В онлайн-голосуванні відкритого творчого конкурсі на визначення логотипа міста Суми перемогли дві роботи.
Про це на брифінгу 27 вересня повідомили члени організаційного комітету.
Онлайн-голосування за фіналістів відбувалось не досить активно, зазначив голова організаційного комітету Андрій БАРАНОВ.
Він визнав, що на початковому етапі мали місце проблеми з реєстрацією охочих віддати свій голос, втім, їх у найкоротші терміни вирішили, тож охочі мали вдосталь часу, аби висловитись за той чи інший варіант. Усього, повідомив Андрій Баранов, проголосував 491 респондент. Варіант № 1 набрав 15 голосів, варіант № 2 – 83, № 3– 34, № 4 – 189, № 5 – 170. Зважаючи на те, що в останній день зафіксували масове голосування з тимчасових електронних адрес, організаційний комітет вирішив відняти ці голоси і отримав двох переможців – варіанти № 4 та № 5, запропоновані відповідально авторами з Івано-Франківська та Сум.
«Якщо ми не будемо враховувати ці голоси, а саме у переможця це 39, у другого місця 20, то отримуємо днакову кількість голосів – 150 на 150», – повідомив Андрій Баранов.
Обидві роботи організаційний комітет і визнав переможцями онлайн-голосування. Надалі їхні автори мають укласти з виконавчим комітетом договір про передачу виключних майнових авторських та суміжних прав на логотип. Якщо впродовж п'яти днів один із конкурсантів цього не зробить, інший стане одноосібним переможцем і його роботу запропонують на розгляд депутатів міської ради. У випадку, якщо на це не пристануть обидва, – конкурс визнають таким, що не відбувся. Якщо ж обидва будуть згодні, вони отримають по половині призового фонду, а їхні роботи розглядатимуть як ідеї для створення професіоналами остаточного варіанта логотипа міста.
Паралельно з офіційним голосуванням на інформаційному порталі Сумської міської ради, повідомила представник організаційного комітету Марина ПОПАТЕНКО, відбувалось щось подібне і у соціальних мережах. Там на підтримку варіанта № 1висловились 604 користувачі , варіанта № 2 – 700, № 3 – 1271, № 4 – 2102, № 5 – 549. Оскільки Положенням про проведення конкурсу такий вид голосування не передбачений, його результати до уваги не брали і детально не аналізували.
Загалом конкурс на обрання логотипа відбувся, впевнена представник організаційного комітету Людмила ФЕСЕНКО, адже основної мети – зацікавити професійних дизайнерів та аматорів Сум та інших міст України та отримати нові ідеї для вираження сутності обласного центру – досягнуто.