002.jpg

Фінансовий і соціальний стан Сум (8 – 15 серпня 2016 року).


Бюджет

Станом на 12 серпня до Загального фонду міського бюджету власних доходів надійшло 609,5 млн грн. (70,1 % до плану на рік).

Сума перевиконання пропорційно 1/12 на поточну дату становить 72,7 млн грн. (за розписом – 28,8 млн грн.), податок на доходи фізичних осіб – 22,3 млн грн. (за розписом – 2,7 млн грн.), єдиний податок – 14,9 млн грн. (за розписом – 6,4 млн грн.), земельний податок та орендна плата – 14 млн грн. (за розписом – 6,8 млн грн.), акцизний податок – 9,2 млн грн. (за розписом – 2,8 млн грн.), плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів – 9,5 млн грн. (за розписом – 7,1 млн грн.) плата за оренду комунального майна – 3,2 млн грн. (за розписом – 3,7 млн грн.), податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки – 1,5 млн грн. (за розписом – 1,2 млн гривень).
У порівнянні з відповідним періодом минулого року в співставних значеннях надходження власних доходів збільшились на 200,7 млн грн.

До Спеціального фонду міського бюджету надійшло 37,3 млн грн. (61,6 % до плану на рік), що на 2,8 млн грн. більше надходжень за відповідний період 2015 року.

Надходження до бюджету розвитку склали 2,4 млн грн. (81,2 % до планових розрахунків на поточну дату пропорційно 1/12), в тому числі: 1,2 млн грн. – кошти від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності; 296 тис. грн. – кошти від продажу земельних ділянок; 826,1 тис. грн. – кошти пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту; 81,7 тис. грн. – відсотки за користування позиками, які надавалися з місцевих бюджетів.

Офіційних трансфертів до Загального фонду міського бюджету надійшло 679,5 млн грн. (92,8 % до плану на січень – серпень за розписом), Спеціального фонду – 40 тис. грн. (25 відсотків).

Плата за землю та комунальне майно

Станом на 15 серпня від оренди комунального майна надійшло 12,6 млн грн. (84,2 % плану на рік).

Від відчуження комунального майна з початку року надійшло 1,2 млн грн. (116,6 % плану на рік).

Плати за землю з початку року надійшло 88,5 млн грн. (73,3 % плану на рік ). Від продажу земельних ділянок за 2016 рік отримано 296 тис. грн. (11,4 % від плану на рік).

Заборгованість із заробітної плати

Упродовж тижня заборгованість із заробітної плати зменшилась на 163,4 тис. грн., в тому числі: за рахунок її погашення в ДП «Сумигеодезкартографія» (74,5 тис. грн.), часткових виплат у ПАТ «Центролит» (75,3 тис. грн.), ТОВ «Фрунзе-Сервіс» ( 8 тис. грн.), ТОВ «Сумиспортінвест» (5,6 тис. гривень).

Станом на 15 серпня сума загального боргу складає 72,3 млн гривень. Його накопичило 30 підприємств: вісім – економічно активні (38,5 млн грн.), 11 – підприємства-банкрути (32,5 млн грн.), 11 – економічно неактивні (1,3 млн гривень).

Питома вага боргів – 53,2 % – належить економічно активним підприємствам (ПАТ «Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання» – 49,6 %); 45 % – підприємствам-банкрутам (ВАТ «Selmi» – 34,1%, ПАТ «Центролит» – 6,5 %); 1,8 % – неактивним.

Охорона здоров'я

У міському клінічному пологовому будинку за останній тиждень з'явилось на світ 37 дітей (за попередній тиждень – 54): хлопчиків – 23, дівчаток – 14.

Кількість сумчан, котрі звернулись до лікувальних закладів міста з приводу отримання травм, зменшилась: 445осіб проти 486.
Ушкоджень, отриманих у побуті, – 272 (переломи – 44, травми зв’язок – 51, рани – 80, вивихи – вісім, інше – 89).

Вуличних травм – 147 (переломи – 31, травми зв’язок – 27, рани – 37, вивихи – шість, інше – 46). Виробничих – одна, дорожньо-транспортних – дві, інших – 23.

Також до лікувально-профілактичних закладів міста впродовж тижня звернулись 12 переселенців із Донецької та Луганської областей : всі – дорослі (10– за медичною допомогою, двоє – щодо медогляду).

Медичної допомоги потребували й 10 військовослужбовців, котрі перебували в зоні проведення АТО (троє лікувались стаціонарно). Зареєстрували один телефонний дзвінок до психологів Телефону довіри суїцидологічного центру від військовиків, котрі перебували на Сході країни, та їхніх рідних.

Від початку оздоровчої кампанії у міській дитячій лікарні оздоровлено 973 дитини: в стаціонарі – 721 дітей, в денних стаціонарах – 252 дитини. Усього планують оздоровити 1000 дітей, які перебувають на диспансерному обліку.

Освіта

Відбулась перевірка готовності професійно-технічних навчальних закладів до нового навчального року. Виявлено, що стан приміщень, території, навчальних майстерень мають належний вигляд. Навчальне обладнання майстерень підготовлене до початку навчального року. У методичних кабінетах зосереджені нормативні документи, періодичні видання, методична та довідкова література. У гуртожитках створені належні умови для проживання учнів.

Проведено нараду з кухарями загальноосвітніх навчальних закладів. Надані рекомендації щодо написання перспективного меню для учнів. Наголошено про відповідальність працівників закладу за санітарний стан харчоблоку, їдальні та прийняття до закладу безпечних продуктів харчування.

Відбулося засідання творчої групи вчителів української мови та літератури, за результатами якого укладено посібник «Вступні уроки української мови та літератури в 5-11 класах».

Педагогічні працівники спеціальних дошкільних навчальних закладів взяли участь у засіданні круглого столу щодо реалізації міжнародного проекту «Senior Experten Service» (Служба Старших Експертів), метою якого є підвищення кваліфікації реабілітологів та дефектологів.

Завершено капітальний ремонт будівель у ССШ № 1, № 2, № 3, № 7, ЗОШ № 4, № 5, № 18, В. Піщанській, ДНЗ № 16, № 23, № 30, НВК № 34, № 42, ЦЕНТУМ; дахів в ССШ № 3, № 17, № 25, ЗОШ № 5, № 8, № 21, В. Піщанській, ДНЗ № 19, № 20, № 32, № 35; фасадів в ССШ № 9, ЗОШ № 19, ДНЗ № 31, МНВК, ЦНТТМ; санвузлів у ЗОШ № 24, НВК № 11, ДНЗ № 32, ПДЮ; водопровідних і каналізаційних систем у ССШ № 30, НВК № 9, № 37, № 42; харчоблоків у НВК № 37, ДНЗ № 3, № 14, № 22, № 29, № 33, № 40; приміщень у ЗОШ № 23, ССШ № 29; вітражів у ДНЗ № 1, НВК № 1; системи опалення у ДНЗ № 21; вхідного тамбура в ДНЗ № 36; паркану в ДНЗ № 25; другого поверху в ЗОШ № 21; входу та вестибюлю в ССШ № 30; кабінету музики в ССШ № 25; східців та коридору в НВК № 42; асфальтового покриття у ДНЗ № 35; спортивної зали в гімназії № 1; тіньових навісів у ДНЗ № 5; пральні у ДНЗ № 13.

Працівникам галузі виплачено заробітну плату за першу половину серпня.

Працював Телефон довіри для населення.

Ринок праці

За період із 5 по 11 серпня у пошуках роботи до міського центру зайнятості звернулись 129 осіб.

Чисельність зареєстрованих безробітних, які станом на 12 серпня перебували на обліку, складала 2450 осіб, із них 2035 осіб (83 %) отримували допомогу з безробіття.

Актуальна база вакансій налічувала 342 одиниці: для робітників – 202, службовців – 95, осіб, які не мають професії або займали місця, що не
потребують спеціальної підготовки, – 45.

З початку року розірвали 760 трудових договорів між приватними підприємцями та найманими працівниками, що були укладені до 1 січня 2015 року. Реєстрацію трудових договорів із початку минулого року органи державної служби не здійснюють.

За сприяння служби зайнятості з початку року працевлаштували 2771 особу, з них зареєстрованих безробітних – 1350.

Організували та направили на виконання робіт тимчасового характеру 106 осіб.

До проведення громадських робіт із початку року залучили 580 осіб з числа зареєстрованих безробітних: 279 працювали в КП «Зелене будівництво», 16 осіб – у КП «Спеціалізований комбінат» та 285 – в управлінні соціального захисту населення.