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 50,9 %); 43,7 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 33 %, ПАТ «Центролит» – 6,4 %); 1,8 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 54 дитини (за попередній тиждень – 30): хлопчиків – 25, дівчаток – 29.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, збільшилась: 486 осіб проти 418.
Ушкоджень, отриманих у побуті, – 262 (переломи – 46, травми зв’язок – 39, рани – 87, вивихи – 10, інше – 80).

Вуличних травм – 174 (переломи – 50, травми зв’язок – 29, рани – 46, вивихи – вісім, інше – 41). Виробничих – одна, інших – 49.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 10 переселенців із Донецької та Луганської областей : всі – дорослі (дев'ятеро– за медичною допомогою, один – щодо медогляду).

Медичної допомоги потребували й шестеро військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно). Зареєстрували два телефонні дзвінки до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 856 дітей: у стаціонарі – 635 дітей, в денних стаціонарах – 221 дитини. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

Міська комісія провела огляд навчальних закладів з питання підготовки до нового навчального року. Заклади продемонстрували належний рівень проведеної роботи. Заходи, які заплановані до 30 серпня, виконані на 75 %. У шести школах (ЗОШ № 11, № 12, № 13, № 20, № 24, Піщанська ЗОШ) і семи дитячих садках (ДНЗ № 2, № 18, № 24, № 27, НВК № 9, № 34, № 42) ремонти тривають.
40 % закладів освіти мають підписані акти готовності до опалювального періоду.

На придбання предметів довгострокового користування (комп’ютерної техніки, обладнання для харчоблоків тощо) було виділено 3277 тис. грн. Придбано – на 3143 тис. грн. (проплата).

У дошкільному навчальному закладі № 21 встановили систему автоматичного регулювання опалення, яка дозволить у новому опалювальному періоді не тільки заощадити кошти на оплаті за теплову енергію, а й створити комфортні умови для перебування дітей та персоналу у навчальному закладі.

Управління забезпечувало контроль за укладанням договорів на друк підручників для учнів 4-х, 7-х класів.

2 серпня відбувся заїзд 170 дітей пільгових категорій на ІІІ зміну до оздоровчого табору «Зоряний».

Формували списки на вручення паспортів учням міста, яким виповнилося 16 років у липні 2016 року.

Працівники галузі отримали відпускні за серпень.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 29 липня по 4 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 154 особи.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 5 серпня перебували на обліку, складала 2467 осіб, із них 2062 особи (84 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 357 одиниць: для робітників – 213, службовців – 100, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 44.

З початку року розірвали 740 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року.

Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2717 осіб, з них зареєстрованих безробітних – 1328.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 105 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 540 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 255 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 269 – в управлінні соціального захисту населення.