001.jpg

У Сумах розробили Порядок видачі дозволів на порушення об’єктів благоустрою або відмови в їх видачі, переоформлення, видачі дублікатів, анулювання дозволів, який депутати міської ради розглянуть на найближчому засіданні.

Про корективи, що були внесені до тимчасового Порядку, який депутати міської ради ухвалили 26 грудня 2014 року і який діяв на території міста донині, на брифінгу 4 жовтня розповів начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» Руслан ГОЛОПЬОРОВ.

Серед змін, повідомив посадовець, те, що роботи з усунення наслідків аварій на об’єктах благоустрою можуть розпочинатись негайно з обов’язковим сповіщенням управління шляхом передачі телефонограми, але потім протягом 10 робочих днів з дня початку проведення таких робіт виконавці зобов’язані оформити дозвіл.

Серед інших суттєвих змін такі: з метою уникнення непорозумінь після відновлення об’єктів благоустрою, сторона, яка проводить роботи, може надавати фотоматеріали місця проведення робіт до і після; на місці проведення робіт має бути встановлена інформаційна табличка розміром 420×594 мм (формат А2) із зазначенням назви сторони (яка виконує дані роботи) та контактних телефонів.

Руслан Голопьоров зосередив увагу і на тих пунктах, за які заявник може понести адміністративну відповідальність. Мова йде про виконання робіт (аварійних,земляних та/або ремонтних,) без отримання відповідно до цього Порядку дозволу на порушення об’єктів благоустрою, відсутність копії дозволу на місці проведення робіт; продовження виконання робіт після закінчення строку дії дозволу; відсутність Договору; несвоєчасне відновлення елементів благоустрою у терміни згідно з дозволом, після завершення виконання робіт; неякісне утримання асфальтобетонного покриття, тротуарної плитки, об’єктів зеленого господарства під час та після проведення робіт відповідно до Договору; порушення строку проведення робіт згідно дозволу та несвоєчасне закриття згідно умов Договору; відсутність інформаційної таблички на місці проведення робіт; відсутність освітлення на місці проведення робіт в нічний час.

Також усі роботи повинні проводитись із дотриманням вимог нормативно-правових актів з охорони праці. Місця проведення робіт повинні бути огородженими (згідно з вимогами ДБН та Правил дорожнього руху),обладнаними попереджувальними написами та знаками із сигнальним освітленням у нічний час. На жаль, зазначив Руслан Голопьоров, були такі випадки, коли на тій чи іншій ділянці проводилися розриття, а станція швидкої допомоги, підрозділи МНС, управління патрульної поліції в місті Сумах не були про це проінформовані.

Тому відтепер виконавець повинен буде повідомляти екстрені служби про закриття ділянок доріг або проїздів за добу до початку проведення робіт шляхом передачі телефонограми. Йдеться в новому документі й про збереження шляхів. У зміненому Порядку вказано, що порушення цілісності дорожнього покриття після його капітального ремонту заборонено впродовж п’яти років, за винятком проведення ліквідації аварій на інженерних мережах та робіт, технічні умови виконання яких не дозволяють обійти дане дорожнє покриття. Порушення дорожнього покриття центральних та магістральних вулиць, прибудинкових доріг та під’їзних шляхів не рекомендовано виконувати в осінньо-зимовий період, крім проведення аварійних робіт.

Начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми» назвав й інші важливі зміни: на проїжджих частинах вулиць, доріг, шляхів та мостів відновлення асфальтного покриття та зелених зон виконують балансоутримувачі даних об’єктів (КП «Шляхрембуд» та КП «Зеленбуд»); відновлення асфальтобетонного покриття на відремонтованих прибудинкових та внутрішньо квартальних дорогах міста проводиться з наданням акту виконаних прихованих робіт (акт на пошарове ущільнення ґрунту в місцях розриття, згідно ДБН В.2.6-98:2009, ДБН В.2.3-4:2007). Із прийняттям нового Порядку, зазначив начальник управління «Інспекція з благоустрою міста Суми», збільшиться навантаження на цей структурний підрозділ.

Тому, повідомив Руслан Голопьоров, нині опрацьовується можливість збільшення кількості штатних одиниць. На сьогодні ж, окрім самих працівників Інспекції, по місту працюють два патрулі охорони, які за Договором виконують ті ж самі функції. Їхні графік також трохи змінився – раніше вони працювали лише вдень, а тепер – у дві зміни: вдень та вночі.