У середу опікунська рада при органі опіки та піклування міської ради під головуванням заступника міського голови Альони ДМІТРЄВСКОЙ поміж інших питань підбила підсумки роботи за дев'ять місяців поточного року.
За цей період відбулось дев'ять засідань опікунської ради, на яких розглянуто 77 заяв, що стосуються питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами.
Згідно з наданими пропозиціями прийнято дев'ять рішень виконавчого комітету з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, скарг на дії опікунів, укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних тощо.
Прийнято участь у 126 судових засіданнях. Як наслідок, над 43 особами встановлено опіку, надано дозвіл на укладання правочинів з нерухомим майном недієздатних з метою покращення житлово-побутових умов та захисту майнових прав підопічних семи опікунам.
Оновлювався та підтримувався в актуальному стані реєстр недієздатних повнолітніх осіб, до якого внесено 413 справ, відповідні дані також внесено до алфавітної книги.
Згідно із затвердженими графіками проведено 440 обстежень житлово-побутових умов недієздатних осіб (на 84 більше ніж за дев'ять місяців 2015 року), 424 громадянам надано методичну допомогу з питань опіки та піклування над повнолітніми особами, які за станом здоров’я не можуть здійснювати свої права та виконувати обов’язки, видано 473 посвідчення опікуна, в т.ч. з початку року – 65.
Сформовано архів опікунської ради, до якого з різних підстав внесено 187 особових справ недієздатних осіб та матеріалів, наданих заявниками та судовими органами, в тому числі: 118 в зв'язку зі смертю підопічних, 56 – залишенням судами без розгляду, вісім – зміною місця проживання, чотири – відновленням дієздатності.
Засідання опікунської ради відбуваються кожної першої середи місяця за адресою: майдан Незалежності, 2, каб. 78 (5-й поверх).
Допомогу з питань, що входять до компетенції опікунської ради, можна отримати за адресою: м. Суми, вул. Харківська, буд. 35, кабінети 210 та 211, тел. 60-45-21, 60-44-48.