001.jpg

Державна податкова інспекція в м. Сумах повідомляє про те, що з 5 вересня набувають чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.

Це передбачено Наказом Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України від 10 серпня 2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17 лютого 2015 №15».

Затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:

  • реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
  • додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
  • Форми реєстраційних документів попереднього зразка прийматимуть до 2 вересня 2016 року включно.

Раніше отримані електронні ключі продовжують діяти.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
З питань отримання електронного цифрового підпису та додаткової інформації сумські платники можуть звернутись до сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2 (Центр обслуговування платників ДПІ у м. Сумах). Телефон для довідок:70-17-95.