002.jpg

Інформація про стан розрахунків за податками, зборами та єдиним внеском надається платникам винятково за їхньою письмовою заявою.

В заяві необхідно зазначити платіж і періоди, по яких здійснюється звірка стану розрахунків з бюджетом.

У відповідності до прохання, викладеного суб’єктом господарювання, в контролюючому органі відкривається інтегрована картка платника і готується документ стану розрахунків цього платника з бюджетом. Зазначений документ видається не пізніше п’ятнадцяти робочих днів з дня отримання заяви.

Сумські податківці просять платників зазначати в заяві контактний телефон для зворотного зв’язку. Саму ж роздруковану інформацію про стан розрахунків з бюджетом платники можуть отримати в Центрі обслуговування платників ДПІ у м. Сумах за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2.

Такі дії з боку органів Державної фіскальної служби України, затверджені наказом Міністерства фінансів України від 7 квітня 2016 року № 422. Документом визначено, що з метою обліку нарахованих і сплачених сум податків, зборів, митних та інших платежів до бюджетів, єдиного внеску територіальними органами ДФС відкриваються інтегровані картки платників за кожним платником та кожним видом платежу, які повинні сплачуватися такими платниками.
Інтегрована картка платника містить інформацію про облікові операції та показники, які характеризують стан розрахунків платника податків з бюджетами та цільовими фондами за відповідним видом платежу та конкретного періоду.