Надрукувати
Перегляди: 1376

Департамент соціального захисту населення звітує про стан роботи зі зверненнями громадян за дев’ять місяців.

У структурному підрозділі повідомляють, що у порівнянні із відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень значно зросла і склала 1905 (на 560 більше, ніж за 9 місяцями минулого року).

За соціальним станом заявників найбільше звернень надійшло від пенсіонерів, інвалідів, ветеранів війни та праці, які потребують особливої уваги з боку органів влади щодо задоволення їх повсякденних запитів та життєвих проблем. Ведеться о обстеження матеріально-побутових умов їх проживання та виявленню нагальних потреб.

Директор департаменту Тетяна МАСІК взяла під особистий контроль звернення від інвалідів Великої Вітчизняної війни (3 звернення) та від жінки, якій присвоєне почесне звання України «Мати-героїня». Також, надійшло 113 звернень від внутрішньо переміщених осіб, які стосувалися питань надання матеріальної допомоги та призначення і виплати щомісячної адресної грошової допомоги.

Збільшилася кількість звернень від осіб, які мають право на пільги у зв'язку зі змінами до чинного законодавства щодо визначення порядку реалізації права на отримання пільг з оплати послуг за користування житлом, комунальних послуг, паливом, скрапленим газом, телефоном, а також послуг із встановлення квартирних телефонів залежно від середньомісячного сукупного доходу сім’ї.

Департаментом розглянуто 108 звернень громадян, що звернулися до обласного контактного центру та 747 звернень на «Урядовий контактний центр» (більше ніж за 9 місяців 2015 року на 220 звернень або на 35 %). Одним із методів підвищення прозорості діяльності органів влади є налагодження ефективного зворотного зв’язку з мешканцями міста. За допомогою мережі Інтернет та в друкованих ЗМІ розміщено 857 (на 370 більше ніж за 9 місяців 2015 року, або на 132 %) інформаційних матеріалів. Постійно оновлюється інформація на стендах як в департаменті, так і в організаціях-надавачах послуг та інших установах, здійснено виступів на телебаченні (30) та на радіо (4), взято участь у трьох засіданнях «круглого столу».

Проведено зустрічі в установах, організаціях, підприємствах міста та за місцем проживання (124). З метою досягнення відкритості та прозорості у роботі, щоквартально затверджуються графіки проведення прийомів за місцем проживання та роботи громадян міста керівним складом департаменту (проведено 48 виїзних прийомів).

Загалом загальна кількість громадян, прийнятих департаментом з початку 2016 року – 80 828 осіб. З понеділка по четвер з 8:00 до 18:00, а у п’ятницю до 17:00 працюють без перерви на обід «гарячі телефонні лінії», де жителі міста мають змогу поставити питання та отримати консультації стосовно порядку призначення житлових субсидій та усіх видів соціальної допомоги (10 707 звернень з початку року).

Додатково щосуботи з 8:00 до 12:00 працює «гаряча лінія», де надаються консультації керівним складом департаменту. Продовжує роботу «мобільний соціальний офіс», до складу якого входять представники департаменту, Сумського об'єднаного управління Пенсійного фонду України Сумської області, міського центру зайнятості, комунальної установи «Сумський міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) «Берегиня», а також залучаються представники інших установ, у консультації яких виникає потреба у населення. «Мобільний соціальний офіс» здійснює прийом мешканців міста за місцем проживання. У 2016 році відбулося 9 виїздів, під час яких прийнято 114 громадян.