Державна податкова інспекція в м. Сумах повідомляє про те, що з 5 вересня набувають чинності нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису.
Це передбачено Наказом Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України від 10 серпня 2016 №118 «Про внесення змін до наказу ІДД ДФС від 17 лютого 2015 №15».
Затверджено нову редакцію наступних реєстраційних форм:
- реєстраційна картка (для юридичної особи);
- реєстраційна картка (для фізичної особи/ фізичної особи – підприємця);
- додаток до розділу 2 Реєстраційної картки.
- Форми реєстраційних документів попереднього зразка прийматимуть до 2 вересня 2016 року включно.
Раніше отримані електронні ключі продовжують діяти.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД ДФС.
З питань отримання електронного цифрового підпису та додаткової інформації сумські платники можуть звернутись до сектору реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Сумській області за адресою: м. Суми, Покровська площа, 2 (Центр обслуговування платників ДПІ у м. Сумах). Телефон для довідок:70-17-95.